Промовирани огласи »

Според некои истражувања, дневно донесуваме околу 70 одлуки. Некои од нив се минорни, како на пример, што да јадеме или по кој пат да одиме до крајната цел, но некои од нив се и со големо значење. Мудроста е во тоа, сите тие одлуки да се донесат најправилно што може, затоа што одлуките коишто ги донесуваме секојдневно, речиси секогаш се директно или индиректно поврзани и влијаат на вашиот животи, но и на животот на вашите најблиски.

Од друга, пак, страна, многу често се соочуваме со донесување на тешки одлуки, па згора на сè, тие и не зависат од нас. Во нивното крајно остварување се инволвирани една или повеќе личности, а консеквенциите што може да ги имаат тие, не ги знаеме однапред. Мал милион работи се инволвирани, па затоа во вакви ситуации или тотално се збунуваме или едноставно избегнуваме да ја донесеме одлуката.

Убавината е во тоа што со толкав број донесени одлуки, на дневна основа, со тек на време веќе ќе морате да знаете како да им дадете приоритет и како секоја одлука да биде мудро донесена од претходната. За да го направите тоа тогаш ќе треба:

Слушајте – веќе неколку пати сме зборувале за ова, но слушајќи дефинитивно многу ќе си помогнете во донесувањето на одлуката. Кога зборувам за слушање, мислам на активно слушање каде што покрај тоа што ќе ги слушнете работите што ќе ви ги кажат, ќе може и да ги процесирате и да си дефинирате нешто во вашите мисли.
Подобрување – секој ден работете на подобрување на вашите способности за донесување на одлуки. Минорните одлуки нека ви станат рутина и учете од грешките при нивно донесување, а повеќе внимание дајте на тешките одлуки. Нека секоја наредна е подобра од претходната.
Анализирајте – одвојте време за добра анализа на работите. Анализирајте ја моменталната состојба и вие во неа и пробајте да ги изанализирате некои состојби и вие во нив, со минимум две различни одлуки.
Интегрирајте – пробајте да ја направите целата мрежа. Анализирајте ги и последиците што можете да ги имате со минимум две различни одлуки не само на вас туку и на средината околу вас (директно или индиректно) со сите информации што ќе ги имате. За да го направите тоа, ќе треба да ги:
Менаџирате информациите – сите што ги добивате да ги процесирате и да ги складирате во фолдери кои после ќе ви помогнат во малата и големата слика.

Имајќи го сето ова горенаведено, пробајте да донесувате мудри одлуки во наредниот период и бидете сè подобри во тоа.

Промовирани огласи »

Сопствениците на автомобили и моторцикли во Хрватска од 2017 година, ќе плаќаат данок на патнички моторни возила при продолжување на регистрацијата во станиците за технички преглед.

Односно, исто како сега што не можат да ја продолжат регистрацијата на автомобили или моторцикли без плаќање на патарина, така од идната година нема да може да се продолжи додека не платат данок, пишуваат хрватските медиуми.

Промовирани огласи »

Европската централна банка ќе испечати најмалку 780 милијарди евра до крајот на 2017 година за да му помогне на стопанството. 

Ако ситуацијата не се промени во 2017 година ќе бидат „вбризгани“ свежи пари. 

Оваа одлука е изненадување на финансиските пазари. 

Европската централна банка веќе вложи многу пари за поттикнување на скромен економски раст и инфлаторен резултат. 

Растот во еврозоната не е на завидно ниво. Овие податоци ги збунија берзите. 

До март 2017 година ќе се „вбризгуваат“ свежи пари до корисниците во висина од 80 милијарди евра месечно. 

Промовирани огласи »

“Битката” помеѓу Coca-Cola и  Pepsi штотуку ги доведе двата големи бренда на заедничко рамниште. Фановите на двата бренда се сосема различни во однос на образование и политичка насоченост, но двата бренда имаат поголем дел постари фанови во согласност со податоците од најновото истражување на е-комерц и провајдерот за потрошувачка аналитика Connexity.

Најбројната публика на Coca- Cola е  возрасната група на лица кои се наоѓаат на  35-44 годишна возраст, додека пак на Pepsi од 65 години па нагоре, а двата бренда бележат најслаба застапеност во демографската група од 18 до 24- годишна возраст.

Coca-cola и Pepsi своите портфолиа ги проширија и промовираа помали пакувања во големина со цел да ја привлечат помладата публика која пие помалку газирани сокови денес.  Меѓутоа двата бренда потребно е да работат подобро во однос на таргетирањето на возрасната група од млади на возраст од 18-24 години изјави
Rochelle Bailis, директор за соддржина во Connexity.

80% од потрошувачите мислат дека брендовите не ги разбираат на индивидуално ниво

“Coca-Cola има тенденција да привлече помлада целна група за разлика од  Pepsi, но и двата бренда не успеваат да стигнат до млади консументи. Младата целна група станува свесна за своето здравје па затоа двата бренда сега остануваат во рацете на миленијалците.

Погледнете ја податочната анализа од испитувањето на   Connexity во однос на податоци за демографијата на двата бренда

Pepsi покажува подобри индексни податоци за популарност кај Демократите за 12%, а пониски индекси кај Конзервативците за 16% и Ултра Конзервативците за 11%. Coca- Cola води кај Републикаците за 21% и Ултра Конзервативците за 10% додека пак заостанува зад конкурентот кај Конзервативните Демократи за 11%.
Лицата кои пијат Coca-Cola се насочени кон добивање барем на универзитетска диплома, додека пак публиката на Pepsi диплома од средно училиште.
Целната група на Pepsi поверојатно е дека икма понизок приход: потрошувачите на Pepsi 28 % повеќе е поверојатно да заработуваат помалку од $20,000 годишно (за разлика од просечниот граѓанин), додека пак потрошувачите на Coke customers 20% помалку од конкурентот е веројатно дека ќе имаат приход помал од $20,000 на годишно ниво.
Потрошувачите на Pepsi 16% повеќе е веројатно во однос на просечниот човек дека се “зависници од ТВ’’ повеќе за разлика од потрошувачите на Coca-Cola.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »