Промовирани огласи »

Џеф Шумахер, основач на БЦГ Диџитал Вентурес (BCG Digital Ventures), за време на панел дискусија во Давос посочил дека биткоинот би можел да падне на нула.

Верувам дека ќе оди на нула. Мислам дека тоа е одлична технологија, но не верувам дека тоа е валута. Не се базира на ништо, рекол Џеф Шумахер.

Како што се наведува според податоците на Коинмаркеткап (Coinmarketcap), криптовалутите имаа „дива“ 2018 година, со вредност од над 480 милијарди долари која е избришана од целиот пазар. 

Откако постигна рекордно ниво во 2017 година, биткоинот, најголемата криптовалута според пазарната капитализација, драматично опадна. Таа во средата се тргуваше за 3.571 долари.

Промовирани огласи »

Шестмина здравствени работници од Клиниката за детски болести се заразиле со морбили, oбјави Сител. Четири од нив се лекари на специјализација, една медицинска сестра и вработен на шалтер. Малите сипаници кои се проширија во сите скопски општини не го поштедија и медицинскиот персонал. Од Детска за Сител потврдија дека заразените биле невакцинирани или делумно заштитени со само една доза од вакцината. Ниту еден од нив не е хоспитализиран на Инфективна.

Биле во директен контакт со заболени дечиња или со такви со респираторни инфекции кои биле во период на инкубација вели др. Жарко Караџовски, епидемиолог во Институт за јавно здравје.

На Детска клиника изминатите денови направиле анкета меѓу сите вработени и 21 лице вчера примило МРП вакцина. 

Промовирани огласи »

Во ЈСП – Скопје за оваа година се планираат 233 нови вработувања. Како што се предвидува во Одлуката за изменување на Годишниот план за вработување во ЈСП за 2019 година, што денеска се најде на одобрување пред советниците на Град Скопје, вработувањата се предвидени да одат по етнички клуч.

Најмногу, или 128 лица се планира да се вработат од албанската етничка заедница, потоа 38 од ромската, како и 14 Турци, 11 Бошњаци, 4 Власи, двајца Македонци, еден Србин и 13 од други националности. Интересно е дека во Секторот за поддршка на директорот на ЈСП, односно одделот за односи со јавност и меѓународна соработка ќе се вработат 10 извршители.

Новите вработувања во Годишниот план се оправдуваат дека се прават поради зголемен обем на работа, но и поради, како што се вели, планирани пензионирања и најавени заминувања од работа на 30 лица.

Граѓаните реагираат на вработувањата по етнички клуч. Велат дека не е само ЈСП случај туку речиси секаде во државните инстутуции, општините и јавните претпријатија, наместо вработување по стручност и квалитет, се добива работа по етничка застапеност.

Промовирани огласи »

Скопје ќе добие ново место за квалитетен урбан живот што ќе ја поддржи и унапреди таа позната скопска потреба од  „живеење со многу салтанати“.

Просторот околу старата железничка станица долги години бил центар на на скопските случувањата. По него Скопје било препознатливо, а од тука започнувале патувањата, средбите со различни култури и народи. Од тука започнувало познатото скопско “корзо” кое продолжувало до Ристиќевата палата, камениот мост и старата турската чаршија. На овој простор карактеристичен со својата автентичност со години се чувствувала размената на енергии и мешањето на различните култури, религии и народи што поминале низ овие простори. Во таа смисла Старата железничка станица, сегашен Музеј на град Скопје е симбол кој потсетува на отвореноста на Скопје да ја прифати различноста, промената, солидарноста и пријателството, потсетувајќи со својот сегашен изглед на големиот земјотрес од 1963 година.

Старата железничка станица е отворена во 1873 година, а му служела на градот повеќе од шест децении. Дело е на српскиот архитект Велимир Гавриловиќ и важела за една од поубавите железнички станици во Европа. Имала капацитет од 24 воза со околу 1.000 патници дневно што одново реферира на Скопје како една од главните балкански сообраќајници. Денес, Станицата и часовникот над главниот влез застанат во 5.17 часот, стојат како споменик на трагичниот момент на скопската историја, претставувајќи еден од најмаркантните градски симболи и урбани топоними, влезени во животите на многу скопјани.

А токму околината на овој простор со години наназад е несредена, неурбанизирана, избегнувана од граѓаните на Скопје. Простор кој е во централното градско јадро, а зјае празан, и го нагрдува целокупниот изглед на овој дел од Скопје.

Но, наскоро на ова место, Скопје ќе добие нова урбана компонента која ќе му овозможи одново поврзување на оската север-југ и исток-запад и ќе стане ново културно обележје и симбол на „новото Скопје“.  До 2021 година, овој дел од градот повторно ќе ги вклучи луѓето од Скопје, но на сосема поинаков начин. Околината ќе се обнови, но сепак ќе ги вклучува главните симболи на минатото.

На овој простор отсекогаш се чувствувала размената на енергии и мешањето на различни тенденции, религии и народи, така што заживување на овој дел од градот кој со децении беше во мирување ќе значи  многу. Со новата, функционална, а истовремено и  естетски возбудлива архитектура и ова ново комплексно, хармонично архитектонско дело, Скопје ќе добие европско,, актуелно собиралиште, кое ја реактуелизира разбирливата архитектура и ја обновува врската со пејзажот и контекстот на Старата железничка станица, отворените простори, циркулацијата на движењето, визурите и амбиентот што го опкружува. Комплексот ќе има резиденцијален дел, трговски центар, хотел, простор за културни активности сместени во Музејот, места со фина храна, фитнес центар, казино и паркинг со капацитет од околу 3.000 автомобили.  

Комплекс го гради турската корпорација Лимак една од најголемите градежни компании во светот, која има успешно реализирано проекти во вредност од над 7 милијарди УСД, вклучувајќи аеродроми, пристаништа, брани, автопатишта, хидроцентрали, гасоводи и други енергетски објекти, како и хотели, станбени комплекси. Лимак се најде и на листата на најголемите градежни компании, според  Engineering News-Record. Новиот аеродром во Истанбул, изградбата на мостот во Чанаккале, Интернационалните аеродроми во Кувај и Волгоград-Русија, се само дел од поголемите проекти успешно реализирани од Лимак. Компанијата е исто така една од клучните во дситрибуција на енергија, производство ан цемент, како и во сегментот на туризам.

Комплексот кој го гради Лимак е комплексен. Ќе вклучува и тунел со 6 коловозни ленти кој ќе ги спојува примарните градски сообраќајни јазли, на површина од 325,000 квадратни метри.  Дополнително, комплексот ќе обезбеди над 2800 паркинг места во самиот центар на градот.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »