Ако сте разочарани со резултатите од вашиот труд на социјалните медиуми, не сте сами. Многумина од бизнис сопствениците и маркетерите се согласуваат дека социајлните медиуми се многу важен дел од секоја маркетинг стратегија, но многу од нив го одбираат погрешниот начин за имплементирање. Во повеќето ситуации, Вие може да ги имате вистинските идеи, но ги имплементирате на начин преку кој вашите потрошувачи ја пропуштаат вашата смисла или не ја пронаоѓаат вашата содржина.
Без да знаете, може да користите бариери кои го смалуваат влијанието на вашата кампања. KARIERA.mk ви нуди шест најчести причини зошто не успевате и покрај огромниот труд вложен во социјалните медиуми:
- Неповрзаност со вашата таргетирана публика
Може да ја поседувате совршената содржина како и одличен дизајн, но ништо од тоа не е важно ако погрешните луѓе го гледаат или читаат. Успешните социјални кампањи содржат повеќе од само интересна содржина. Тие мора да бидат насочени директно кон вашата иделна персона на купувач. Вашата социјална стратегија потребно е да биде таргетирана. Треба да разберете кој точно се обидувате да го привлечете и точно да ги откриете потребите на таа публика. Пред да ја започнете вашата кампања, направете истражување на вашиот таргетиран пазар и одлучете каде, кога, како и што ќе објавувате на социјалните медиуми за да допрете до посакуваната публика.
- Недоволна употреба на слики
Вашите објави треба да вклучуваат слики кои се забележливи, кои вклучуваат важни детали и се вклопуваат со содржината која ја пишувате. Веб содржина со слики привлекува 94% повеќе прегледи отколку онаа без. Една причина зошто на вашите објави и реклами им недостигаат прегледи и кликнувања е дека вашите слики не се поврзани со она што го нудите. Ако вашите слики не се поврзуваат со содржината и погрешно го насочуваат читателот, вашата врска со потрошувачите ќе се намали и ќе го изгубите кредибилитетот со вашите следачи.
Се во врска со вашите објави може да е совршено, но ако вашите корисници не се онлајн за да ги видат, ништо од тоа не е важно. Времето на објавување на вашите содржини и негово поклопување со времето кога вашите корисници се онлајн е клучно за привлекување корисници на социјалните платформи. Анализирајте преку начините на мерење на објавите за да генерирате информации кога вашата публика е онлајн; ќе ви биде мило што сте вложиле време во ова.
Дури и ако сите аспекти на вашите објави се почитувани од Ваша страна, не можете да го знаете целосното влијание без истражување на аналитиките. Прегледот во анализите ви дава јасна слика за тоа како вашата кампања функционира и која од вашите содржини најмногу допира до вашата таргетирана публика. Одвојте време на крајот од денот, доколку сте премногу зафатени во текот, да ги прегледате мерните единици и да размислете за вистинското влјание на вашите содржини.
Никој од корисниците нема да сака да се поврзи со Вас ако вашата содржина е досадна, иритирачка или невредна за нивното време. Вашите објави и статии треба да им нудат решенија, да одговараат на нивните прашања и/или да ги прават вашите потенцијални корисници возбудени да научат повеќе од Вас. Посветете се на создавањето креативна содржина, вредна за читање. Социјалните медиуми треба да се забавни и затоа дозволете вашата креативна страна да се појави!
Од исклучителна важност е да имате јасно дефинирани цели кога се работи за социјалните медиуми, но тие цели треба да се во допир со реалноста. Многу од бизнисмените гледаат на социјалните медиуми како магично стапче кое веднаш ќе го шири нивниот бренд кон милиони потенцијални клиенти. На долг рок, социјалните платформи ја зголемуваат прегледноста на вашиот бренд, но социјалните медиуми не треба да се вашата единствена маркетинг стратегија. Мали се шансите дека веднаш ќе привлечете голем број на корисници.
Социјалните медиуми се една ставка на вашата целосна маркетинг стратегија и треба да ги подржуваат сите Ваши останати маркетинг кампањи.