Промовирани огласи »

Starbucks се соочува со пад на продажбата во САД, намалување на купувањата за 10% и најлош квартал од пандемијата. Новиот генералeн директор, Брајан Никол, планира промени преку иницијативата „Назад кон Starbucks“, која вклучува поедноставување на менито и обновување на улогата на кафулињата како заеднички простор.

Конкуренцијата е поинтензивна, со бројни нови кафулиња и подобри опции за правење кафе дома. Ова ја прави позицијата на Starbucks незгодна, бидејќи е премногу елегантен за основни потреби, а премногу основен за премиум клиентелата. Многу поранешни редовни посетители сега претпочитаат други кафулиња или кафе направено дома по пониска цена.

Главните критики се однесуваат на високите цени, вкусот на кафе кој го опишуваат како изгорен, и тоа што Starbucks сè уште се бори со синдикатите. Новиот директор Никол ќе се обрати на инвеститорите за неговите планови за реформи, вклучувајќи ја и промената на ценовната структура.

Промовирани огласи »

Транском Македонија со гордост го најавува новото поглавје преку заедничката соработка со престижниот клиент специјализиран за луксузни крстарења. Како дел од меѓународната компанија Транском, која има повеќе од 33.000 вработени ширум светот, вклучувајќи и над 350 вработени во Македонија, сега нудиме возбудлива можност за кариера во Скопје како Консултант на германски јазик во областа на туризмот.

За проектот

Овој проект претставува извонредна можност за секој кој е во потрага на промена во својата кариера и поседува високо ниво на познавање на германскиот јазик. Доколку сте амбициозни, проактивни и сакате да работите во глобално опкружување, ова е можност што не треба да ја пропуштите! Станете дел од тимот на корисничка поддршка за клиентите во секторот за луксузни крстарења и придонесете за извонредно корисничко искуство на светско ниво.

Вашата улога

Како член на нашиот тим, вашата улога ќе биде клучна во обезбедувањето на супериорна корисничка поддршка за клиентите на компанијата за луксузни крстарења. Вашите одговорности ќе опфаќаат:

  • Помош за резервации за патување: Помош на корисниците во процесот на резервација на луксузни крстарења и патувања.
  • Промени во резервацијата: Прилагодување на датумите на патување и други детали според барањата на клиентите.
  • Додавање патници: Вклучување дополнителни патници по барање на корисникот во постоечките резервации за споделени спомени со најблиските.
  • Персонализирани патувања: Создавање приспособени патувања кои овозможуваат дополнителни поволности и бонуси за продажба.

Што нудиме?

  • Плата: Атрактивна нето плата од 55.860 денари.
  • Бонус за добредојде: Бонус за добредојде во износ од 400 евра за сите нови вработени.

Бонус за продажба: Можност за остварување на дополнителни месечни бонуси преку продажни активности.

Зошто Транском е вистинскиот избор за вас?

Транском е меѓународна компанија позната по својата посветеност на извонредностa и постојаниот раст. Нашата работна култура се заснова на иновации, тимска работа и континуирано учење, што ни овозможува континуирано да обезбедуваме супериорна услуга и поддршка на нашите клиенти и вработени. Нашата главна цел е постојано да ги подобруваме нашите процеси и услуги со цел да ги задоволиме барањата на нашите клиенти и да придонесеме за нивниот успех.

"Работата во Транском ми ја отвори вратата кон многу можности за развој и напредок. Верувам дека моите идеи и придонеси се вреднуваат, што дополнително ме мотивира да се подобрувам и напредувам. Како дел од тимот во Транском се чувствувам поддржано и можам да очекувам помош во секое време. Околината е динамична и стимулативна, а секој предизвик е нова шанса за учење. Она што особено ми се допаѓа во Транском е колегијалноста и посветеноста на секој поединец во тимот, создавајќи уникатна атмосфера која инспирира и мотивира."

- Софија, вработена во Транском

Пријавете се!

Доколку сте подготвени за нова кариерна авантура и сакате да станете дел од нашиот успешен тим, ве покануваме да се пријавите на овој линк а за подетални информации за позицијата, можете да го контактирате нашиот тим за регрутација на следнава е-маил адреса: [email protected]

Не ја пропуштајте оваа можност да бидете дел од една инспиративна средина придонесувајќи секојдневно во создавање незаборавни искуства за нашите корисници!

Со нетрпение ги очекуваме вашите апликации!

Промовирани огласи »

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции од реномирани компании на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

Фејдом Фурнитуре ДОО е светски производител на гарнитури произведени во Македонија, од кои 95% се за извоз во Европа, Канада и Америка. Повеќе од 15 години е препознаен по својот модуларен и прилагодлив дизајн, како и високиот квалитет.

Моментално вработува:

МАГАЦИОНЕР
КОНТРОЛОР ВО ПРОИЗВОДСТВО

Еast Gate Mall e најголем трговски центар во земјата и регионот кој ќе понуди богата и уникатна содржина на шопинг, гастрономија, забава, релаксација и култура.

Моментално вработува:

САМОСТОЕН СМЕТКОВОДИТЕЛ

Меѓународно училиште НОВА Скопје е разноврсна заедница со модерен образовен систем каде учениците и професорите доаѓаат од 40 различни земји.

Моментално враборува:

ОБЕЗБЕДУВАЊЕ

ГРУПАЦИЈАТА ВИНДИЈА опфаќа 14 компании, од кои 8 се со седиште во Хрватска и 6 во соседните земји. Вработува повеќе од 4.000 луѓе. Беспрекорниот квалитет на производите на Виндија е препознаен на бројни меѓународни саеми, што со гордост ја направи компанијата добитник на бројни награди.

Моментално вработува:

ВОЗАЧ ДИСТРИБУТЕР - Ц КАТЕГОРИЈА

ВДЛ ВАН ХООЛ МАКЕДОНИЈА е дел од холандската Групација ВДЛ. Компанијата дојде во земјава во 2012 година кога ја изгради и фабриката во Технолошко индустриската развојна зона Скопје2 во Бунарџик, со што ја врати традицијата на автобуската индустрија во земјата.

Сите огласи од Ван Хоол Македонија можете да ги најдете ТУКА.

CALZEDONIA е долгогодишен италијански бренд кој што и го дава името на групацијата CALZEDONIA SPA, која ја претставува суштината и наследството на компанијата.

Моментално вработува:

АСИСТЕНТ ЗА ПРОДАЖБА - DIAMOND MALL
АСИСТЕНТ ЗА ПРОДАЖБА - CITY MALL
АСИСТЕНТ ЗА ПРОДАЖБА - СКРАТЕНО РАБОТНО ВРЕМЕ - CITY MALL

„АЛФИ БИ КОМПАНИ“ е трговско друштво кое успешно ја гради својата професионална приказна од 1992 година, во рамки на компанијата се отворени и подружниците Алфи Техноцентар во Куманово, која постои 13 години и Алфи Техноцентар Скопје која постои 3 години.

Моментално вработува:

ПРОДАЖЕН ПЕРСОНАЛ/КАСИЕР – СКОПЈЕ

Алма-М компанија која врши дистрибуција на стоки од широка потрошувачка на територијата на Македонија.

Моментално вработува:

УНАПРЕДУВАЧИ НА ПРОДАЖБА (АРАНЖЕР НА РОБА) - СКОПЈЕ

Magna International Inc. е водечки глобален снабдувач во автомобилската индустрија посветен на испорака на нови решенија за мобилност и технологија што ќе го променат светот.

Моментално вработува:

HR MANAGER
PLC SPECIALIST

Се уште невработени?! Сите останати активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Хибридниот начин на работа, кој комбинира работа од канцеларија и работа од дома, носи многу предности, но има и свои недостатоци.

Еве некои од добрите и лошите страни:

Добри страни

  • Флексибилност: Вработените можат да изберат каде најдобро им одговара да работат, што им овозможува подобро управување со времето и обврските надвор од работата.
  • Подобрен баланс помеѓу работа и приватен живот: Со помалку време поминато на пат до работа, вработените имаат повеќе време за семејството, хобија и други активности, што може да доведе до намален стрес и зголемена мотивација.
  • Зголемена продуктивност: За многумина, работата од дома овозможува подобра концентрација и продуктивност поради намалениот број на прекини и надгледување.
  • Штедење на ресурси: И компаниите и вработените заштедуваат ресурси. Компаниите можат да ги намалат трошоците за канцелариски простор, а вработените заштедуваат на транспортни трошоци и време.
  • Широк опсег на таленти: Хибридниот модел дозволува компаниите да ангажираат луѓе од различни географски локации, што значи дека може да се создаде поразновиден и поодговорен тим.

Лоши страни

  • Намалена социјална интеракција: Недостатокот на секојдневна интеракција може да доведе до намалено чувство на поврзаност и лојалност, како и потешкотии во градењето тимска култура.
  • Предизвици во комуникацијата: Виртуелните комуникациски платформи може да ја усложнат размената на идеи и брзата соработка, а може да дојде и до недоразбирања поради ограничените невербални знаци.
  • Нееднакви услови за работа: Не сите вработени имаат идеални услови за работа од дома, што може да води кон непријатности или дури и неправедност при завршување на задачите.
  • Надгледување и доверба: Некои менаџери може да имаат потешкотии со надгледување на вработените кога тие работат од дома, што може да доведе до недоверба или незадоволство од двете страни.
  • Зголемено чувство на изолација: Вработените кои работат поголем дел од времето од дома може да почувствуваат осаменост и изолација, што негативно влијае на нивното ментално здравје.
  • Технички предизвици: Нестабилна интернет врска, недостаток на потребна технологија и софтверски проблеми може да бидат дополнителен стрес за вработените кои работат од дома.

Хибридниот начин на работа има многу предности, особено за оние кои бараат флексибилност и подобар баланс помеѓу работата и приватниот живот. Но, за да биде ефективен, важно е компаниите да ги адресираат и решат предизвиците како комуникацијата, довербата и техничката поддршка, за да се одржи продуктивноста и задоволството на вработените.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »