Промовирани огласи »

Флексибилното работно време е важно со цел германските компании да останат конкурентни на глобален план, изјави претседател на Експертскиот совет за проценка на економските услови, Криштоф Шмит за весникот „Велт ам Зонтаг“.

Оваа изјава е надоврзување на дебата која што се води во моментов во Германија за воведувањето на флексибилно работно време и промена на законот за работните односи.

Претпријатијата треба да има правна сигурност и да не го прекршуваат законот кога вработените навечер учествуваат на една телефонска конференција или наутро со појадок ја проверуваат службената електронска пошта. Тоа ќе им даде поголема слобода не само на работодавачите, туку и на вработените, вели Шмит.

Оваа тема е и тема на преговорите за идната германска влада. Либералната Слободна демократска партија (ФДП) излезе со барање за флексибилен однос кон работното време.

– Законот за работни односи повеќе не е во согласност со времето во кое живееме и мора да станеме пофлексибилни, изјави претставникот на ФДП, Михаел Тојрер и додаде дека е потребна промена на германскиот закон, па наместо осумчасовниот работен ден да се предвидува работна недела од 48 часа, која би можела да се прилагоди на потребите на работодавачот.

Промовирани огласи »

Дали знаете каде ги трошите парите секој месец? Дали знаете каде ги потрошивте вчера? Креирањето и следењето на буџет е нешто што на многу луѓе им е тешко да го прават. Буџетот е основа на стабилна финансии, без разлика на вашата ситуација и не е тешко да се направи.

Што е буџет? 

Буџетот не е ништо повеќе од преглед и план на тоа колку пари имате и на што ги трошите.

Може ли да замислите еден бизнис да стане успешен без да се води сметка за неговите приходи и расходи? Истото важи и кога се работи за вашите лични финансии. Ако не знаете колку месечно остварувате приход и на што ги трошите, патот до финансиска стабилност и успех ќе ви биде потежок. Најголемиот страв кој многу од луѓето го имаат за креирањето буџет е дека ќе е потребно да внимаваат на целото „забавно трошење“ - нешта како повремена вечера во отмен ресторан, кино или посета на баба и дедо за празниците. Ова сценарио е можно по креирањето на буџет, но никогаш нема да знаете на кои трошоци треба да внимавате ако не седнете и потрошите време во креирањето буџет. 

  • Преглед на приходите 

Првиот чекор кон креирањето буџет е да дефинирате колку ви се приходите на месечно ниво. Ова е лесно и вообичаено ја вклучува вашата плата. Доколку сте во брак, вклучете го и вашиот партнер (доколку тој/таа е во работен однос). Исто така, тука би влегле и сите други начини на кои заработувате пари - онлајн работа, втор бизнис, приходи од земјоделство, хонорарна работа и слично. 

  • Преглед на трошоците

Кога веќе јасно се дефинирани приходите, потребо е да погледнете во вашите месечни трошоци. Започнете со фиксни трошоци, оние кои ви се постојани и не се менуваат - кирија, рата од кредит, осигурување и слично. Во трошоците исто така влегуваат и режиски трошоци (сметки за електрична енергија, вода, парно, комунални услуги и сл.), храна, претплати и слично. 

  • Последната ставка 

Сега ги имате сите потребни информации за да добиете јасен увид во вашите финансии. Потребно е само да ги одземете вашите трошоци од приходи и ќе добиете позитивен или негативен број. Ако добиете позитивен, трошите помалку отколку што заработувате. Доколку бројот е негативен, не грижете се премногу. Целта токму на овој буџет е за да добиете јасна слика за вашите финансии и да почнете со промените, доколку се потребни. Можеби ќе е потребно да посетувате ресторани поретко или да патувате поретко, но ако успеете да заштедете во неколку области, можеби ќе бидете во можност да вложите во нешто што ви е многу поважно. 

Промовирани огласи »

Доколку ги прашате луѓето што е потребно за да се изгради успешен бизнис, многу од нив ќе ви одговорат дека најважниот фактор е поседување на оригинална идеја. Личност која има некоја никогаш претходно видена идеја која решава огромен проблем на потрошувачите и потоа таа идеја ја креира во огромен, профитабилен бизнис. 

Ова е добра приказна и приказна која функционирала за многу претприемачи, но вистината е малку поинаква - не ви е потребна сосема оригинална идеја за да изградете масивно успешен бизнис. Следниве пример се токму докази за тоа: 

1. Google

- Google е најдоминантниот онлајн модел за пребарување веќе со години наназад и тоа до точка каде огромен број на луѓе сметаат дека бил и прв ваков модел. Во реалноста, моделите на пребарување постојат од кога постои Интернетот и некои од нив, вклучувајќи го и Ask.com имале огромна база на корисници многу пред Google воопшто и да постои. 

Успехот на Google се должи на тоа што тие земале веќе постоечка идеја и ја направиле подобра, преку креирање на архитектура која им нуди на корисниците преарувања со подобри, порелевантни резултати, за максимално да го зголеми корисничкото искуство. Google не е првиот пребарувачки модел, тој е најдобриот. 

2. Facebook

- Скоро сите ние пред постоењето на Facebook сме имале профил на MySpace. Facebook е една од најголемите технолошки компании на планетава и со сигурност, најпопуларната социјална платформа. 

Но креаторот на идејата да се користи Интернетот за поврзување со другите луѓе не бил Цукенберг. Всушност, првата социјална платформа била Six Degrees, која била лансирана во 1996 година. Проблемот бил во немање на Интернет пристап од доволно голем број на луѓе и затоа страната била неуспешна. 

3. Pepsi

- Кока Кола и Пепси се двата главни неалкохолни пијалоци во САД и повеќето луѓе сметаат дека Пепси се појавил како предизвикувач на Кока Кола. Во реалноста, двата брендови постоеле уште од доцните 1800; Кока Кола се појавила прва и продавала милиони литри годишно пред Пепси да се појави на пазарот. Сепак, овој пијалок е квалитетна алтернатива која се уште постои на пазарот и така постанала милијардерска компанија каква што е денес. 

4. Amazon 

- Amazon не е првата е-трговија сајт. Всушност, постоеле стотина онлајн продавачи, како што биле Boo.com, eToys.com и Eve.com, секој од нив специјализиран за продажба во одреден сектор. Amazon, за разлика од нив, креирале концепт на се-во-едно шопинг искуство, каде потрошувачите може да купат се што сакаат. 

Точно е дека е потребно да се разликувате од конкуренцијата, но не секогаш е потребно да смислите идеја која е непостоечка. Ако имате за цел да подобрите веќе постоечка идеја или да понудите алтернатива, сето тоа со прецизно време на влегување на пазарот и со одлична маркетинг кампања, оригинална идеја и не ви е потребна за остварување успех во бизнисот. 

Промовирани огласи »

Задолжителното поседување зимска опрема во возилата стапува на сила утре (среда 15 ноември).

Со непочитување на правилата за користење и носење зимска опрема возачите се изложуваат себе и другите учесници во сообраќајот на опасност и истовремено се соочуваат со глоба во износ од 45 евра во денарска противредност, односно регистрирање на 25 негативни бодови.

Полициски службеник може да нареди да се прекине со возење доколку не се постапува според сообраќајниот знак за задолжително носење и употреба на зимска опрема. Таква наредба може да издаде и кога не постои сообраќаен знак за задолжително носење на зимска опрема, ако зимските услови на патот не овозможуваат непречено и безбедно одвивање на сообраќајот, односно задолжително да ја постави на зимската опрема на возилото.

Што значи зимска опрема?

Под зимска  опрема  за моторните возила со најголема дозволена маса која не надминува 3.500 kg, се подразбира зимски пневматици на сите тркала со минимална длабочина на шарите на слојот што гази, од четири милиметри (4 mm) или пневматици со летен профил на сите тркала со длабочина на шарите на слојот што гази,  минимум од четири милиметри (4 mm) и синџири за снег со адекватна големина  за погонските  тркала или други соодветни помагала.

Зимска опрема за моторни возила со погон на четири тркала (4 х 4),подразбира зимски пневматици на сите тркала со минимална длабочина на шарите на слојот што гази, од шест милиметри (6 mm) или пневматици со летен профил на сите тркала со длабочина на шарите на слојот што гази, од најмалку четири милиметри (4 mm).  Синџири за снег потребно е да поседува секое возило со пневматици со летен профил, и притоа, во случај кога возилото е во постојан погон, синџири за снег треба да има најмалку за задната осовина, а во случај на преклоплив погон, синџири за снег треба да има најмалку на постојано вклучената осовина.

Зимска опрема за моторни возила со најголема дозволена маса која надминува 3.500 kg, подразбира: зимски пневматици на погонските тркала со минимална длабочината на  шарите на слојот што гази, по обем и широчина од шест милиметри (6mm) или пневматици со летен профил на сите тркала со длабочина на шарите на слојот што гази, по  обем и широчина, со минимум од четири милиметри (4mm) и синџири за снег со адекватна големина  за  погонските  тркала или други  соодветни помагала;

Автобуси и товарни моторни возила кои поради технички причини не можат да постават синџири за снег на погонските тркала, потребно е да имаат зимски пневматици на погонските тркала, и: – прирачен алат – лопата.

Зимски пневматици се оние пневматици кои на својата бочна страна имаат ознака:  „MS“, „M+S“, „M&S“ и знак на снегулка на стилизирана планина со три врва.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »