Промовирани огласи »

Тинекс e малопродажен ланец на супермаркети кој повеќе од 29 години настојува на своите потрошувачи да им ги понуди најдобрите производи со врвен квалитет и по одлични цени. 

Како компанија која се стреми кон усовршување на своите услуги и цели кон усовршување на истите, чест ни е да најавиме уште едно отварање на нов Tinex маркет во населба Илинден.

Доколку сакате да станете дел од тимот на Tinex ве покануваме да аплицирате на следниве работни позиции:

КАСИЕР/КА
ПРОДАВАЧ/КА НА СВЕЖО МЕСО
ПРОДАВАЧ/КА НА ГОТВЕНИ ЈАДЕЊА
ПРОДАВАЧ/КА НА ДЕЛИКАТЕС
МАГАЦИОНЕР

 

Промовирани огласи »

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции од реномирани компании на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

Magna International Inc. е водечки глобален снабдувач во автомобилската индустрија посветен на испорака на нови решенија за мобилност и технологија што ќе го променат светот.

Моментално вработува:

MAINTENANCE TEAM LEADER
PRODUCTION SUPERVISOR
PROCESS ENGINEER (OUTSIDE MIRRORS)

Друштвото за неживотно осигурување УНИКА АД Скопје e дел од Австриската групација UNIQA INSURANCE GROUP, која е една од водечките осигурителни групации во Централна и Источна Европа.

Моментално вработува:

РЕФЕРЕНТ ЗА ОСИГУРУВАЊЕ ВО ПРОДАЖНО МЕСТО ИСТ ГЕЈТ МОЛ

Компанијата А1 Македонија е член на Групацијата А1 Телеком Австрија, водечки провајдер за комуникациски и дигитални решенија во Централна и Источна Европа, којшто работи во седум држави и обезбедува услуги за околу 24 милиони корисници.

Моментално вработува:

JUNIOR SALES ADVISOR - ГОСТИВАР
JUNIOR SALES ADVISOR – КИЧЕВО
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ПРАВНИ РАБОТИ

Сите останати работни позиции од А1 Македонија можете да ги најдете ТУКА.

Групацијата Виндија опфаќа 14 компании, од кои 8 се со седиште во Хрватска и 6 во соседните земји. Вработува повеќе од 4.000 луѓе. Беспрекорниот квалитет на производите на Виндија е препознаен на бројни меѓународни саеми, што со гордост ја направи компанијата добитник на бројни награди.

Моментално вработува:

ВОЗАЧ ДИСТРИБУТЕР - Ц КАТЕГОРИЈА

Грант Торнтон Интернационал е мрежа од независни фирми кои обезбедуваат услуги на уверување, даночни и советодавни услуги која вработува повеќе од 68,000 професионалци во 140 земји.

Mоментално вработува:

СМЕТКОВОДИТЕЛ/КА
ЕКОНОМИСТ – КОНСУЛТАНТ

АЛФИ БИ КОМПАНИ е трговско друштво кое успешно ја гради својата професионална приказна од 1992 година, во рамки на компанијата се отворени и подружниците Алфи Техноцентар во Куманово, која постои 13 години и Алфи Техноцентар Скопје.

Моментално вработува:

ПЕРСОНАЛ ЗА КАФЕТЕРИЈА - СКОПЈЕ

Кромберг и Шуберт се фокусира на развој и производство на комплексни системи за ожичување за автомобилската индустрија.

Моментално вработува:

РЕФЕРЕНТ ЗА НАБАВКИ – ПРАКТИКАНТ - БИТОЛА
РЕФЕРЕНТ ЗА НАБАВКИ - СКОПЈЕ

NATURA THERAPY е водечка компанија на пазарот која се занимава со развој, производство и продажба на висококвалитетни, иновативни природни додатоци на исхраната наменети за подобрување и одржување на здравјето на човекот.

Моментално вработува:

КОМЕРЦИЈАЛИСТ ЗА ПРОДАЖБА
МЕНАЏЕР ЗА ПРОДАЖБА И УНАПРЕДУВАЊЕ НА ПРОДАЖНИ ЦЕНТРИ

B-Watch е најценет и добро познат бренд за продажба и дистрибуција на часовници во Македонија.

Моментално вработува:

АСИСТЕНТ ЗА ПРОДАЖБА СКОПЈЕ

ВАН ХООЛ МАКЕДОНИЈА ДООЕЛ Илинден, белгиски реномиран производител на автобуси, лоциран во Технолошко Индустриската Развојна Зона – Скопје 2, во Бунарџик/Илинден.

Сите активни позиции од ВАН ХООЛ МАКЕДОНИЈА можете да ги најдете ТУКА.

Се уште невработени?! Сите останати активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Флексибилните работни модели се појавија како одговор на измените во начинот на работа и на потребите на современите вработени. Тие вклучуваат различни аспекти на организацијата на работното време и местото на работа, со цел да се подобри балансот помеѓу работата и личниот живот, да се зголеми ефективноста и задоволството на вработените и да се поттикне креативноста и иновациите.

Некои од најпопуларните флексибилни работни модели вклучуваат:

  • Работа од дома 

Оваа опција им дозволува на вработените да работат од своите домови, користејќи технологија за комуникација како е-пошта, видео-конференциски платформи и онлајн соработка. Работата од дома им обезбедува на вработените поголема флексибилност и автономија во управувањето со своето време и работни обврски.

  • Флексибилно работно време

Оваа опција им овозможува на вработените да го прилагодат своето работно време според нивните потреби и обврски. Вработените може да изберат кога ќе започнат и завршат со работа, како и како ќе ги користат своите паузи во текот на работниот ден.

  • Четириработна недела

Во некои организации, вработените имаат можност да работат само четири дена во неделата, но да го остварат истиот број на работни часови како и обично. Оваа опција им овозможува на вработените подолг период на одмор и рекреација, што може да го зголеми нивното задоволство и продуктивност.

  • Флексибилни pop up работни локации

Организациите креираат pop up работни места кои им овозможуваат на вработените да работат на различни локации, како што се кафулиња, коворкинг простории или отворени простории во кампусот на компанијата. Оваа опција им дава на вработените повеќе избор и можности за интеракција со колегите.

Овие флексибилни работни модели ги олеснуваат предизвиците на современота работна околина и создаваат услови за подобро задоволство и ефективност и поголеме продуктивност на вработените.

Промовирани огласи »

На социјалните мрежи во Германија кружат гласини дека Европската унија ќе им забрани на сопствениците на стари автомобили да ги поправаат, па дури и сака да ги експроприра за да ги промовира електричните возила. Колку вистина има во тие тврдења?

„ЕУ сака да забрани поправка на сите возила постари од 15 години“ и „Експропријација на автомобили во име на заштитата на климата“ се насловите на објавите на германските социјални мрежи и предлогот на Европската комисија за нови прописи за рециклирање возила и прописи за електрични возила.

Уште во јули 2023 година, Европската комисија препорача нова директива за отстранување на возилата на крајот на животот со цел да се подобри нивното собирање, обновување и рециклирање.

Со новата регулатива се бара и да се спречи извозот на неисправни возила кои претставуваат опасност за животната средина и здравјето. Отпадните возила се експлицитно дефинирани како возила што станале отпад во смисла на Законот за циркуларна економија.

Поттикнете ги поправките, а не забранувајте ги

Адалберт Јанц, портпарол на Европската комисија, изјави за АФП дека нема ништо во предлогот што ќе забрани поправки на автомобили постари од 15 години или на автомобили од која било возраст.

Некои од предложените аранжмани се повеќе фокусирани на поддршка за поправка на автомобили, тврди Јанц. Но, друга компонента на нацртот предизвика иритација бидејќи содржи низа препораки според кои треба да се оценува поправливоста на возилата.

Сепак, тоа не значи дека автомобилот автоматски се смета за отпадно возило што треба да се отстрани доколку не ги исполнува овие услови. Наместо тоа, мора да има индивидуална одлука во секој случај.

Што е отпадно возило?

Поточно, станува збор за автомобил кој повеќе не може да се регистрира поради технички дефект и мора соодветно да се отстрани. Текстот содржи и предлози за критериумите според кои автомобил се смета за старо возило - меѓу другото, ако изгорел или сопственикот веќе не може да се идентификува, но и ако рокот за технички преглед е надминат за повеќе од две години.

Последната точка особено предизвика критики. Според германските прописи за отпадни возила, кои се веќе на сила денес, таквите возила потоа мора да се предадат на овластен собирен пункт, овластен собирен пункт или овластена компанија за демонтирање, во спротивно постои ризик од казни.

Сепак, постојат бројни исклучоци за историски возила (олдтајмери), т.е. оние кои првпат се пуштени во промет пред најмалку 30 години и се добро сочувани. Според Федералната управа за моторен транспорт, речиси 800.000 возила спаѓаат во оваа категорија во 2023 година.

Автомобили исклучени од Законот за право на поправка

Всушност, Европската комисија првично планираше да ги прошири можностите за поправка на автомобили со Законот за право на поправка. Но, тие беа исклучени од конечниот закон што неодамна беше усвоен, иако главниот известувач, Рене Репаси, конкретно се залагаше за нивно вклучување.

Портпаролот на политиката за внатрешен пазар на групата ЕПП Андреас Шваб, исто така, истакна дека веќе постои функционален пазар за поправки во автомобилскиот сектор.

Но, од каде тврдењето дека ќе се забрани поправка на сите возила постари од 15 години? Ема Бабин, адвокатка за животна средина и енергија во француската адвокатска фирма Gossement Avocats, изјави за АФП дека „овој 15-годишен период не се појавува во текстот“.

Можното објаснување лежи во фактот што Европската комисија во својата регулатива за електрични возила навела дека просечниот животен век на еден автомобил е 15 години. Ова очигледно беше толкувано така што ЕУ им пропишува крај на животот на автомобилите, а тоа значи дека постарите веќе не можат да се поправаат или препродаваат.

Но, ЕУ негираше такво толкување. „Ништо во овој предлог не го спречува сопственикот да има право да го поправа автомобилот, без разлика на неговата старост“, објави на Фејсбук претставништвото на ЕУ во Германија.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »