Промовирани огласи »

Јавното претпријатие „Градски паркинг" ги информира граѓаните за поволностите што ги нуди за регулирање на паркирањето, особено за зона А8, Ц45 и Ц46. 

 Сакаме да ги известиме граѓаните дека цените за месечна дозвола за паркирање изнесуваат 4000 денари за физички и правни лица на зона А и 2000 денари на зона Ц. Потенцираме дека за лица вработени во институции, месечната дозвола е на износ од 800 ден. Со тоа им нудиме можност на вработените да ја регулираат услугата паркирање по поволни услови, се вели во соопштението од ЈП Градски Паркинг.

Оттаму ги повикуваат сите заинтересирани корисници кои се вработени во институции кои со адресите или подружници се лоцирани на една од горенаведените зони: Ц45 која се наоѓа во кругот на МРТВ, Ц46 која се наоѓа покрај кеј Димитар Влахов (МКЦ) и А8 лоцирана кај Стоковна куќа Мост, да се обратат во ЈП Градски паркинг – Скопје и да го регулираат паркирањето.

За тоа се потребни документи за тековна состојба од Централен регистар, потврда за редовен работен однос и сообраќајна дозвола (на увид).

Доколку сообраќајната дозвола не е на име на барателот, потребно е да се достави полномошно за управување на пмв заверено на нотар. Полномошното може да биде од исклучиво од роднина од прв наследен ред и тоа: сопружници, родители и деца, и лизинг.

За дополнителни информации граѓаните може да се обратат на телефонскиот број 02 321 55 66, лок. 201 и 202 во период од 08:00-16:00 од понеделник- петок.

Промовирани огласи »

Горива повторно поскапуваат, најави денеска првиот човек на Регулаторната комисија за енергетика, Марко Бислимовски. Тој денес информира дека бензинот поскапува за еден денар, а дизелот за 0,5 денари.

За жал ова е осма недела како поскапува. Како РКЕ не можеме да влијаеме на цената на горивата, имајќи ја во предвид структурата. Цената на бензините отпаѓа на набавната цена која што е на берзите и немаме никакво влијание. Соодветно на тоа е и курсот на доларот, рече Бислимовски во емисијата „Студио 10“.

Тој додаде дека Македонија има најниска цена на дизелот во регионот, која изнесува 1,19 евра за литар.

Промовирани огласи »

Цените на нафтата на светските берзи пораснаа минатата недела, осми пат по ред, како резултат на тензиите меѓу САД и Русија околу Украина и рекордните проценки за раст на побарувачката оваа година.

Цената на барелот на лондонскиот пазар минатата недела порасна за 1,25 отсто, на 94,44 долари, додека на американскиот пазар барелот поскапе за 0,85 отсто, на 93,10 долари.

Новите највисоки нивоа на цените на нафтата од крајот на 2014 година во голема мера се должат на скокот на цените од 3 отсто во петокот, откако Белата куќа соопшти дека Русија сега има доволно војници да спроведе голема воена операција во Украина, така што нападот би можел да следи во секое време. Сите Американци треба да ја напуштат Украина во рок од 24 до 48 часа.

Тоа предизвика страв кај трговците од прекини во снабдувањето со енергија на Европа од Русија, пишува Хина.

Сите сакаат да обезбедат доволно нафта... Доколку дојде до инвазија и знаете дека ќе следат санкции против Русија, што може да резултира со прекин на снабдувањето со гас и нафта, изјави Ендрју Липу, претседател на Lipou Oil Associates.

„Поддршка“ на цената даде и Меѓународната агенција за енергетика (ИЕА), која ја зголеми проценката за побарувачката на нафта оваа година за 800.000 барели дневно, а сега очекува да се зголеми за 3,2 милиони барели дневно и да достигне рекордни 100,6 милиони барели на ден.

Проценката на ИЕА уследи по предупредувањето на ОПЕК дека глобалната побарувачка за нафта може да се зголеми уште повеќе оваа година, со оглед на силното закрепнување на економиите од кризата со коронавирусот.

Но, ИЕА исто така соопшти дека Саудиска Арабија и Обединетите Арапски Емирати би можеле да ги смират нестабилните пазари со поголемо производство.

Организацијата на земјите извознички на нафта (ОПЕК) и нејзините сојузници произвеле 900.000 барели дневно помалку од планираното во јануари, соопшти ИЕА, а Саудиска Арабија и ОАЕ имаат најрезервен капацитет за производство и би можеле да го намалат притисокот врз резервите.

Глобалните резерви на нафта штотуку се намалени - еден од факторите што ги зголемува цените кон 100 долари, поттикнувајќи ја инфлацијата ширум светот, нагласи ИЕА.

Иако растат веќе осум недели по ред, растот на цената на нафтата забавува во последните недели, бидејќи во иднина би можел да забави растот на економиите.

Имено, со оглед на тоа што инфлацијата во САД достигна 7,5 отсто, што е највисоко ниво во последните 40 години, ФЕД наскоро ќе ги зголеми клучните каматни стапки поагресивно од очекуваното.

А тоа би можело да го забави растот на најголемата светска економија, а со тоа и побарувачката на нафта.

- Податоците за инфлацијата во САД веројатно ќе го зголемат притисокот врз ФЕД да ги зголеми каматните стапки поагресивно. Ваквите проценки донекаде ги ограничија нафтените пазари, рече Ворен Патерсон од ИНГ.

По поскапувањето за повеќе од 50 отсто минатата година, цената на нафтата скокна за повеќе од 20 отсто од почетокот на оваа година.

Некои аналитичари сметаат дека поради зајакнувањето на побарувачката, и недоволната понуда, цената на барелот наскоро ќе достигне ниво од 100 долари.

Други сметаат дека трендот на поскапување наскоро би можел да се запре.

Цените на светските пазари ги поскапуваат цените и кај нас

Причина за скок на цените на нафтените деривати и кај последователно неколку недели по ред се должи на зголемените референтни цени на нафтените деривати на светскиот пазар.

На пладне РКЕ треба да го соопшти новиот ценовник за горивата кој ќе биде на сила една недела.

Промовирани огласи »

По пауза подолга од една декада Софија и Скопје повторно се поврзаа со воздушна линија со авионот полн со политичари и владини претставници. Немало никакви политички пречки да се воспостави авиолинијата меѓу Скопје и Софија вели поранешниот амбасадор на Македонија во Бугарија Марјан Ѓорчев.

По повеќе од десет години повторно се прави обид да се воспостави авиолинија меѓу македонскиот и бугарскиот главен град. Во првиот лет на компанијата Гуливер од Софија до Скопје денеска беа владини делегации кои ги предводеа министрите за транспорт на двете земји Николај Сабев и Благој Бочварски. Но, дали политичкото промовирање на линијата ќе донесе и економска оправданост, ако се земе предвид дека и досега имаше обиди за воспоставување на авиолинија меѓу Скопје и Софија?

Последниот амбасадор на Македонија во Бугарија Марјан Ѓорчев, кој на позицијата беше до 2020 година, во изјава за Радио Слободна Европа вели дека и досега немало никакви политички пречки да се воспостави авиолинијата.

„Концесионер на аеродромот во Скопје е ТАВ, не знам кој е концесионер на аеродромот во Софија сега и тие две компании требало да седнат и да најдат модалитет како да соработуваат со некоја економски исплатлива сметка. Веројатно досега концесионерите немале математика да организираат авиолинија“, вели Ѓорчев.

Инаку последнa авиолинија меѓу Скопје и Софија имаше од 2007 до 2009 година. Сега летовите ќе ги врши авиокомпанијата Гуливер која има лиценца во Бугарија од 2020 година. Од софискиот аеродром компанијата, која е бугарска старт ап инвестиција постара помалку од две години, во моментов има летови до осум дестинации, претежно чартер до туристички центри, а од подалечните места лета до Доминиканска република и Малдиви.

Но, како што пишуваат бугарските медиуми за економската исплатливост на линијата, летот до Скопје всушност е дел од поголемите планови на компанијата. Гуливер добила официјална дозвола од американското Министерство за транспорт да оперира со чартер и редовни летови од ЕУ до САД, а летот Софија-Њујорк би требало да почне пролетва. Истата компанија добила дозвола да лета и до Торонто, а покрај од Скопје, се планирале летови и од Тирана и од Солун. Целта на компанијата, според бугарскиот медиум „Сега“ е да ги спои балканските летови со прекуокеанскиот, а цената на авиобилетот би изнесувала околу 50 евра.

Авиоповрзувањето како идеја прво го промовираше бугарскиот премиер Кирил Петков во рамки на неговиот нов пристап во обидите за решавање на проблемот меѓу Софија и Скопје. Заедно со летот меѓу двата главни града се формираа и работни групи од областите на економијата, транспортот и културата, покрај досегашната заедничка мешовита комисија за историски и образовни прашања. Досега нејзината работа, исполнета и со несогласувања, беше во фокусот на јавноста, пред се и поради тоа што официјална Софија одлучи да ја блокира земјава во 2020 година првично поради нерешени прашања од историјата.

Според амбасадорот Ѓорчев, ваквите чекори како пуштање на авиолинијата се добри но нагласува дека остануваат многу горливи прашања меѓу двете држави и вели треба да се почека за да се даде заклучок.

„Се разбира дека треба да се гради доверба, треба да се дискутира, да се прават проекти, да се даваат нови идеи, да се даваат нови идеи за да се разработат тие проекти, особено за коридорот 8, но треба да видиме. За се е потребно време. Времето лечи се, да му дадеме време на времето“, вели Ѓорчев.

Инаку, покрај за економските теми и транспортната поврзаност во Софија продолжија разговорите за политичките прашања на нивоа на министерства за надворешни работи. Премиерот Димитар Ковачевски не открива детали, но нагласи дека кога ќе имало нешто конкретно јавноста ќе била информирана.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »