Промовирани огласи »

Што современите работодавци бараат од својот работник е прашање на кое одговор се обиде да даде Аријана Хафингтон, извршна директорка на „Thrive Global”на годишна конференција на Бизнис инсајдер. 

Една од особините е да има храброст да зборува. 

Сакам да работам со луѓе кои точно кажуваат што им е на ум“ - кажа таа. 

Другата особина вели дека е да знаат да се грижат за себе. 

Мислам дека треба да постои личност која може тоа да го препознае, кога можат да се грижат за себе, уште подобри ќе бидат на работа“ - додава Хафингтон. 

Вели дека иако овие особини звучат банално, сепак се многу важни. 

Објаснува дека многу луѓе не се способни сами за себе да се грижат, па се потпираат на родители, пријатели, роднини. 

Таа издала и книга со ваков тип на содржина, во која пишува дека оној кој сака да успее, мора помалку да спие и да биде посветен на работата. 

Промовирани огласи »

Големите технолошки компании не штедат средства, кога бараат да ангажираат нови засилувања за своите тимови. Тука можеме да ги вклучиме дури и стажантите, станува јасно од анкетата, спроведена од Џеси Колинс од „Purdue University“.

Резултатите може да ве изненадат, но тие уште еднаш покажуваат зошто „Google“, „Facebook“, „Amazon“, „Microsoft“ и други големи технолошки гиганти се меѓу повеќето работодавци.

Дури и стажантите можат да се потпрат на плати од околу 3.000 до над 10.000 долари месечно, а најдобрите добиваат и предлози за постојан договор.

Еве ги условите кои ги нудат 10-те големи компании на идните вработени:

Amazon:

Годишна плата: 103.000 долари

Станбени трошоци: 16.200 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: Помеѓу 26.000 и 52.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 7.634 долари

Apple:

Годишна плата: 110.000 долари

Станбени трошоци: 12.500 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: Помеѓу 10.000 и 40.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 6.839 долари

Facebook:

Годишна плата: 107.000 долари

Станбени трошоци: 37.500 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: Помеѓу 75.000 и 100.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 8.279 долари

Google:

Годишна плата: 112.000 долари

Станбени трошоци: Помеѓу 25.000 – 55.000 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: Помеѓу 10.000 и 60.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 6.667 долари

LinkedIn:

Годишна плата: 120.000 долари

Станбени трошоци: 37.500 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: 10.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 7.680 долари

Microsoft:

Годишна плата: 107.000 долари

Станбени трошоци: Помеѓу 15.000 и 30.000 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: Помеѓу 20.000 и 50.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 7.200 долари

Snapchat:

Годишна плата: 120.000 долари

Станбени трошоци: 80.000 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: 20.000 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 9.000 долари

Samsung:

Годишна плата: 120.000 долари

Станбени трошоци: непознато

Бонус при потпишување на договорот: 20.000 долари

Uber:

Годишна плата: 110.000 долари

Станбени трошоци: 37.500 долари годишно

Бонус при потпишување на договор: непознато

Просечна месечна плата за стажантите: 7.317 долари

Twitter:

Годишна плата: 120.000 долари

Станбени трошоци: 37.500 долари годишно

Бонус при потпишување на договорот: 18.500 долари

Просечна месечна плата за стажантите: 6.543 долари.

Промовирани огласи »

Претставници на Националната агенција за европски образовни програми и мобилност и универзитетски професори, вчера, пред наставниот кадар од Република Македонија го презентираа ЕКВЕТ системот (Европскиот кредит систем за стручно образование и обука).

На конференцијата, одржана во хотел „Континентал“, беше потенцирано дека ЕКВЕТ претставува техничка рамка за трансфер, признавање и акумулација на стекнати знаења, вештини и компетенции за да се добие одредена квалификација и зголемена транспарентност на образовните системи, можност за размена на искуства, како и синхронизација и мобилност во европскиот простор за стручно образование и обука.

Со имплементацијата на овој кредит систем, велат претставниците на Националната агенција, ќе се поттикне мобилноста во областа на средното образование, ќе се олесни процесот на доживотно учење и ќе се промовира стручното образование и обука.

ЕКВЕТ, како што беше потенцирано на конференцијата, е европски инструмент за промоција на заедничка доверба, мобилност и препознавање во стручното образование и обука. Овој систем ќе го олесни трансферот, признавањето и акумулацијата на проценетите резултати од учењето, ќе го подобри општото разбирање на резултатите од учењето на граѓаните, ќе оствари мобилност и преносливост во земјите во областа на доживотното учење, ќе ја подобри преносливоста на квалификациите на национално ниво меѓу различни сектори на економијата и на пазарот на трудот и ќе придонесе за развој и проширување на европската соработка во образованието и обуката.

Промовирани огласи »

Над 1.000.000 луѓе се насочени кон технологијата со цел да им помогне да научат јазици. Се прави истражување со цел да се дознае зошто оваа апликација за учење е толку популарен метод и кои се предностите што ги нуди.

Фејсбук сега има околу 1.6 милијарди корисници, што е еднакво на скоро една четвртина од популацијата во светот. Овој број зачудува кога ќе помислите дека 3,3 милијарди на светот 7,2 милијарди се поврзани на интернет. Од друга страна пак гигантот Гугл, се справува со околу 4 милијарди пребарувања на ден.

Што се случува со интернет компаниите кога не се фокусираат на потребите, а во преден план ги ставаат желбите?

Во 2007 година неколку експерти од Babbel се соединија за да го направат учењето на јазици лесно, ефикасно и достапно за сите. Цел тим од лингвисти, наставници, полиглоти и креатори на содржини подготвуваат индивидуални курсеви на четиринаесет различни странски јазици.

Како функционира?

Бројките говорат сами за себе: над 1.000.000 луѓе избираат да учат јазици со Babbel и бројот постојано расте. Но зошто Babbel апликацијата стана толку популарна?

Еве неколку причини:

  • Експертите

Од неколу ентузијасти кои започнаа да работат во Берлин, Babbel апликацијата еволуираше во широк спектар на експерти обединети со една цел, а тоа е создавање на најдобрите алатки за учење на јазици.

  • Производот и услугата

Апликацијата базирана на учење има неколку својствени предности. Ја имате достапна на вашиот мобилен телефон во секое време, целосно подготвена да ве води низ лавиринтот на современиот живот. Апликацијата постојано се надоградува и ажурира.

Но, колку и да изгледа Германската граматика комплицирана или пак некои од Француските зборови тешки за разбирање, тука е Babbel апликацијата за да ги поедностави работите.

  • Учениците

Сите 1.000.000 ученици имаат своја интересна приказна зошто сакаат да учат јазици и зошто ја користат оваа апликација. Некои од приказните се доста инспиративни, на пример Џани. Тој е најстариот ученик има 101година и сака да учу јазик за да си ја олесни комуникацијата на Скајп со својата правнука. Сесилија пак ја користи апликацијата со цел да научи Германски и да се пресели да живее во Берлин.

  • Списанието Babbel

Ова спизание е формирано пред две години, со цел да се промовираат забавни и образовни статии, уметнички дела и видеа на тема за јазикот и културата. Се печати на шест различни јазици – и го читаат над десет милиони луѓе месечно.

  • Иднината

Образовната индустрија често заостанува зад другите, но Babbel апликацијата има за цел да го промени тоа и ние веруваме дека и претстои светла иднина.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »