Еве еден интересен феномен. Повеќето бизниси се свесни дека жените се нивните најмоќни потрошувачи. Жените ја донесуваат одлуката за купување на 94% од мебелот дома, 92% од одморите, 91% од домовите, 60% на автомобилите, па дури и 51% од електрониката во домот, според спроведени истражувања. Жените поседуваат 40% од приватните компании во Америка и поседуваат половина од богатството на Америка.
За жал многу од компаниите сеуште својот главен таргет го ставаат на мажите. Со тоа не го максимизираат поврзувањето со жените и нивните успеси не се големи.
Новите истражувања од MBLM откриваат дека 10 од 15 индустрии ја изучувааат интимноста во својот бренд. Истражувањето покажува дека задржувањето на блискоста со мажите е многу полесна отколку со жените. Тоа е шокантно! Сепак истражувањето покажува дека жените најмногу им верувале на Disney, Apple и Amazon во првите месеци од 2017та.
Според извештајот, во кој се анализираат одговорите на 6.000 потрошувачи, на врвот на рангирани компании кои континуирано го привлекуваат вниманието на жените во последните 10 години се Target, Netflix, Honda, Samsung, Whole Foods, Toyota и Google
Постојат огромни можности за компаниите кои успеале во создавање силни врски со жените", вели Рина Plapler, партнер за MBLM. Потребата да се зајакне брендот се протега и кон на мажите, како што забележува таа . Потпирајќи се на традиционалните родови стереотипи може да биде ограничување. Таа ги советува компаниите да се фокусираат на односите со потрошувачите и истите да бидат привлечни и кон мажите и кон жените колку што можат поеднакво.
Според истражувањето, жените, особено, се склони да се формираат повеќе интимни врски со брендови во трговијата на мало, стока за широка потрошувачка, здравје и хигиена, апликации и социјални платформи и брза храна. Мажите пак, сепак, имаат посилни врски со облека, автомобили, пијалоци, финансиски услуги, угостителство и тематски паркови, осигурување и инвестиции, луксуз, медиуми и забава, технологија и телекомуникации и патување.
Еве некои начини за да се зголеми вашиот однос со жените потрошувачи:
За жените, реализација - поврзана со надминување на очекувањата и доставување на супериорна услуга, квалитет и ефикасност е најважниот фактор.
Возраста е важен елемент во брендирањето, сепак, студијата покажува дека возраста не е толку влијателна како полот.
Приходот е параметар, кој открива повеќе сличности меѓу жените отколку разлики. Амазон, на пример, е топ пет бренд кај сосема различни групи според приход.
За мали бизниси, пораката е јасна. За оптимален успех, потребно е да се зајакнува емоционалната врска меѓу потрошувачите и брендот. Секако на крајот за целосно искористување на сите ресурси, потрудете се вашата порака да се сретнува со женските потрошувачи.