Промовирани огласи »

Coca–Cola HBC ја објави заложбата за нула емисии низ целиот синџир на вредности до 2040 година.
Преку постоечки, одобрен таргет базиран на научни истражувања, до 2030 година компанијата ќе ги намали емисиите на синџирот на вредност во опсегот 1,2 и 3 за 25%, со дополнително намалување од 50% во следната деценија. За решавање на 90% од емисиите во опсегот 3 што произлегуваат од активности на трети страни, CCH ќе го прошири својот постоечки пристап за партнерство со добавувачите. Секаде каде што емисиите не можат целосно да се отстранат, бизнисот ќе ги ублажи со инвестирање во други мерки за заштита на климата.

„Оваа посветеност е крајната дестинација на патувањето што го започнавме пред многу години. Целосно е усогласено со нашата филозофија да го поддржиме социо-економскиот развој на нашите заедници и да го зголемиме позитивното влијание врз животната средина. И едното и другото се составен дел на нашиот иден раст. Иако се уште ги немаме сите одговори, нашиот план, придонесот и партнерскиот пристап ни даваат доверба дека ќе ги исполниме “, вели Зоран Богдановиќ, извршен директор на Coca – Cola HBC.

Цврст и конкретен план

За да ја постигне својата цел, Coca–Cola HBC ќе:
⦁ Инвестира 250 милиони евра во иницијативи за намалување на емисиите до 2025 година
⦁ Декарбонизирање на понатамошни директни операции преку преминување на 100% обновлива електрична енергија и ниско ниво на јаглеродни извори на енергија преку континуирани подобрувања и иновации во енергетската ефикасност
⦁ Забрзување на патувањето до повеќе циркуларен и пристап за пакување со пониско ниво на јаглерод со зголемување на употребата на rPET, усвојување на опциите без пакет како и за полнење, односно отстранување на пластиката во секундарното пакување
⦁ Обезбедување енергетски ефикасни и еколошки ладилници за купувачите
⦁ Намалување на емисиите од земјоделските култури
⦁ Имплементирање на програма „Зелена флота“ за возилата, за преминување на алтернативи со ниски и без јаглерод
Покрај тоа, Coca–Cola HBC воведе таргети за намалување на емисијата на јаглероден диоксид, како еден од елементите во долгорочните планови за менаџирање.

Постојана евиденција на она што е постигнато
Coca – Cola беше една од првите компании што се обврза и ги испорача таргетите базирани на научни истражувања. Во последната деценија, компанијата ги преполови своите директни емисии и планот за намалување на СО2 до 2030 година веќе е поддржан и одобрен. Во март оваа година, Coca–Cola HBC беше прогласена како најодржлива компанија за пијалаци во светот според Индексот за одржливост на Дау Џонс, петти пат во последните седум години, постигнувајќи го својот највисок резултат досега. Исто така, беше рангирана меѓу најдобрите компании во одржливост, согласно одредниците на критериумите за животна средина, социјала и управување, како што се CDP, MSCI ESG и FTSE4Good.

Пристап за партнерство
Новата посветеност е исто така поддржана од коалицијата „We Mean Business“. Coca–Cola HBC се приклучи и на листата на компании што ја поддржуваат иницијативата „Race to Zero“.

Промовирани огласи »

Анализата на десетте најголеми компании во оваа дејност на прв поглед упатува на заклучок дека има еден лидер кој можеби би требало да се издвои како посебен предмет за анализа. „ДХЛ експрес“ има доминантно учество во пропорцијата според параметрите за остварени приходи и добивка. Имено, оваа компанија во 2020 година успеала да генерира 9,7 милиони евра приход, при што остварен е пораст од 14,75 отсто.

Во едни подзаборавени времиња поштата беше институција. „Македонски пошти“ управуваше со целокупното работење и ги сервисираше сите жители и компании во Македонија. За овој субјект државата не го најде правилниот концепт за приватизација и модернизирање, и покрај грандиозниот објект како централната зграда и големиот број филијали. Додека се бара решение за овој државен загубар со кој сега раководи Јани Маркрадули, фирмата тоне во долгови, пишува порталот „Пари“ во најновата анализа.

Еве како работеше ,,Пошта” лани:

  • Во 2020 во АД „Пошта“ се регистрирани 2.010 работници;
  • Пошта во 2019-та остварила приход од 19,5 милиони евра. Сепак, годината ја завршила со минус на сметка од еден милион евра;
  • Во 2020 година оваа државна фирма забележала помал приход од 19 милиони евра. Сепак, загубата кај профитот се зголемила, па лани АД Пошта генерирала загуба од 1,5 милион евра;

Додека ,,Пошта” тоне приватните пошти бројат добивки. Приватниот бизнис со поштата најпрво започна од карго транспорт на поголеми предмети, продолжи со интернационални нарачки, за сега да станат неизоставен дел од процесот на справување и функционирање со ковид-кризата. Тоа што ги издвои приватните пошти е брзината во доставата на пратките, високото ниво на професионализам и адекватната дигитална поддршка. Во едно такво опкружување се разви мошне голема конкуренција која ги подига стандардите за работа и води до пониски цени на услугите. Преку податоците на платформата за бонитетни податоци на БизнисМрежа.мк, тимот на „Пари“ ги анализира токму најголемите 10 од оваа категорија:

*Износите се изразени во евра | Табела: Пари.ком.мк | Извор на податоци: БизнисМрежа.Мк 

*Износите се изразени во евра | Табела: Пари.ком.мк | Извор на податоци: БизнисМрежа.Мк 

На прв поглед заклучокот е дека има еден лидер кој можеби би требало да се издвои како посебен предмет за анализа. ДХЛ ЕКСПРЕС има доминантно учество во пропорцијата по основ на параметрите за остварени приходи и добивка. Имено, оваа компанија во 2020 година успеала да генерира 9,7 милиони евра приход, при што остварен е пораст од 14,75 отсто. Ваквите импресивни бројки не се пресликуваат во состојбата со добивките иако и тука ДХЛ ЕКСПРЕС има најголема добивка. Како за споредба, ИН ТИМЕ МК БПС има 61 илјада евра помала добивка, но таа е остварена со приходи од нешто над 580 илјади евра. За големината на ДХЛ ЕКСПРЕС говори и податокот што сите останати 9 компании оствариле вкупни приходи во износ од 7,5 милиони евра, што е за 2,2 милиони евра помалку од приходите на ДХЛ ЕКСПРЕС, пишува во анализата.

Кризата ја доведе компанијата ДЕЛ ЦО, пак, до самиот раб на опстанок, наведува порталот „Пари“. Компанијата бележи „слободен пад” на приходите, кои во 2020 година се намалиле за неверојатни 60 отсто, но уште посимптоматичен е апсолутниот пад од 2,5 милиони евра. Ваквите бројки се во корелација и со остварувањата на добивката.

Целата анализа може да ја прочитате ТУКА.

Промовирани огласи »

Уште бараш работа? Погледни ги најпопуларните огласи за оваа недела! KARIERA.mk е вистинското место 

За потребите на USAID, потребни се консултанти со познавање во економија, право, јавна администрација.

BtoBet, одлична компанија со високо реноме на пазарот е во голема експанзија и пребарува апликанти од различни сфери на работењето. Сите отворени огласи на едно место можете да ги погледнете на следниот ЛИНК.

Македонијатурист а.д. Скопје е најголемата и најуспешната компанија во областа на хотелиерството и ресторанските услуги во Република Северна Македонија која работи успешно располагајќи со 5 (пет) хотели и тоа: Холидеј Ин, Хотел Белви, Хотел Карпош, Бест Вестерн Хотел Турист и Хотел Водно. Моментално се во потрага по ВОЗАЧ со одлични услови за работа.

VALIDATA мултинационална компанија со побарувања во IT секторот, за своите потреби распишува огласи за SENIOR NET DEVELOPER.

Big Business Soultions вработува познавачи на германски и шпаснки јазик со супер бенефити на работнот место.
Како  брзорастечка  компанија,   гарантираат  висока плата  и  месечни  бонуси,  динамични  работни  услови  каде ќе  ги  унапредите  Вашите  вештини,  како  и  модерни работни  простории  во  центарот  на  градот. Основната  нето  плата  за  работен  однос  на  полно работно  време  за  оваа  позиција  може  да  изнесува  до 43.050  денари  во  зависност  од  Вашето  искуство.  

ДПТУ „ЖИТО“ УВОЗ-ИЗВОЗ ДООЕЛ има потреба од персонал за продажба во следните региони
Аеродром/Ново лисиче
Илинден
Струмица

За оние кои се интересираат за работа во Словенија, Тимот на ЈБ енергија д.о.о., Кршко, Словенија која работи во областа на енергетски решенија за искористување на сончевата енергија и други обновливи извори на енергија се проширува.

Бараат млади, искусни и амбициозни кандидати, кои сакаат да си обезбедат работа во стабилна компанија со позитивна работна атмосфера, која овозможува личен и работен развој и напредок на сите вработени и стимулативна плата. Склучуваме договор на неопределено време со шест месечен пробен период. Обезбеден престој, превоз и прехрана. Уредуваат и придобивање на работна виза. 

Инсталатер – монтер на соларни централи (2)

Електричар - за областа на соларна енергија (2)

Мајстор – водоводџија (1)

Hello Post, најдобрата и најголема компанија за достава во Македонија! Основната дејност на компанијата е достава на писма, пакети и габаритни пратки. Hello Post има канцеларии во 36 градови низ Македонија и секојдневно ја опслужува целата земја! Најдобар партнер за било кој бизнис, домаќинство, е-трговија. Нивните огласи  за вработување за позиции ДОСТАВУВАЧ, КУРИР, АДМИНИСТРАТОР, ВОЗАЧ  и  може да ги ТУКА

Приватна агенција за вработување МОТИВИ е лиценцирана агенција која поседува Лиценца А (највисок ранг на лиценца) за посредување при вработување и привремени вработувања во земјава но и надвор од неа. Сите активни огласи од нивните клиенти може да ги разгледате ТУКА

A1 Македонија, лидерот во телекомуникациите во регионот, во моментот со 5 отворени огласи за Скопје.

ФМС дооел е специјализирана компанија која ги нуди сите услуги поврзани со имотот. Компанија која нуди професионални услуги, високо обучен кадар и користи иновативна технологија. Во моментот вработува:

Електроинсталер/Електричар/Електромонтер
Хаусмајстор за одржување

Сите други огласи од преку 4300 компании државата можете да ги разгледате на KARIERA.mk

Промовирани огласи »

Околу три милијарди луѓе, 40 отсто од светската популација, не можат да си дозволат да се хранат здраво, рече генералниот секретар на ОН Антонио Гутереш во видео обраќање по повод Светскиот ден на храната.

Гутереш истакна дека ситуацијата, како резултат на пандемијата на коронавирус и проблемите што ги предизвика во економијата, сериозно се влоши – на околу 140 милиони луѓе сега им недостига храна.

Во исто време, начинот на кој одгледуваме, консумираме и рециклираме храна е товар за нашата планета. Тие создаваат невидени климатски и еколошки тешкотии што не чинат трилиони долари”, рече генералниот секретар на ОН.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »