Во првите девет месеци на оваа година, Северна Македонија, со над 13 илјади вести, се соочи со загрижувачки пораст на медиумските вести кои се однесуваат на актуелното прашање со сообраќајните несреќи.
Овие несреќи, често со катастрофални последици, предизвикаа значителна загриженост за безбедноста на сообраќајот и човечките жртви како последица од истите. Нашата анализа навлегува подлабоко во овие медиумски вести со цел да ги открие автомобилските брендови што често биле споменувани во врска со овие несреќи и темните исходи што вклучуваат повредени или починати лица.
Анализата е спроведена за сите брендови на автомобили кои се присутни на нашиот пазар и кои биле вклучени во сообраќајни несреќи.
Податоците покажуваат дека возилата на Фолксваген се споменуваат во значителни 21,4% од вкупните медиумски вести за сообраќајни несреќи, по нив следуваат Мерцедес-Бенц во 12,6% од вестите, Опел во 10,5, БМВ во 9,8%, возилата на Ауди во 7,6% од медиумските вести, што се надоврзуваат на листата на познати брендови поврзани со сообраќајни несреќи. Во првите десет, најмалку споменувани се автомобилските брендови како Фиат, Рено, Пежо, Форд, Сеат итн. Преостанатиот процент опфаќа и други брендови на автомобили кои не се наведени во анализата, нагласувајќи дека истите имаат помало, но сепак значително присуство во медиумските вести за сообраќајни несреќи.
Другиот критичен аспект на нашата анализа се фокусира на проценка на сериозноста на сообраќајните несреќи во Северна Македонија, особено оние што резултираат со повредени или починати лица. Анализата на вестите каде што има човечки жртви од овие несреќи е од суштинско значење за разбирање на целосниот опсег на прашањето и насочување на напорите за подобрување на безбедноста на патиштата.
Нашата анализа ги открива следните вознемирувачки наоди:
Повредени лица: Во рамките на 13.108 вести за сообраќајни несреќи, значителен број известуваат за несреќи кои резултирале со повреди. Податоците покажуваат дека значителен дел од овие несреќи довеле до повреди на поединци, од кои некои може да имаат долгорочни последици. Медиумските вести за несреќи каде што е споменато дека има само повреди сочинуваат 66,4% од вкупниот број вести за сообраќајни несреќи.
Жртви: Подеднакво загрижувачко е присуството на медиумски вести за несреќи кои трагично резултираат со загуба на животи. Нашата анализа покажува дека дел од овие несреќи имале фатални исходи, оставајќи ги семејствата и општеството да се соочуваат со длабоките и неповратни штети од овие трагедии. Вестите за несреќи каде што се споменуваат смртни случаи, каде освен повреди има и жртви, учествуваат со 33,6%. Месец јуни, со 57,5% од вкупните медиумски вести за сообраќајни незгоди, преставува месец со најголема стапка на медиумски вести каде е спомената смртност во сообраќајни несреќи
|