Сара Калдерон, менаџер во Google, открива неколку тајни за тоа како ги тренираат и развиваат нивните менаџери. Таа споделува совети кои вашата компанија ќе може да ги искористи максимално за зголемување на продуктивноста на менаџерите.
1. Вработените кои покажуваат висок перформанс не значи дека се и добри менаџери
Грешка е да се мисли дека вашите работници кои се одлични во својата работа треба да бидат унапредени во менаџери. Многу често потребен е различен спој на вештини да се водат луѓе и многу луѓе не се компетентни за оваа функција.
Калдерон вели дека за да се пронајдат добри менаџери, треба да набљудувате како некој/а работи со другите и како ги извршуваат работните обврски. Дали го прилагодуваат нивниот стил за да работат со другите? Дали распоредуваат улоги и одговорноси на членовите од тимот? Може ли да обезбедат фидбек на значаен начин?
Но еднакво важно е да дефинира дали тие уживаат во менаџирањето. Дали тие навистина уживаат во аспектот на делегирање на одговорности на различни луѓе и карактери, како и излегување во пресрет на потребите на вработените? Ако постоечкиот менаџер е мизерен во работата и ја посакува старата работа, време е да го ослободите од таа улога.
2. Најдоброто време за тренинг на новите менаџери е неколку месеци во работата
Калдерон се изјаснува дека најефикасно е да им се дадат неколку основни ресурси кои можеби би им биле потребни во првите месеци од работата, да почекаат додека се на функцијата веќе неколку месеци и тогаш да им ја понудат формалната менаџерска обука.
Не чекајте предолго - предолго време може да значи правење на огромен број грешки како и стекнување на лоши навики, но предолгото време може да значи и дека тој/таа веќе почнал да ја разбира работата. Во Google, овој период вообичаено изнесува три месеци.
3. Не ги натрупувајте со работа новите менаџери
Последното нешто што сака Google да го види е пребрзо трошење. Пристапот, како што кажува Калдерон, е да се размислува за тоа што им е потребно на новите менаџери во првите шест месеци од работата и да им се дадат работни задачи доволно за да го запомнат наученото и да го применат во пракса.
Во Google, тренинзите се фокусираат на четири специфични области:
- Обезбедување со фидбек
- Да се биде добар тренер
- Развој на растечко размислување
- Развој на емоционалната интелигенција (специфично, свесноста за себеси и свесноста на својот тим).
4. Тренингот не е единствениот начин за поддршка на менаџерите
Не ја правете грешката да мислите дека менаџерите мора да учат од некој кој е експерт. Во Google, менаџерите учат многу меѓусебно. Тие се охрабрени да си помагаат меѓусебно, да приложуваат фидбек и да пронаоѓаат начини да ги подобрат секојдневните активности.
Калдерон ја возвишува важноста на креирање на „култура на учење, пракса, фидбек и рефлекција“, за да менаџерите можат континуирано да го работат она што го знаат најдобро.
5. Дајте го потребниот фидбек за менаџерите да бидат подобри
Еднаш годишно, вработените во Google пополнуваат анкета за перформансот на нивните менаџери. Тие имаат изградено посебен систем на мерки преку кои ги оценуваат менаџерите и нивната работа во текот на годината што изминала.
Но, она што функционира за Google не значи дека функционира за секоја компанија. За да се дефинира што е она што ги прави менаџерите успешни во својата работа, поставете си ги следниве три прашања:
- Дали менаџерите се важни во вашата компанија?
- Ако се важни, кого треба да го убедувате и како?
- Што е тоа што прави одличен менаџер во вашата компанија?