Промовирани огласи »


 

На 14 Јуни Нептун Македонија ги отвори вратите на новиот, врвен центар на производи и гаџети, што нуди целосно ново искуство во интеракција со напредните технологии и уредите од премиум сегментот.

На отворањето на продавницата, кое беше проследено со забава со Диџеј, пијалоци за сите, многу изненадувања, попусти до 50%, ексклузивни понуди и промо цени, присуствуваа голем број фанови и вљубеници во технологијата, чие задоволство од понудата и конкурентните цени беше очигледно.  

Ги прашавме домаќините што може да очекуваме во овој ексклузивен простор; „ Ја реотворивме оваа уникатна продавница на истата локација, со цел да им се приближиме на купувачите уште повеќе, бидејќи тие од ден на ден, се сè поблиску до нас. Овој совршен спој на современи уреди и најнапредна технологија дочекани од едни од најпребирливите потрошувачите, ентузијасти и технофили е она што нè прави горди и навистина задоволни. Среќни сме што можеме да понудиме избор од бројни технолошки достигнувања, софистицирано искуство во пазарувањето и соработка со најдобрите партнери и брендови ширум светот“ - вели Горан Панзов, Ареа Менаџер – Скопје.

Новоотворената продавница на Нептун претставува место каде што потрошувачите може директно да контактираат со вработените, подобро да го запознаат уредот што планираат да го купат, да ги добијат сите потребни инструкции, да ги откријат и да научат за сите предности на најновите уреди.

Реотворањето на Нептун Стадион е само уште еден показател дека оваа компанија е верна на принципите на кои е основана, продолжувајќи да инвестира во развој на силни тимови, решенија и услуги, како и достапни иновации што одговараат на најновите потреби на дигиталното општество.

Промовирани огласи »

„Гранд – Експорт“ е основана во 1992 година во Скопје и на пазарот во Република Северна Македонија и во регионот на Југоисточна Европа етаблирана како брзорастечка приватна компанија. Формирана е и раководена од професионалци со истакнато искуство и знаења во трговијата и дистрибуцијата.


Моментално се отворени следниве работни позиции:
 

ОПШТ РАБОТНИК ВО МАГАЦИН: СКОПЈЕ, БИТОЛА
ВОЗАЧ СО Б КАТЕГОРИЈА: СКОПЈЕ, ШТИП, БИТОЛА
ВОЗАЧ СО Ц КАТЕГОРИЈА: СКОПЈЕ, ШТИП, БИТОЛА

 

Се уште сте невработени?! Погледнете ги сите активни работни места ТУКА!

Промовирани огласи »

Максимализацијата на профитот за еден бизнис е комплексен процес кој вклучува оптимизација на разни аспекти на работењето.

Еве неколку клучни стратегии и совети кои можат да помогнат во остварувањето на оваа цел:

1. Оптимизација на ценовната стратегија

  • Истражување на пазарот: Разберете ги потребите и навиките на вашите клиенти.
  • Динамичко ценовно одредување: Користете различни цени во зависност од побарувачката и конкурентските услови.
  • Понуди и промоции: Привлечете нови клиенти и задржете ги постоечките со специјални понуди и попусти.

2. Контрола на трошоците

  • Ревизија на трошоците: Редовно прегледувајте ги трошоците и идентификувајте области за намалување.
  • Автоматизација на процесите: Инвестирајте во технологии кои ќе ја зголемат ефикасноста и ќе ги намалат оперативните трошоци.
  • Преговарање со добавувачите: Договорете подобри услови со вашите добавувачи.

3. Зголемување на приходите

  • Диверзификација на производите/услугите: Проширете ја понудата за да привлечете поширока база на клиенти.
  • Маркетинг и продажни стратегии: Инвестирајте во маркетинг кампањи кои ја зголемуваат видливоста на брендот и го поттикнуваат растот на продажбата.
  • Лојалност на клиенти: Развијте програми за лојалност кои ќе ги поттикнат клиентите да се вратат повторно.

4. Оптимизација на работната сила

  • Обучување и развој: Инвестирајте во обука на вашите вработени за да ја зголемите нивната ефикасност и продуктивност.
  • Мотивација и задоволство: Обезбедете добри работни услови и стимулирајте ја мотивацијата на вработените за да го намалите текот на кадри.

5. Иновации и технологија

  • Инвестирање во нови технологии: Примена на нови технологии може да ја зголеми ефикасноста и да отвори нови пазари.
  • Истражување и развој: Постојано истражувајте нови можности за развој на производи и услуги.

6. Управување со готовинскиот тек

  • Оптимизација на залихите: Управувајте со залихите за да избегнете вишок или недостаток.
  • Финансиско планирање: Подгответе детален финансиски план и следете го готовинскиот тек за да се осигурате дека имате доволно средства за операциите.

7. Анализа на податоци

  • Следење на перформансите: Користете аналитички алатки за да ги следите клучните перформансни индикатори (KPIs) и да ги идентификувате областите за подобрување.
  • Донесување одлуки базирани на податоци: Осигурајте се дека одлуките се донесени врз основа на точни и релевантни податоци.

Максимализацијата на профитот бара интегриран пристап кој вклучува анализа, планирање и континуирано подобрување. Следејќи ги овие стратегии, можете значително да го зголемите профитот и да го осигурате долгорочниот успех на вашиот бизнис.

Промовирани огласи »

Италијанскиот производител „Фиат“ ги претстави првите фотографии од својот нов модел, кој ќе се произведува во фабриката во Крагуевац во Србија, еден месец пред светската премиера. Новиот убавец на четири тркала е инспириран од „пандата“ од осумдесетите, неговото официјално име ќе биде „гранде панда“, а првите автомобили најверојатно ќе излезат од производната лента на крајот на годината, а производството ќе започне во октомври. 

Достапната Grand Panda се очекува да биде еден од најприфатливите модели на Fiat, кој ќе се натпреварува со поевтините возила како што се Citroen C3, Dacia Sandero и разни кинески електрични возила. Се проценува дека целосно електричната верзија би можела да чини околу 23.000 евра, а хибридната околу 15.000.

Според производителот, ова ќе биде вистински семеен автомобил прилагоден на урбаната средина и дизајниран да ги задоволи потребите на клиентите ширум светот.

Од јануари 2021 година, фабриката во Крагуевац работи во рамките на концернот „Стелантис“, кој го сочинуваат „Фиат Крајслер Аутомобилис“ и Групацијата ПСА. Од 2012 година до минатата година таму се произведуваше „Фиат 500Л“. Ова возило веќе неколку години е класифицирано како постар модел, а побарувачката е значително намалена.

Новата „панда“ е дизајнирана во Торино и е првиот нов производ во семејството што ќе биде проследено со лансирање на ново возило секоја година до 2027 година. Овој модел е на истата глобална и мулти-енергетска платформа „паметен автомобил“ , кој работи во секој регион во светот, дозволувајќи му на брендот да создаде многу различни возила и да одговори на потребите на клиентите ширум светот. Тоа значи дека неколку модели произведени од оваа компанија ќе бидат базирани на истата платформа, која веќе ја користи „Citroen C3“, француска компанија која исто така е дел од „Stelantis“.

„Grande Panda“ ќе биде долга 3,99 метри, ќе има пет седишта за патниците за задоволување на семејните потреби. Новото возило прво ќе се нуди во Европа, Блискиот Исток и Африка. Компанијата не објави фотографии од внатрешноста. Официјалното претставување на новиот модел ќе се случи на 11 јули во Торино, кога Fiat го слави својот 125 роденден.

Според договорот меѓу Владата на Србија и „Стелантис“ се предвидува вработување на уште 1.000 лица. Досега ги имало 500, но тој број веќе е зголемен, бидејќи им се приклучиле и дел од работниците кои биле ангажирани на привремена работа во фабриките за автомобили во Словачка и Полска.

Бизнис.Курирс.рс

Фото: Фиат Стелантис

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »