Промовирани огласи »

Светската здравствена организација (СЗО) вели дека нова работна група може да биде последна шанса да се пронајде потеклото на Ковид-19.

Помина повеќе од година ипол откако вирусот беше откриен во кинескиот град Вухан, прашањето како се појави за првпат, останува нејасно.

Тимот ќе разгледа дали вирусот преминал од животни на луѓе на пазарите во градот Вухан или протекол во лабораториска несреќа. Кина силно ја поби втората теорија. 

Во февруари, тим на СЗО, задолжен да го испита потеклото на Ковид, полета за Кина и заклучи дека вирусот веројатно потекнува од лилјаци, но сметаше дека е потребна повеќе работа.

Поминаа девет месеци откако последната мисија свикана од СЗО се врати од Вухан, велејќи дека  животните се најверојатниот извор на пандемијата.

СЗО вели дека Кина сe уште нема споделено клучни податоци од најраните денови на пандемијата. 

Науката станува се повеќе политизирана, а Кина досега одбиваше да дозволи меѓународни научници да се вратат во земјата.

Се надеваме дека ова ново тело на Саго со експерти од 26 различни земји ќе може да го прекине овој ќорсокак и конечно да добие многу потребни одговори за светот да може подобро да се подготви за идните епидемии.

Промовирани огласи »

Министерката за труд и социјална политика Јагода Шахпаска се сретна со членови на Здружението на пензионерите од Кочани, во кое членуваат и пензионерите од Чешиново-Облешево и Зрновци, и истото важи за едно од поголемите здруженија бидејќи брои околу 8.000 пензионери.

Шахпаска ги информираше пензионерите за прашања за кои тие најмногу се интересираат, околу пензионерскиот стандард и за зголемувањето на пензиите.

РАЗГОВАРАВМЕ И ЗА ПРОМЕНА НА МЕТОДОЛОГИЈАТА ЗА УСОГЛАСУВАЊЕ НА ПЕНЗИИТЕ КОН КОЈА МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ТРУД И СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА ВЕЌЕ ПРИСТАПУВА И ВЕРУВАМЕ ДЕКА ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАТА, ЌЕ БИДЕ ИСПОРАЧАНА НОВА МЕТОДОЛОГИЈА, СО КОЈА ШТО ПЕНЗИИТЕ ЌЕ СЕ УСОГЛАСУВААТ И СО РАСТОТ НА ПРОСЕЧНАТА ПЛАТА, РЕЧЕ МИИНИСТЕРКАТА ШАХПАСКА.

На средбата со министерката Шахпаска, членовите на Здружението на пензионери од Кочани се интересираа и за изградбата на регионален Дом за стари лица. Министерката посочи дека во програмата на Министерството за труд и социјална политика е вклучена изградба на Дом за стари лица со капацитет од 156 лица, изграден согласно најсовремените решенија и стандарди за сместување на стари лица.

Промовирани огласи »

Македонија ќе стане енергетски стожер на Западен Балкан, рече вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи на самитот на Западен Балкан кој во Скопје го организира The Economist. На дискусијата за закрепнувањето на економиите и државите во постковид периодот Битиќи зборуваше за предизвиците со кои се соочува домашната економија. Во услови на енергетска криза на меѓународен план, рече дека Македонија е посветена да инвестира за да ја подобрува конкурентноста на економијата, но и доста енергетски инвестиции.

„Земјите од овој регион и Југоисточна Европа треба да работат на синџирите на снабдување кои во моментов не се одржливи. Ова ќе не доведе до регионално напредување и затоа велам ајде да ја јакнеме регионалната конкуренција. Секако сметам дека Северна Македонија е конкуретнтна од неколку аспекти, особено географската локација, центар на главни енергетски коридори и затоа можеме да станеме енергетски стожер на Балканот. Секако и определбата на Владата за поддршка на инвестициите, рече Битиќи.

Целиот текст прочитајте го на Фактор.мк

Промовирани огласи »

Последните поскапувања на горивата секако ќе влијаат на тоа колку ќе ги користите автомобилите и колку гориво ќе сипувате на бензинска пумпа. Веројатно некои ќе се решат да возат помалку, и сигурно и сијаличката за потсетување дека возите на резерва ќе светнува.

Доколку на контролната  табла светне сијаличката со бензинска пумпа веќе е јасно дека значи дека автомобилот треба да се наполни со гориво. Сепак, добре да се знае уште колку може да се вози пред автомобилот да застане. Цедење до крај секако не е добро за автомобилот.

Треба да се напомене дека возењето со критично ниско ниво на гориво е многу штетно. Системот за гориво и моторот страдаат од ова. Доколку возите често со празен резервоар може да го затнете филтерот за гориво. Покрај тоане е мешавината за гориво може да влее во моторот и да го оштети катализаторот.

Колку гориво останува кога ќе светне сијаличката не е можно да се каже сосигурност. За различни автомобили индикацијата се појавува на различно ниво. Обично критичниот волумен на гориво е во опсег од пет до десет литри и зависи од потрошувачката на моторот.

Според ова со вклучен индикатор автомобилот може да помине 80-100 километри при возење надвор од градот. И покрај фактот дека некои модели се во состојба да поминат 110-120 километри. Овој показател исто така влијае и на состојбата на автомобилот и на бројот на оперативни системи кои работат истовремено. Така, радиото, силното осветлување или климата можат да ја намалат декларираната километража на критично ниво на горивото.

Сигруно ќе сретнете некој повозрасните возач што имаат и туба со гориво во багажникот. Тоа во денешни услови е излишно, но советите кои треба да се запаметат се: да не возите често „на резерва“. Да знаете дека со неа може да изминете околу 50 километри и да не му се доверувате на компјутерот кој отчитува уште колку можете да поминете со горивото кое го има во возилото. Тој го пресметува тоа според последната просечна потрошувачка, што честопати може да ве доведе во заблуда.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »