Во минатото дигиталните номади ги замислувавме како 20 годишни млади кои седат покрај баровите на плажа, но сега некои семејства се релоцираат, работат и учат додека истражуваат нови места.
Идејата дека патувањето нуди вредни, информативни искуства е широко прифатена. До неодамна, одењето на долги патувања или прекуморски патувања обично ги применувале помладите возрасни пред да се „смират" и оформат семејства, или постари возрасни кои веќе ги оформиле своите семејства.
Работник од секаде
Младите се дел од растечката демографија на родители кои одбрале да патуваат долги периоди со своите деца. Една неодамнешна студија на Lonely Planet и фриленс платформата Fiverr укажува на појавата на „работник од секаде", е нов вид на дигитален номад кој, наместо да биде фриленсер, има тенденција да има стабилна работа со знаење која им овозможува да се базираат каде и да сакаат.
Родителите кои го прифаќаат патувачкиот животен стил веруваат дека нивните деца имаат многу да добијат – без разлика дали тоа е изложеност на нови јазици и култури, важни вештини како отпорност и приспособливост, или едноставно апетит за авантура.
Што велат експертите?!
Сепак, експертите предупредуваат, децата исто така можат да изгубат во поглед на припаѓање на одредена заедница и континуитетот кој доаѓа со растењето на едно место. Бидејќи „работата од далечина“ ослободуваат повеќе семејства за да ги истражат новите опции, разбирањето на потенцијалните зафати на патувачкиот стил на живот може да биде клучно за искористување на неговите бенефиции. Тие веруваат дека нивните деца учат повеќе кога се на пат отколку во училница. Исто така, младите поминуваат повеќе време со пријателите додека се на пат за да го одржат чувството на заедница.
Размислувањето за патување со семејството се „чувствува“ како многу некогаш. Тоа е многу за истражување и многу за планирање. Но, на крај сфаќате дека ги имаме овие огромни отстапки во искористување на времето во летото. Можете да избереме место и да „потонете“ во животот таму додека ги одржувате вашите работни распореди.