Промовирани огласи »

Приватните автобуски превозници од утре треба да се вклучат во сообраќај, со што ќе се зголеми бројот на возила во јавниот градски превоз. Со тоа ќе се намали и метежот во нив, а воедно граѓаните повеќе нема да чекаат со часови на автобуските постојки – велат од Град Скопје.

Градоначалничката на Скопје Данела Арсовска минатата недела ги потпишала решенијата по огласот за доделување пакет-линии за вклучување на приватните превозници во јавниот градскиот превоз.

 Решенијата се веќе потпишани, правосилноста е веќе настаната и на почетокот на неделава, приватните превозници ќе се вклучат во сообраќај – најави Арсовска.

Со последниот оглас, кој беше објавен по четврти пат, се бараа превозници за три пакети линии. Во првиот пакет беа опфатени линиите со броевите „23“, „45“, „61“, „63“ и „73“, за чие опслужување се потребни најмалку 35 автобуси и 76 возачи. Вториот пакет се однесува на превоз на линиите „9“, „11“, „11а“, „12“, „47а“ и „55“. За автобусите да може редовно да сообраќаат на овие релации, потребни се 39 автобуси и 83 возачи. Третиот пакет ги опфаќаше линиите „19“, „20“, „22“, „52“ и „54“, за што се бараа вкупно 41 автобус и 87 возачи.

Претходните огласи пропадна, како што велат од Град Скопје, поради нецелосна документација на приватните превозници.

Промовирани огласи »

Германскиот производител на автомобили поднесе барање за стечај и илјадници клиенти сега се плашат за своите пари.

Германскиот производител на автомобили Sono Motors поднесе барање за стечај. Илјадници клиенти не го добиле возилото за кое платиле, а не се знае кога ќе им бидат вратени парите што ги платиле.

Сегашниот бран банкротства силно ги погодува трговците на мало на обувки и модни производи. Сега и германскиот производител на автомобили мораше да поднесе барање за стечај. Поради ова, илјадници клиенти залудно го чекаат својот автомобил и своите пари, пишуваат германските медиуми. Минхенскиот автомобилски старт-ап Соно Моторс мораше да започне стечајна постапка.

Компанијата првично беше специјализирана за производство на електрични автомобили кои се полнат преку вградени соларни ќелии. Со оваа иновативна технологија, моделот на возилото Sono Sion треба да се истакне како лидер за климатските промени на пазарот на автомобили.

Sono Motors веќе има добиено околу 44.000 пред-нарачки за планираниот автомобил. Новиот автомобил требаше да се појави на пазарот следната година по набавна цена од 30.000 евра. Интересот за соларниот автомобил беше голем, а некои клиенти веќе плаќаа целосно или дел од цената за автомобилот, пред моделот да стане официјално достапен.

Sono Motors #Pleite
Nie was von denen gehört, ihr?https://t.co/CeDMTwf4Lm

— DieLeserin1982 💙🕊️☮️ (@DieLeserin1982) May 19, 2023

Производителот на автомобили преку „crowdfunding“ успеа да собере вкупно 44 милиони евра за производство на моделот Sono Sion. Сепак, втората понуда за финансирање пропадна претходно оваа година, ставајќи го проектот за соларни автомобили во мирување. Компанијата сега сака да се фокусира на автобуси на соларна енергија, приколки со ладилници или автомобили од други производители.

Парите дадени од илјадници клиенти не и помогнаа на компанијата финансиски да работи. Експерт за реструктуирање рече дека компанијата не може сама да ги поврати средствата. Многумина моментално залудно го чекаат ветениот автомобил и сега мораат да се грижат дали ќе си ги вратат парите поради неликвидност. Иако сите добија двегодишен план за отплата, Sono Motors отплати само 1,7 од околу 44 милиони евра до март оваа година.

Извршниот директор на Sono Motors останува оптимист за бизнисот. Компанијата сака да продолжи да ги менува работите на пазарот на возила во иднина. Германските медиуми пишуваат дека се уште не е јасно кога потенцијалните купувачи на Sono Motors ќе го добијат посакуваниот модел на автомобил или пари.

Фото: Принтскрин/Твитер

Промовирани огласи »

Градежната индустрија во Словенија лани бележи најголем пораст од околу 17 проценти.  Градежната активност во Словенија се зголеми минатата година по две последователни години на благ пад; вредноста на завршените градежни работи е за 22 отсто поголема во однос на претходната година. Раст бележи изградбата на згради за 27,6 отсто, кај нискоградба за 23,6 отсто, кај специјализирани градежни работи за дури 39,3 отсто. 

Градежната вредност се зголемува во Словенија, иако секоја година се намалува бројот на градежни дозволи.  Од друга страна, повеќето компании го навеле недостатокот на квалификувани работници, високите материјални трошоци и високите трошоци за работна сила како најважни фактори кои ја ограничуваат нивната активност. 

Во март имало нешто повеќе од 75.000 вработени лица во градежната индустрија.

Речиси половина од работните луѓе биле странски државјани (48 проценти), што е највисоко меѓу сите дејности. Мнозинството странци биле државјани на Босна и Херцеговина (23 отсто севкупно), а потоа следат државјаните на Косово (15 отсто) и Македонија (3 отсто), пишува словенечки Дневник.

Минатата година во Словенија за прв пат во градежната индустрија се вработиле приближно 10.200 лица, од кои 92 отсто се странски државјани, кои во просек имале 32 години. 

Од 2015 година, платите се зголемени за 30 отсто во Словенија, а цените на недвижнините за 74 отсто.

Промовирани огласи »

Откако беше објавено дека риечката компанија BitLucky, за тргување со криптовалути, наводно оштетила најмалку 700 свои клиенти за, како што се шпекулира, 70 милиони евра во криптовалути, во приказната се вклучи и сплитскиот адвокат Иван Чизмиќ, експерт за ИТ право, пишува хрватскиот печат.

Според него, досега се појавиле стотици клиенти на BitLucky кои не можат да ги добијат своите пари, а најновите форензички наоди покажуваат дека нивните пари завршиле на таканаречените централизирани берзи, како што е Binance, најголемата берза за криптовалути во светот.

„Таму трагата на парите се губи, но форензиката може да се направи и да се дознае. Важно е сега да го известиме Binance за случајот и да побараме од нив официјални информации, што ќе го направат доколку постои основано сомневање. После тоа ќе може да се утврди дали има елементи на кривично дело“, вели Чизмиќ, додавајќи дека ги ставил на располагање своите услуги, но дека во оваа фаза сè уште не е правен застапник на сите оштетени.

Вчера на повеќе портали и на социјалните мрежи се појави информација дека BitLucky, главно непозната компанија од Ријека, која тргува и инвестира во криптовалути, ја извршила „најголемата крипто измама во Хрватска“. Хрватската крипто-заедница зборува претпазливо за случајот, но некои велат дека 30-годишниот директор на компанијата BitLucky, Лука Буразер, инаку познато лице на хрватската крипто заедница, исчезнал со неколку десетици милиони евра од инвеститори, дека наводно се криел на непозната локација, ги исклучил мобилните телефони и социјалните мрежи и дека е невозможно да се дојде до него и неговите соработници.

Тој ги известил своите клиенти со кратка порака: „Почитувани клиенти, со низа лоши зафати и одлуки, за жал, ја доведов состојбата на компанијата во кризна состојба, повеќе информации ќе имаме во наредните денови“.

На прашањето дали Чизмиќ, како експерт за корпоративно и ИТ право, знае за друг таков случај во Хрватска, тој одговорил дека не знае.

„Не се сеќавам на случај од толку големи размери, на една компанија да ѝ се доверат толку многу средства, а инвеститорите преку ноќ да бидат информирани дека нема повеќе пари и дека директорот на компанијата исчезнал“, вели тој.

Според некои шпекулации, инвеститорите на BitLuky изгубиле десетици милиони евра, веројатно меѓу 40 и 70 милиони евра во криптовалути.

Инвестициите преку BitLucky се движеле од околу 2.000 евра до 66.000 евра, со договор на една година. Компанијата дополнително требало да ги инвестира тие пари во криптовалути, а на инвеститорите им бил ветен месечен профит од 5 до 25 проценти. Со оглед на бројот на клиенти, BitLucky можеби располага со пари меѓу 13 и 450 милиони евра.

Меѓу оштетените, кои не сакаат да зборуваат за медиумите, имало и такви кои на компанијата на Буразер и довериле 150.000 евра и до 700.000 евра, како што се шпекулира.

„Она што е сигурно е дека компанијата BitLucky немала лиценца за давање брокерски услуги. Значи, тоа е компанија каква што може да ја отвори секој, а парите се инвестирани, се чини, врз основа на доверба во сопственикот“, вели адвокат Чизмиќ за „Јутарњи лист“.

Оштетените за сè ја известиле полицијата, а неколкумина приватно ангажирани адвокати. Од Приморско-горанската полиција потврдуваат дека одреден број граѓани ги контактирале за овој случај, дека сè уште прибираат информации, но не е јасно како ќе се однесуваат кон случајот со оглед на тоа што повеќето хрватски институции не ги признаваат криптовалутите како вредност“.

Од УБИК, домашното здружение за блокчејн и криптовалути, рекоа дека немаат подетални информации за случајот на BitLucky, дека Буразер не е нивен член и дека „не бил истакнат член на хрватската крипто-заедница, тој не добил простор на тркалезни маси и конференции организирани од УБИК“.

Сепак, може да се открие дека во 2018 година, Буразер одржал предавање за криптовалути на Економскиот факултет во Загреб како дел од Startup Wednesday, организиран од Хрватската мрежа на бизнис ангели (CRANE) и HAMAG BICRO.

Инвеститорот и крипто-инвеститор Хрвоје Прпиќ, кој објави се на Фејсбук, шпекулира дека тоа би можело да биде да се справи со измама со предумисла, таканаречена Понзиева шема, односно инвестициска измама во која претприемачот ветува голем профит, но потоа му го плаќа профитот на еден клиент со инвестицијата од друг.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »