Промовирани огласи »

Американската компанија ComSonics од Вирџинија измисли радар, кој покрај тоа што ќе служи како и вообичаено, за мерење на брзината, тој исто така ќе открива и дали некој телефонира или испраќа пораки преку мобилен телефон.

Инаку, како една од најголемите причинители за сообраќајни несреќи се наведува дека е токму телефонирањето и испраќањето на пораки. Не го правете тоа бидејќи се загрозувате себеси, но и другите.

Текстуалните пораки ќе емитуваат различни фрекфенции. Овој апарат е сличен на технологијата која ја користат кабловските мајстори. ComSonics тврди дека ќе нема пристап во содржината на пораките, туку само ќе регистрира дали возачот пишува пораки во текот на возењето или не.

Се верува дека на овој начин ќе се спречат бројни сообраќајни несреќи. Ова не е прв ваков уред. Познат е и Ranger кој мери одалеченост низ ѕидови, а помага во ситации при трагање и спасување.

Промовирани огласи »

Кога ќе купите облека или обувки, чувајте ја фискалната сметка шест месеци, зашто таа е како гарантен лист за нив.

Ова од Организацијата на потрошувачи на Македонија им го советуваат на огромниот број граѓани кои се соочиле со инаетот на трговците кои одбиваат да ги заменат или да ги вратат парите за овие производи во ситуации кога се купени со тешко видлива грешка или се оштетени по малку носење.

Од ОПМ информираат дека лани имале голем број јавувања од граѓани кои се пожалиле дека во продавница одлиле да им заменат оштетени чевли или облека, со образложение дека се отпакувани или се познава дека се носени.

Чувајте ги фискалните сметки од овие производи. Иако не е издаден гарантен лист како кај техничките производи, согласно законот тие имаат шест месеци гаранција со самата фискална сметка, информираат од ОПМ и се повикуваат на членот 50 од Законот за заштита на потрошувачите, кој предвидува враќање на производот и замена со друг, односно за враќање на парите.

Сепак, најголем кошмар на македонските потрошувачи и понатаму останува купувањето техничка стока со фабричка грешка. Иако постои јасна регулатива за тоа што треба да направи трговецот кога ќе добие рекламација за фаличен апарат, купувачите, сепак, поминуваат низ вистинска голгота додека добијат исправен производ. Како претходните години, така и сега, во ОПМ граѓаните најмногу се жалеле токму на тоа што трговците не им ги заменувале техничките производи купени со недостатоци и на тоа што им продавале неквалитетни производи, кои веднаш пројаваат недостаток

Најголем број од овие проблеми се однесуваат на сервисирањето на технички производи. Предничат проблемите со мобилните телефони, за кои има највеќе поплаки во однос на сите други, согласно статистиката. Пред се се работи за континуирани сервисирања на еден ист производ и повеќе од три пати за кој потрошувачите тврдат дека има фабричка грешка, односно дека не може да се поправи поради тоа што недостатокот континуирано се појавува, или за случаи кога мобилниот телефон кој го добил потрошувачот се расипал во првите неколку часа од употребата. Потрошувачите велеа дека одбиваат апаратот да се сервисира и бараат нов производ од трговецот, но не можат да добијат, се наведува во Извештајот на ОПМ за 2017 година.

Незадоволен потрошувач за “Вечер” раскажува дека морал да помине многу непријатно патешествие, за конечно да добие мобилен телефон што функционира, откако тој што го купил, покажал мани уште во продажниот салон.

Во салон на мобилен оперсатор купив мобилен телефон. Го платив, ја земав сметката, го вклучив и додека одев кон излезот го разгледував, а тој уште пред да дојдам до вратата, се блокираше. Се вратив кај продавачот на пултот, му го покажав апаратот, но тој не сакаше ни да чуе да ми го замени. Ме упати кај овластениот сервисер кој се наоѓа на другиот крај на градот, зашто наводно телефонот сум го добил проверен, исправен, а бидејќи се уште е под гаранција, мора да оди на сервис, вели потрошувачот.

Тој додава дека истиот апарат го носел на сервисирање неколку пати во гарантниот период, па функционален мобилен добил дури неколку месеци откако го купил. По толку поправки, нашиот соговорник се сомнева дека платил нов, а добил стар, репрариран мобилен телефон.

Од ОПМ посочуваат дека освен за ова, граѓаните често им се јавуваат за да се пожалат дека купиле механички оштетен апарат за домаќинство, кој продавачот не сакал да им го замени. Затоа, им советувааат на граѓаните да не потпишуваат дека го примиле се додека не го отпакуваат и не видат дека е во ред.

Меѓу другото, со тој потпис потврдуваат дека производот е добиен во исправна состојба без оштетувања. Ова се случува поради неповолната положба во која е ставен потрошувачот. Во брзање тој не проверува дали навистина производот е исправен и неоштетен, па потпишува верувајќи му на трговецот, односно на доставувачот. Најголем дел од случаите се однесуваат на големи производи од бела техника или други технички производи како на пример телевизори, машини за перење и друго, информираат од ОПМ.

Во текот на минатата година имало и доста поплаки за неквалитетно изработен мебел, но и за негова неиспорака во договорениот рок. Од Организацијата на потрошувачи ги информираат граѓаните дека според нашата регулатива, ако мебелот не се испорача во договорениот рок, договорот се раскинува по сила на закон.

Во ОПМ примаат и голем број поплаки и за услугите. Потрошувачите најмногу се жалат на туристичките патувања, но измами во тој дел има помалку од порано, а не стивнуваат јавувањата за сметките што ги добиваат од мобилните оператори, а од лани има поплаки и за проблеми со мрежното покривање, нефункционирање на СИМ картичката, проблеми при менување на тарифата и друго.

Паушални сметки и наплатување на заостанати долгови беа најчестите проблеми со испораката на електрична и топлинска енергија. Нередовното читање на мерните апарати придонесе за голем број на паушални сметки кои според тврдењата на потрошувачите се многу поголеми од просечната потрошувачка на тоа семејство, велат од ОПМ и додаваат дека не изостануваат и вообичени поплаки во врска со купена храна, функционирање на куќните совети, користење на банкарските услуги.

Инаку, во текот на 2017 година, Организацијата на потрошувачите на Македонија направила вкупно 1.816 советувања на потрошувачи, од кои најголемиот број телефонски.

Промовирани огласи »

Министерството за труд и социјална политика известува дека 226 работни места во детските градинки, на кои повеќе години се вработувал кадар на определено време, се конечно сигурни.

Министерството за труд и социјална политика обезбеди согласност од Министерството за финансии за вработувања на неопределено време на 226 работни места во јавните установи за деца-детски градинки, за трајно испразнети работни места, a кои тековно биле пополнувани со вработувања на определено време. Со овој чекор МТСП ја прекинува долгогодишната состојба на несигурност и неизвесност кај вработените во градинките, но и кај децата и родителите.

Покрај тоа, а во насока на понатамошно подобрување на состојбата со кадровската екипираност во детските градинки, Министерството за труд и социјална политика обезбеди согласност од Министерството за финансии и за нови 260 вработувања на неопределно време. За таа цел се обезбедени дополнителни средства со Буџетот за 2018 година во износ од 70.000.000 денари.

Според анализите на МТСП, системското разрушување на системот на детска заштита во изминатава деценија предизвика недостаток на кадар во градинките од околу 2000 лица.

Промовирани огласи »

Со цел доближување на услугите до даночните обврзници и избегнување на метежите, покрај шалтерите лоцирани во сутеренот во Регионалната дирекција Скопје (ул. 11 Октомври број 27 / спроти Даре Џамбаз), Управата за јавни приходи отвори и дополнителни шалтери за поднесување на Годишна даночна пријава лоцирани:

  • на приземјето на Дирекцијата за големи даночни обврзници (зграда на ССМ);
  • општина Ѓорче Петров во зградата на урбаната заедница Ѓорче Петров (кај полициската станица);
  • општина Бутел во општинската зграда;
  • општина Гази Баба во бараката за едношалтерски систем (поранешен даночен шалтер на УЈП); и
  • општина Аеродром, во општинската зграда на втори кат.

На овој начин граѓаните од Скопје но и сите оние кои се од друг град, а кои привремено работат или живеат во Скопје, можат пополнетата Годишната даночната пријава за утврдување на персонален данок на доход (види http://www.ujp.gov.mk/mk/obrasci/opis/21) да ја поднесат на повеќе локации, вклучувајќи го и Даночниот шалтер Чаир, како и во Мобилните даночни шалтери на УЈП (види http://kontaktcentar.ujp.gov.mk).

Прием на Годишните даночни пријави во горенаведените општини ќе се врши од 26.02.2018 година до 15.03.2018 година, во период од:

  • 07:00 до 21:30 часот во Регионална дирекција Скопје;
  • 07:00 до 21:30 часот на приземјето на Дирекцијата за големи даночни обврзници (зграда на ССМ);
  • 08:30 до 16:30 часот во Даночниот шалтер Чаир;
  • 08:00 до 16:00 часот во општините Ѓорче Петров, Гази Баба и Бутел; и
  • 08:00 до 18:00 часот (во две смени) во општина Аеродром.

За сите дополнителни информации и помош при пополнувањето на Годишната даночна пријава, граѓаните можат да се обратат во Инфо центарот 0800 33 000 и 02/3253 200 или да побараат помош од даночните агенти во даночните канцеларии.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »