Промовирани огласи »

Axapta Masters е компанија – сертифициран Microsoft Gold Partner со искуство во обезбедување на надграба во деловниот процес и технологиите на компаниите – клиенти, применувајќи практични решенија со цел постигнување на најдобри резултати и ефикасност во работењето. Axapta Masters е компанија која на пазарот постои веќе 8 години, работи со клиенти од целиот свет, корисници на Microsoft Dynamics-решенијата и овој октомври официјално го достигна бројот од 100 вработени. Златната 100ка немаше да биде возможна без посветеноста на нашиот тим од вработени, кои се клучни за успехот на компанијата.

Компанијата е основана во 2013, во Скопје, Р.Македонија и во моментот е една од водечките ИТ компании во земјава и регионот, специјализирани за работа со ERP решението на Microsoft – Dynamics AX/Dynamics 365. Axapta Masters ги отвора вратите за младите ентузијасти кои се заинтересирани да учат и да растат додека работат на меѓународни проекти.

Axapta Masters секогаш внимателно ги одбира своите нови членови па така во моментот на сервисот Кариера.мк е застапен со дури 4 различни работни профили кои можете детално да ги разгледате ТУКА.

PROJECT MANAGER

HR MANAGER 

SOFTWARE DEVELOPER - INTERNSHIP 

SUPPORT SPECIALIST

Промовирани огласи »

Во рамки на проектот на УСАИД за Зајакнување на капацитетите за искористување на ресурсите, започна кампањата „Мојот данок, за мојата општина!“

Едукативната кампања има за цел да ја информира јавноста дека плаќањето данок на имот е должност на секој граѓанин-даночен обврзник, но во исто време и придонес на поединецот за градење на подобра иднината на општината.

Доколку поседувате имот во одредена општина, тогаш автоматски сте даночни обврзници со законско право на даночно решение за вашиот имот, но, и законска обврска и лична должност е навремено да го подмирувате данокот.

Секој граѓанин-даночен обврзник треба да знае дека со навремено подмирување на данокот на имот, средствата од даноците на имот го полнат директно општинскиот буџет со кој се реализираат сите планирани јавни и инфраструктурни проекти. Едноставно кажано, секој од нас лично придонесува за развојот на општината, која во иднина ќе ја красат: нови градинки, нови игралишта, нови улици, нови училишта, ново осветлување, нови паркови, еколошки проекти нови проекти за индустриски развој.

Оваа кампања оттаму, цели и да придонесе кон навремено и прецизно информирање на даночните обврзници за сите права и обврски, како и правата и обврските на општината поврзани со данокот на имот.

Проектот на УСАИД за Зајакнување на капацитетите за искористување на ресурсите го посветува месец март на навремено информирање на даночните обврзници за подмирување данокот на имот.

За таа цел погледнете го видеото и дознајте повеќе.

Projekti i USAID-it për Përforcimin e kapaciteteve për shfrytëzim të resurseve i bashkohet fushatës "Tatimi im, për komunën time!" dhe ka për qëllim të informojë publikun se pagimi i tatimit në pronë është detyrë e çdo qytetari taksapagues, por në të njëjtën kohë  kontributi  i individit për ndërtimin e një të ardhmeje më të mirë në komunë.

Nëse posedoni pronë në një komunë të caktuar, atëherë ju jeni automatikisht taksapagues me të drejtë ligjore për një vendim për tatim mbi pronën tuaj, por gjithashtu edhe detyrim ligjor dhe obligim personal për të shlyer në kohë tatimin.

Çdo qytetar taksapagues duhet ta dijë se me shlyerje në kohë të obligimit të tatimit në pronë, mbush drejtë për së drejti buxhetin e komunës, përmes të cilit realizohen të gjitha projektet e planifikuara publike dhe të infrastrukturës. Ме këtë, thënë thjesht, secili prej nesh personalisht kontribuon në zhvillimin e komunës, të cilën në të ardhmen do ta zbukurojnë: kopshte të reja, kënde të reja lojërash, rrugë të reja, shkolla të reja, ndriçim i rri, parqe të reja, projekte mjedisore, projekte të reja për zhvillimi ekonomik.

Në muajin mars, projekti i USAID për përforcim e kapaciteteve për shfrytëzim të resurseve i dedikohet informimit me kohë të tatimpaguesve për shlyerjen e tatimit në pronë.

Për të mësuar më shumë, shikoni videon në lidhësen!

Промовирани огласи »

Давањето конструктивна критика е нешто што секој менаџер мора да научи да го прави. Во многу случаи, оној кон кого е упатена критиката ќе биде вработен. Но, за директорите и менаџерите може да се појават ситуации во кои треба да му испратите конструктивна критика на клиентот - застрашувачка задача која бара деликатно ракување.

Значи, кои се најдобри практики за давање конструктивна критика на клиентите и вработените? Прочитајте за да дознаете!

1.Не правете го тоа лично

Никогаш не се фокусирајте на личноста на вработениот; туку зборувајте за нивните постапки и што може да се направи за да се подобри.

2. Бидете конкретни

Секогаш е најдобро да бидете што е можно поконкретни во вашите повратни информации. Наместо да зборувате генерално, изберете конкретни примери на однесувања или ситуации кои ги илустрираат вашите поенти.

3.Кажете го тоа со позитивен тон
На пример, наместо да кажете нешто како „никогаш не давате никаков придонес за време на состаноците“, можете да кажете: „Би сакал да те слушнам повеќе да зборуваш на состаноците“.

4. Започнете ја критиката со поставување на прашања

Вашата цел не е (и не треба да биде) да ги убедите вработените да работат онака како што би направиле вие. Наместо тоа, копајте подлабоко, да го најдете коренот на конкретниот проблем. Поставувајте прости прашања, како “Зошто постапи така во таа ситуација?”, “Како би можеле подобро да постапите?”. Овие прашања ќе ги водат вработените да откријат сопствени решенија.

5. Критикувајте во мали дози

Најсоодветниот момент за конструктивна критика е кога некој покажува позитивен напредок, но уште има простор за одење напред. Правилото е да ја балансирате критиката со неколку комплименти. Ако има некаков посериозен проблем, зборувајте за него веднаш откако се случил. Не чекајте да дојде “вистинскиот момент”, оставајќи ја проблематичната ситуација да тлее.

Промовирани огласи »

Комисијата за заразни болести денеска соопшти дека донеле три одлуки за олабавување на ковид-мерките кои ќе бидат доставени до Кризниот штаб и понатаму до владата. 

Носењето на маски во основните училишта, до деветто одделение не е обврска, односно учениците се ослободуваат од задолжително носење на заштитни маски, освен ако тоа не е нивен личен избор. Во улилиштата обврската останува за наставниците и техничкиот кадар, соопшти д-р Александар Петличковски. 

Втората одлука е капацитетот на исполнетост на затворени објекти, од типот на театри, опери, кина, да биде со исполнетост до 75% и третата препорака од Комисијата е да не се бараат сертификати во отворени угостителски објекти, односно во деловите кои се на отоврен простор, појасни Д-р Петличковски. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »