Промовирани огласи »

Промовирани огласи »

Гигантот за спортска облека Adidas Originals заработи 23,5 милиони долари со продажба на 30.000 незаменливи токени (NFT) на Адидас „Into the Metaverse“ во рок од неколку часа од пуштањето во продажба.

Според Блок, компанијата заработила 5.924 Ethereum (ETH), а секој NFT чинел 0,2 ETH. Адидас ги направи NFT во партнерство со Bored Ape Yacht Club, Punks Comics и GMoney.

Незаменлив токен (NFT) е уникатно дигитално средство што претставува сопственост на предмети од реалниот свет како уметност, видео клипови, музика и многу повеќе. NFT работат на истата блокчејн технологија што ги напојува криптовалутите, но тие не се валута.

Сепак, не е јасно дали Адидас планира да понуди повеќе NFT во иднина, но на својата веб-страница пишува дека: „ова е само почеток“.

Во меѓувреме, конкурентот на Адидас, Најк, поднел седум апликации за заштитен знак додека се подготвува да влезе во метаверс. Како дел од апликацијата, компанијата ја посочи својата намера да прави и продава виртуелни брендирани патики и облека. Луѓето досега потрошиле над 9 милијарди долари во продажба на NFT - а вкупната продажба на NFT се очекува да достигне 17,7 милијарди долари до крајот на годината.

Промовирани огласи »

Министерството за здравство информираше дека на вечерашната седница Владата на Република Северна Македонија го усвоила мислењето на Министерството за здравство дека несогорливите тутунски производи и уредите за нивно загревање не спаѓаат под забраната за пушење од член 3 став 1 од Законот за заштита од пушењето.

Според Министерството за здравство, користењето на несогорливите производи од тутун, уредите за нивно загревање и електронски цигари не претставува пушење и следствено, не потпаѓаат под забраната за пушење од член 3 став 1 од Законот за заштита од пушењето, односно истите може да се користат и во затворениот дел од јавните простории, имајќи ги предвид одредбите од членот 3 став 1 точка 3 од Закон за тутун, производи од тутун и сродни производи, се вели во соопштението на Министерството за здравство.

Промовирани огласи »

Според истражувањето на Yahoo Finance, Фејсбук, кој штотуку беше преименуван во Мета, е „најлошата компанија“ во светот во 2021 година.

На 4 декември, повеќе од 1.500 одговорени на отворено прашање на Yahoo Finance добија десетици опции за избор, но Facebook ги надмина сите. Таа собра 50% повеќе гласови како најлоша компанија во годината од второпласираната, Алибаба, кинеска централа за е-трговија.

Некои испитаници изразија незадоволство од филтрирањето на Фејсбук, додека други ја критикуваа платформата за социјалните медиуми за неуспехот да се справи со дезинформациите, особено во случајот со појавата на Ковид-19. Некои дури го обвинија Фејсбук за „поткопување на демократијата низ целиот свет“ и помагање во ширењето на екстремно десничарскиот екстремизам.

Многу поединци го критикуваа Инстаграм, апликацијата за споделување фотографии на компанијата, за негативните последици што ги има врз менталното здравје на младите.

Освен Мета/Фејсбук, испитаниците беа насочени кон Алибаба, тврдејќи дека многумина изгубиле пари поради намалувањето на пазарната цена на компанијата за 50 отсто оваа година. Тие, исто така, ја критикуваа Тесла - не поради зголемената цена на акциите, туку поради тоа што не ги исполни ветувањата дадени со работи што никогаш не ги произведе, како и извршниот директор Илон Маск и неговите следбеници слични на култот.

Секој декември, Yahoo Finance прогласува компанија на годината врз основа на пазарните перформанси и достигнувањата на компанијата во текот на претходната година. Мајкрософт (MSFT) ја освои наградата во 2021 година, избивајќи над 2 трилиони долари пресвртница за пазарна капитализација и забележувајќи 53 отсто годишно зголемување на цената на акциите.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »