Промовирани огласи »

“Битката” помеѓу Coca-Cola и  Pepsi штотуку ги доведе двата големи бренда на заедничко рамниште. Фановите на двата бренда се сосема различни во однос на образование и политичка насоченост, но двата бренда имаат поголем дел постари фанови во согласност со податоците од најновото истражување на е-комерц и провајдерот за потрошувачка аналитика Connexity.

Најбројната публика на Coca- Cola е  возрасната група на лица кои се наоѓаат на  35-44 годишна возраст, додека пак на Pepsi од 65 години па нагоре, а двата бренда бележат најслаба застапеност во демографската група од 18 до 24- годишна возраст.

Coca-cola и Pepsi своите портфолиа ги проширија и промовираа помали пакувања во големина со цел да ја привлечат помладата публика која пие помалку газирани сокови денес.  Меѓутоа двата бренда потребно е да работат подобро во однос на таргетирањето на возрасната група од млади на возраст од 18-24 години изјави
Rochelle Bailis, директор за соддржина во Connexity.

80% од потрошувачите мислат дека брендовите не ги разбираат на индивидуално ниво

“Coca-Cola има тенденција да привлече помлада целна група за разлика од  Pepsi, но и двата бренда не успеваат да стигнат до млади консументи. Младата целна група станува свесна за своето здравје па затоа двата бренда сега остануваат во рацете на миленијалците.

Погледнете ја податочната анализа од испитувањето на   Connexity во однос на податоци за демографијата на двата бренда

Pepsi покажува подобри индексни податоци за популарност кај Демократите за 12%, а пониски индекси кај Конзервативците за 16% и Ултра Конзервативците за 11%. Coca- Cola води кај Републикаците за 21% и Ултра Конзервативците за 10% додека пак заостанува зад конкурентот кај Конзервативните Демократи за 11%.
Лицата кои пијат Coca-Cola се насочени кон добивање барем на универзитетска диплома, додека пак публиката на Pepsi диплома од средно училиште.
Целната група на Pepsi поверојатно е дека икма понизок приход: потрошувачите на Pepsi 28 % повеќе е поверојатно да заработуваат помалку од $20,000 годишно (за разлика од просечниот граѓанин), додека пак потрошувачите на Coke customers 20% помалку од конкурентот е веројатно дека ќе имаат приход помал од $20,000 на годишно ниво.
Потрошувачите на Pepsi 16% повеќе е веројатно во однос на просечниот човек дека се “зависници од ТВ’’ повеќе за разлика од потрошувачите на Coca-Cola.

Промовирани огласи »

Што современите работодавци бараат од својот работник е прашање на кое одговор се обиде да даде Аријана Хафингтон, извршна директорка на „Thrive Global”на годишна конференција на Бизнис инсајдер. 

Една од особините е да има храброст да зборува. 

Сакам да работам со луѓе кои точно кажуваат што им е на ум“ - кажа таа. 

Другата особина вели дека е да знаат да се грижат за себе. 

Мислам дека треба да постои личност која може тоа да го препознае, кога можат да се грижат за себе, уште подобри ќе бидат на работа“ - додава Хафингтон. 

Вели дека иако овие особини звучат банално, сепак се многу важни. 

Објаснува дека многу луѓе не се способни сами за себе да се грижат, па се потпираат на родители, пријатели, роднини. 

Таа издала и книга со ваков тип на содржина, во која пишува дека оној кој сака да успее, мора помалку да спие и да биде посветен на работата. 

Промовирани огласи »

Големите технолошки компании не штедат средства, кога бараат да ангажираат нови засилувања за своите тимови. Тука можеме да ги вклучиме дури и стажантите, станува јасно од анкетата, спроведена од Џеси Колинс од „Purdue University“.

Резултатите може да ве изненадат, но тие уште еднаш покажуваат зошто „Google“, „Facebook“, „Amazon“, „Microsoft“ и други големи технолошки гиганти се меѓу повеќето работодавци.

Дури и стажантите можат да се потпрат на плати од околу 3.000 до над 10.000 долари месечно, а најдобрите добиваат и предлози за постојан договор.

Еве ги условите кои ги нудат 10-те големи компании на идните вработени:

Amazon:

Годишна плата: 103.000 долари

Станбени трошоци: 16.200 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: Помеѓу 26.000 и 52.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 7.634 долари

Apple:

Годишна плата: 110.000 долари

Станбени трошоци: 12.500 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: Помеѓу 10.000 и 40.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 6.839 долари

Facebook:

Годишна плата: 107.000 долари

Станбени трошоци: 37.500 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: Помеѓу 75.000 и 100.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 8.279 долари

Google:

Годишна плата: 112.000 долари

Станбени трошоци: Помеѓу 25.000 – 55.000 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: Помеѓу 10.000 и 60.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 6.667 долари

LinkedIn:

Годишна плата: 120.000 долари

Станбени трошоци: 37.500 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: 10.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 7.680 долари

Microsoft:

Годишна плата: 107.000 долари

Станбени трошоци: Помеѓу 15.000 и 30.000 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: Помеѓу 20.000 и 50.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 7.200 долари

Snapchat:

Годишна плата: 120.000 долари

Станбени трошоци: 80.000 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: 20.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 9.000 долари

Samsung:

Годишна плата: 120.000 долари

Станбени трошоци: непознато

Бонус при потпишување на договорот: 20.000 долари

Uber:

Годишна плата: 110.000 долари

Станбени трошоци: 37.500 долари годишно

Бонус при потпишување на договор: непознато

Просечна месечна плата за стажантите: 7.317 долари

Twitter:

Годишна плата: 120.000 долари

Станбени трошоци: 37.500 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: 18.500 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 6.543 долари.

Промовирани огласи »

Претставници на Националната агенција за европски образовни програми и мобилност и универзитетски професори, вчера, пред наставниот кадар од Република Македонија го презентираа ЕКВЕТ системот (Европскиот кредит систем за стручно образование и обука).

На конференцијата, одржана во хотел „Континентал“, беше потенцирано дека ЕКВЕТ претставува техничка рамка за трансфер, признавање и акумулација на стекнати знаења, вештини и компетенции за да се добие одредена квалификација и зголемена транспарентност на образовните системи, можност за размена на искуства, како и синхронизација и мобилност во европскиот простор за стручно образование и обука.

Со имплементацијата на овој кредит систем, велат претставниците на Националната агенција, ќе се поттикне мобилноста во областа на средното образование, ќе се олесни процесот на доживотно учење и ќе се промовира стручното образование и обука.

ЕКВЕТ, како што беше потенцирано на конференцијата, е европски инструмент за промоција на заедничка доверба, мобилност и препознавање во стручното образование и обука. Овој систем ќе го олесни трансферот, признавањето и акумулацијата на проценетите резултати од учењето, ќе го подобри општото разбирање на резултатите од учењето на граѓаните, ќе оствари мобилност и преносливост во земјите во областа на доживотното учење, ќе ја подобри преносливоста на квалификациите на национално ниво меѓу различни сектори на економијата и на пазарот на трудот и ќе придонесе за развој и проширување на европската соработка во образованието и обуката.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »