Агенцијата во Хамбург повеќе не вработува млади специјализанти. Причина: Оваа генерација Z премногу бара и веројатно го цени слободното време многу повеќе отколку работата.
Актуелните студии покажуваат дека таканаречената генерација Z која излегува на пазарот на трудот има сосема поинакви очекувања од нивната работа. Младите родени меѓу 1995 и околу 2000 година имаат големи барања.
Агенцијата во Хамбург повеќе не вработува практиканти од генерацијата З, пишуваат германските медиуми. „Овие млади луѓе имаат ограничена способност за концентрација, издржливост и способност да воспостават контакт“.
Според експертите, причината за слабоста на генерацијата родена на крајот на милениумот ја гледа во прекумерната заштита на родителите. „Родителите ги претвораат децата во слаби луѓе“, предупредува просветен научник.
Тие доаѓаат со листа на желби на интервју за работа
Агенциите во Хамбург мораат да се справат со различни работодавци кои повеќе не сакаат да работат со генерацијата Z. Фризер од Хамбург повеќе не прима практиканти - поради недостаток на почит и страст. И хамбуршката старт-ап компанија „Nerdinstrusties“ исто така се воздржува од вработување на пост-милениумци.
Искуството покажа дека некои млади луѓе носат список со желби на интервју за работа. Еден од условите е да се слободни во вторник и четврток бидејќи планираат да одат на јога од 17 часот.
„Работници ориентирани кон слободно време“
„Ориентацијата кон слободното време кај младите се зголеми во последните години“, вели работодавач од Хамбург. Тој ги опишува работните навики на генерацијата Z: „Ќе дојдам на работа, но ако ми стане премногу стресно, попрво би заминал. "
Социолозите сметаат дека родителите се виновни за недоволната посветеност на младите работници. Научниците одат дотаму што ја квалификуваат генерацијата Z како „генерација неспособна за живот". „Децата кои никогаш не наидуваат на пречки не учат да работат самостојно, да поднесуваат конфликти и тензии. Но, сите овие работи се всушност дел од здравиот развој“, вели истражувачот.
Тековните студии покажуваат: Генерацијата Z е поверојатно да биде невработена отколку несреќна на работа. Дури 56 отсто од нив во анкета изјавиле дека ќе престанат да работат доколку работата им се одрази на приватниот живот.
Факторот на слободно време
Исто така, младите вработени бараат јасна поделба на работата и слободното време. Речиси половина од испитаниците не би прифатиле работа во компанија што не одговара на нивните социјални и еколошки погледи - а за 53 проценти од пост-милениумците, факторот „слободно време“ е во срцето на нивните барања за работа.
Поголемите компании имаат поголема способност да си дозволат да ја исполнат оваа желба на младите работници. „Како мала компанија имате поинаква економска одговорност, треба да ги задоволите клиентите и да работите за време на викендот“, вели првиот човек на компанијата од Хамбург.
Не живееш за работа
Бејби бумовите живееја за работа, а новата генерација само сака да работи доволно за да живее добро. „Никој не бара од практикантите да ги извршуваат истите работни обврски како обичните работници“, објаснува шефот на компанијата и додава: „Но, ако треба да одите на јога после шест часот, не ни помагаме“. Не функционира“.
Под знак прашалник е до кога шефот на компанијата ќе има негативен однос кон желбите на новите вработени, но едно е јасно: сигурно нема да има нови „бејби бумери“ кои живеат од работа. Генерацијата Z само сака да работи онолку колку што е потребно за да заработи добри пари, пренесуваат тамошните медиуми.