Промовирани огласи »

Во минатото дигиталните номади ги замислувавме како 20 годишни млади кои седат покрај баровите на плажа, но сега некои семејства се релоцираат, работат и учат додека истражуваат нови места.

Идејата дека патувањето нуди вредни, информативни искуства е широко прифатена. До неодамна, одењето на долги патувања или прекуморски патувања обично ги применувале помладите возрасни пред да се „смират" и оформат семејства, или постари возрасни кои веќе ги оформиле своите семејства.

Работник од секаде

Младите се дел од растечката демографија на родители кои одбрале да патуваат долги периоди со своите деца. Една неодамнешна студија на Lonely Planet и фриленс платформата Fiverr укажува на појавата на „работник од секаде", е нов вид на  дигитален номад кој, наместо да биде фриленсер, има тенденција да има стабилна работа со знаење која им овозможува да се базираат каде и да сакаат.

Родителите кои го прифаќаат патувачкиот животен стил веруваат дека нивните деца имаат многу да добијат – без разлика дали тоа е изложеност на нови јазици и култури, важни вештини како отпорност и приспособливост, или едноставно апетит за авантура.

Што велат експертите?!

Сепак, експертите предупредуваат, децата исто така можат да изгубат во поглед на припаѓање на одредена заедница и континуитетот кој доаѓа со растењето на едно место. Бидејќи „работата од далечина“ ослободуваат повеќе семејства за да ги истражат новите опции, разбирањето на потенцијалните зафати на патувачкиот стил на живот може да биде клучно за искористување на неговите бенефиции. Тие веруваат дека нивните деца учат повеќе кога се на пат отколку во училница. Исто така, младите поминуваат повеќе време со пријателите додека се на пат за да го одржат чувството на заедница.

Размислувањето за патување со семејството се „чувствува“ како многу некогаш. Тоа е многу за истражување и многу за планирање. Но, на крај сфаќате дека ги имаме овие огромни отстапки во искористување на времето во летото. Можете да избереме место и да „потонете“ во животот таму додека ги одржувате вашите работни распореди.

Промовирани огласи »

Не е јасно како е настаната метафората „ние сме семејство“. Најверојатно, некој добронамерен извршен директор сакајќи својата компанија да ја прикаже како семејство. Со текот на времето, се повеќе и повеќе корпоративни лидери почнаа да ја користат фразата „како семејство". Но кога компаниите премногу го употребуваат зборот „ние сме семејство", тоа всушност може да направи штета на компанијата, нејзината култура и морал.

Сепак, компанијата не е семејство. И уште повеќе - компанијата не треба да се обидува да биде семејство.

Кога компаниите премногу го употребуваат зборот „семејство", резултатите ретко се позитивни. Навистина, притисокот за семејни нивоа на посветеност всушност може да направи штета на компанијата нејзината култура и морал.

Злоупотребата на метафората „ние сме семејство“ на работа може да доведе до неколку начини на кои вработените можат да страдаат. Еве три посебно кои се истакнуваат.

  1. Работните граници на вработениот се занемаруваат.
  2. Посветените вработени се земаат „здраво за готово“.
  3. Вработените кои заминуваат се означени како предавници.

Што не е во ред со тоа да си тим наместо семејство?

Намерата зад означувањето на компанијата како семејство можеби би била позитивна – доколку организациите и лидерите сакаат силна култура составена од вработени кои се поврзани еден со друг и кои се охрабруваат меѓусебно во постигнување на нови нивоа на перформанси.

Но ако тоа го сакаме, што не е во ред со тоа што го нарекуваме тим? Силните тимови го испорачуваат токму тоа. И без разлика дали сте во компанија која премногу ја употребува метафората „ние сме семејство“ или не, еве неколку активности кои можете да ги преземете за да изградите посилен тим.

1.Предефинирајте ја вашата работна цел. Една од причините за компаниите кои ја избираат метафората „ние сме семејство“  е едноставниот обид да се зближат заедно луѓе, тимови и организации. Но, како што сите знаеме, само велејќи „ние сме семејство“ не  е доволно да се изградат силни врски.

2. Поставете јасни граници. И покрај тоа што почетокот е секогаш охрабрувачки во нагорна линија, да имаш вработени кои се посветени не е секогаш позитивно бидејќи линијата помеѓу посветените и не доволно ангажираните  вработени е неверојатно тенка.

3. Прославувајте ги заминувањата. Без разлика колку се ангажирани вработените во компанијата, повеќето од нив на крајот ќе продолжат понатаму.

Промовирани огласи »

Промовирани огласи »

Со децении, професионалната културата во многу западни земји е „работи напорно и ќе бидеш награден“. Ако се стремите и ја работите работата со љубов , платата ќе ви биде вистинско задоволство.

Се повеќе вработени доживуваат „burn out“ на работните места, додека поради економска несигурност тековно вработените барат повеќе бенефиции како што се поголеми плати, повеќе слободно време, флексибилност да работат „од дома“, поголема општествена и еколошка одговорност. Многу од овие вредности беа милениумски претпочитања, но за Gen: Z, тие станаа очекувања – и тие се подготвени да го напуштат работното место ако нивните потреби не се исполнети.

Како резултат на нивната бунтовност Gen: Z ги нарекуваат и антикапиталисти, но сепак не се.  Лугето од Gen: Z сакаaт да работaт напорно но за вистинскиот работодавач. Сепак ако нивните барања не кореспондираат со работата која им се нуди, тие ќе си заминат. Многумина тврдат дека тие се едноставно генерација која одговара на социјалните движења на нивното време.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »