Промовирани огласи »

Меките вештини се најпотценуваниот дел од тоа да се биде лидер или претрпиемач. 

Многу е едноставно да се зборува за големата визија, огромните постигнувања, изјавите од луѓето кои веќе постигнале успех. Но во моментот кога Вие ќе станете претприемач и ќе влезете во тој свет, ќе заклучите дека во теорија, се звучи многу едноставно. Всушност, постојат многу помали компонентни кои се дел од креирањето на одличен тим и успешна компанија. 

Секој може да каже „Морам да бидам добар лидер.“

Онаму каде започнуваат потешкотиите е всушност развивањето на меките вештини кои се потребни за автентично лидерство - како што се трпеливоста и способноста за слушање. Во текот на вашето патување ќе дојдете до заклучок дека малите нешта се најважни. Најголем дел од лидерите и претприемачите не паѓаат на тестовите како што се дефинирањето на визијата, туку на малите нешта кои доаѓаат постепено. 

1. Менаџирање на стресот на другите луѓе

Ако мислевте дека сте под стрес во класичните работни часови од 9-17 часот, тогаш сега започнува вистинската забава за Вас. Вистината е, стресот не секогаш е лоша карактеристика. Понекогаш нештата може да се движат многу добро, понекогаш стресот може да биде многу емоционален. Луѓето да се фрустрирани, конфликтите се се почести и решенијата мора да бидат пронајдени. 

Како претприемач, ваша работа е да бидете темелот на вашата компанија. Потребно е да го одвоите она што вашиот вработен го чувствува и она што вие го чувствувате. Ако се чувстувате под стрес, потребно е тоа да го препознаете прво, за подоцна да можете попродуктивно да помогнете на другата личност.  Повеќето претприемачи никогаш не учат да се справат со оваа ситуација. 

Меката вештина овде е емоционалната интелигенција

2. Вие не продавате - вие им давате можност на луѓето да работат со Вас

Многу претприемачи креираат производи и услуги кои само претпоставуваат дека ќе бидат купени од страна на луѓето. Во меѓувреме, не инвестираат време во разбирањето како ќе ја комуницираат важноста на нивниот производ или услуга. Најдобрите основачи не се обидуваат да ви продадат ништо.

Тие ви даваат шанса за бидете дел од нешто поголемо. Моментот кога се обидувате да продадете нешто, вие сте во загуба. Никој не сака да се чувствува како да купуваат продукт или услуга. Секој сака да се чувстува како да се дел од победнички тим и начинот на кој ќе го направите тоа е да научите како да комуницирате за да разбудите позитивна емоција кај другиот. 

Меката вештина овде е уметноста на зборувањето.

3. Охрабрувајте, не давајте наредби 

Најдобрата мека вештина е способноста да се охрабрат сите околу Вас да го отклучат својот потенцијал. 

Повеќето лидери не охрабруваат. Тие даваат инструкции. Тие даваат наредби. Тие им кажуваат на луѓето што да прават, без да одвојат време да разберат што е она што го мотивира секој човек одделно. Кога одвојувате време да научите што е тоа што го води секој еден ваш вработен, што ги инспирира и ги движи напред, вие може да се грижите за тие квалитети и да го разбудите најдоброто во нив. 

Зошто е ова важно? 

Бидејќи ако почнете да комуницирате со вашите вработени на овој начин, тие ќе се чувстуваат како да се грижите за нивните лични интереси. На крајот на денот, тоа е тоа што го посакува секој од нас. Потребни се ментори, не шефови. Ова значи, дека Вие како лидер, треба да се грижите за себеси, за потоа да може да ги забележите квалитетите и кај другите луѓе. 

Промовирани огласи »

Некои работи што ги правите без многу размислување навистина ве осиромашуваат без да го почувствувате тоа. Сепак буџетот кој го имате е само ваш и треба да го користите како што вие сметате дека треба.
Eве неколку работи кои неосетно ве прават сиромашни:

Не ја распределувајте платата, пред да почнете да ја трошите
Ова е една од причините поради кои секогаш си го поставувате прашањето: каде отидоа парите. Штом добиете плата, секогаш ја распоредувате. Издвојувате за заштеди, за сметки, за плаќања по кредити, за храна, за транспорт, итн.

Секогаш купувате импулсивно
Шопингот како терапија не е лошо нешто, но понекогаш ни станува навика да трошиме импулсно – т.е. купуваме работи кои не ни требаат. Ако вашето купување не е итно, одложете го за друг ден. Ќе забележите како овој чекор позитивно влијае врз финансиите.

Не си земате храна од дома за канцеларија
Не е лошо, дека јадете надвор, но ако сакате да заштедите средства, чувствувајте се слободни да пројавите креативност дома и да си донесете вкусен ручек во канцеларијата.

Користите такси, кога може да дојдете и пеш
Ако местото каде сте се упатиле, е во близина, прошетајте се. Престанете да користите такси по секоја пригода. Ќе си заштедите доста средства.

Се лишувате премногу
Ако сте премногу под стрес за работата и парите, тоа се одразува врз вашето физичка и ментална состојба. Освен тоа и врз вашиот емотивен свет. Се стремиме да се раководите од буџетот, да не излегувате од него и покрај тоа да продолжите да се радувате на заработеното. Дајте си оддишка и подарете си уживање, кога можете да си го дозволите тоа. Знаете дека заслужувате.

Промовирани огласи »

Како родители, посебно кога го растете првото дете, секогаш се прашувате како да го понесете на правилен пат. Малку подоцна откако детето ќе почне да зборува и да разбира, размислуваме и за тоа како да му створиме работна етика која ќе го направи човек со обврски и ќе има лимит.

Интересно е тоа за колку малку време овие наши мали деца ќе станат нечии вработени или пак тие самите ќе започнат со свои бизниси. Не дозволувајте вашите деца да израснат во мрзеливи и спори луѓе кои ќе немаат ништо друго освен образование.

Издвојуваме неколку начини на кои децата ќе ги научите на работна етика:

Доделување на задолженија

Доделете им задолженија на вашите деца. Малечките дечиња можат да ги собираат расфрланите играчки или да помагаат при поставување на масата за ручек, а постарите деца може да го средуваат тревникот,својата соба или пак да го фрлат ѓубрето.

Охрабрувајте ги вашите деца

Охрабрувајте ги вашите деца да ги завршат своите задолженија. Дајте им награда за одредена задача или пак јавно пофалете ги.

Штедење

Учете ги вашите деца како да штедат пари. Дајте им ан знаење дека за нив имате отворено штедна книшка или пак имате полиса за детско штедење и дека и тие ќе мора да започант со штедење и својата заштеда ќе може да ја искористат за нешто што сакаат да си го имаат во животот.

Промовирани огласи »

Ако сакате вашите вработени да ги следат правилата, постојат неколку основни работи кои треба да се случат.

  1. Поставете очекувања - Ова звучи многу очигледно, но најчесто се покажува дека не е толку често како што е потребно. Правилата, принципите, процедурите, упатствата и слично, мора да бидат комуницирани. Размислете за тоа што вработените мора да знаат како информација и споделете ги правилата со нив. Може да го направите ова на почетокот или за време на тренинг сесиите.

  2. Не претпоставувајте ништо - Компаниите не треба само да им доделат правилник на сите вработени и да претпостават дека тие ќе го прочитаат од збор до збор. Причината зошто нема да го прочитаат не е бидејќи не им е грижа, туку поради делењето на правилник изгледа како на компанијата да не и грижа. Организационите правила кои се објаснети и дискутирани ќе бидат гледани како многу важни.
  3. Објаснете ја користа која ќе ја имаат вработените - Кога доаѓа време да објаснете одредено правило, вработените треба да разберат зошто тоа правило е важно за нив. Луѓето ќе ги следат правилата кога знаат дека причината им влијае. И затоа што „јас така кажав“ не е доволно добро.

  4. Разјаснете ги последиците - Дополнително на споделувањето на причината зошто вработените треба да се грижат за правилата, кажете им што ќе се случи ако правилата не се почитуваат. На почетокот. На овој начин, вработените ги разбираат последиците пред да стапат во акција.

Кога вработените ги немаат сите информации за правилата, не е чесно кон нив. Од нив се бара да ги претпоставуваат последиците кои не ги знаат за правила за кои не се сигурни. Правилата не секогаш се непријатни, тие ни се потребни за безбедност и сигурност. Но единствениот начин за правилата да функционираат е ако сите ги знаат или ги разбираат.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »