Промовирани огласи »

Со цена од 94,5 денари за бензин од 95 октани, Црна Гора има водечка позиција во регионот, но Србија води со цената на дизелот, која изнесува 99,5 денари за литар, пишуваат српските медиуми.

Во тој домен, зад Србија се Црна Гора, Хрватска и Македонија, пресметано според просечниот девизен курс на НБС.

Цената на бензините во Србија, по последните промени, изнесува 93 денари за литар, што претставува зголемување за четири динари во однос на претходната недела.

Следејќи го трендот на раст на цените, горивата во регионот продолжува да поскапува, а со најновата Регулатива на Владата на Хрватска за утврдување највисоки малопродажни цени на нафтените деривати, која ќе стапи на сила одденес, неопходно е да се издвојат 89,5 денари (1,54 евра) за литар бензин, до дизел 88 денари (1,51 евро), објави Пословни дневник.

Цената за литар бензин од 95 октани во Црна Гора е 94,5 денари (1,62 евра), според најновата уредба на надлежното министерство, додека за дизелот потребно е да се издвојат 90 денари (1,54 евра) за литар, пишува Вијести онлајн. .

Горивото значително е поевтино во Македонија, а литар бензин чини 86,5 денари, а цената на дизелот е 81 денар.

Во Албанија цената на дизелот за литар е 88 денари (1,51 евро), што е идентична со цената во Хрватска, додека бензинот од 95 октани чини 90 денари (1,54 евра), објавија претходно порталите.

Промовирани огласи »

Модниот бренд „Madeleine“ (Медлин) од Германија поднесе барање за стечај, по 40 години работа. Компанијата се соочува со банкрот.

„Модна компанија со онлајн продажба поднесе барање за стечај“, објави Wirtschaftswoche (WiWo).

Високата инфлација доведе до значително зголемување на трошоците во компанијата на сите нивоа.

Истовремено, со оглед на зголемените трошоци за живот, нашите клиенти ги намалуваат своите трошоци или парите се трошат во други области, рече директорката Данијела Ангерер.

Сепак, модниот синџир нема целосно да ја затвори својата работа. Како што најави за WiWo експертот за реструктуирање Дефлеф Спековијус, стечајната постапка треба да му овозможи на инвеститорот или некое друго решение за реструктуирање на сопствен ризик, пренесува магазинот Феникс.

Даниела Ангерер планира да ја реорганизира Медлин и „да и даде на компанијата долгорочна перспектива“. Со стечајни пари ќе се обезбедат платите на 230 работници во наредните три месеци.

Како што објаснува Ангерер, модата на оригиналната компанија Quelle треба повторно да се промени.

Засега, брендот претставува модерна елеганција.

Воведени се претежно „случајни облеки“. Притоа, ние застранивме од оригиналните вредности на брендот. Меѓутоа, во иднина, компанија за нарачки по пошта која постои веќе 40 години би сакала повторно да се фокусира на оригиналните вредности на брендот. , рече Ангерер.

Се повеќе компании поднесуваат барање за стечај

Бројот на компании кои поднесоа барање за стечај во Германија продолжува нагло да расте. Во јули речиси четвртина (23,8 отсто) повеќе компании поднеле барање за стандардни стечајни постапки отколку во истиот месец минатата година, објави Федералниот завод за статистика.

Ова го продолжи нагорниот тренд од изминатите неколку месеци. Веќе во јуни е забележан пораст од 13,9 отсто.

Посебно модните трговци на мало се најдоа на насловните страници во оваа област во неколку наврати во текот на изминатите неколку месеци. Меѓу другите, трговците на чевли Reno и Görtz поднесоа барање за стечај. Сепак, погодени беа и познатите трговци на облека како што се Hallhuber или Peek & Cloppenburg.

Промовирани огласи »

Минималните дневни тарифи за паркирање на аеродромите во регионот се движат од 2,55 евра до 24 евра, а минималните неделни цени од 17,91 евра до 87 евра, покажуваат податоците достапни на веб-страниците на аеродромите.

Паркирањето на аеродромот е трошок што често го занемаруваме кога буџетираме за патување. Понудата за паркирање, методот на цени и ценовникот варираат од аеродром до аеродром, а заедничко е тоа што цените се базираат на оддалеченоста на одреден паркинг од аеродромскиот терминал, најскапи паркинзи се оние кои се најблиску до централна зграда.

Ги споредивме цените за паркирање на најфреквентните аеродроми во регионот, за да дознаеме каде паркирањето ќе се наплаќа најмалку на час, за целодневен или еднонеделен престој. Покрај тоа, некои аеродроми нудат можност за бесплатен паркинг од 5 минути до дури три часа.

Паркирање на час

Аеродром со најниска саатнина за паркирање во регионот е аеродромот во Подгорица, каде минималната цена за паркирање на час е 1 евро, а првите 15 минути паркирање се бесплатни.

Втор на листата е меѓународниот аеродром во Тирана, каде минималната цена за паркирање на час е 1,46 евра. Третото место го зазема меѓународниот аеродром во Сараево, каде минималната цена за паркирање на час е 1,53 евра. Четвртото место го зазема Меѓународниот аеродром Скопје, каде минималната цена за паркирање на час е 1,6 евра, а првите 10 минути престој во зоната Hug and Fly се бесплатни, пишува Телеграф.рс.

Петтото место го зазема аеродромот Никола Тесла, каде минималната цена за паркирање на час е 1,7 евра. Покрај тоа, нуди и можност за бесплатно паркирање во првите три часа на паркингот на Tesla, а првите 5 минути од престојот во зоната Kiss and Fly се бесплатни. На шесто место е аеродромот во Софија, каде минималната цена за паркирање на час е 2,04 евра.

Најскапата цена за паркирање по час во регионот е аеродромот Фрањо Туѓман-Загреб, каде минималната цена за паркирање на час е 3,05 евра, а првите 10 минути престој во зоната Kiss and Fly се бесплатни.

Дневен паркинг

Аеродром со најниска дневна цена за паркирање во регионот е аеродромот Никола Тесла во Белград со паркинг Тесла каде минималната дневна цена за паркирање е 2,55 евра. Втор на листата е Меѓународниот аеродром во Тирана каде минималната дневна цена за паркирање е 4,85 евра.

Третото место го зазема аеродромот во Атина, каде минималната дневна цена за паркирање е 8 евра. Четвртото место го зазема Меѓународниот аеродром Скопје во Македонија, каде минималната дневна цена за паркирање е 13,6 евра. На петто место е аеродромот во Будимпешта во Унгарија, каде минималната дневна цена за паркирање е 14,56 евра.

Шестото место го зазема аеродромот во Софија во Бугарија, каде минималната дневна цена за паркирање е 18,36 евра. Седмото место го зазема Аеродром

Фрањо Туѓман - Загреб во Хрватска каде минималната дневна цена за паркирање е 21 евро. На осмото место е аеродромот во Подгорица во Црна Гора, каде минималната дневна цена за паркирање е 24 евра.

Најскапата цена за дневно паркирање во регионот е меѓународниот аеродром во Сараево, каде минималната дневна цена за паркирање е 38,25 евра.

Неделен паркинг

Аеродромот Никола Тесла во Белград има најниска цена за неделно паркирање во регионот на паркингот Тесла каде минималната неделна цена за паркирање е 17,91 евра. Втор на листата е меѓународниот аеродром Тирана во Албанија, каде минималната неделна цена за паркирање е 33,81 евра. Третото место го зазема Меѓународниот аеродром Скопје во  Македонија, каде минималната неделна цена за паркирање е 40,56 евра.

На четврто место е аеродромот во Будимпешта во Унгарија, каде минималната неделна такса за паркирање е 41,63 евра. Петтото место го зазема аеродромот во Софија во Бугарија, каде минималната неделна цена за паркирање е 49,06 евра. Шестото место го зазема меѓународниот аеродром во Сараево, каде минималната неделна цена за паркирање е 53,55 евра. На седмо место е аеродромот во Атина во Грција, каде минималната неделна такса за паркирање е 55 евра.

На осмото место е аеродромот во Подгорица во Црна Гора, каде минималната неделна цена за паркирање е 60,5 евра. Најскапата цена за неделно паркирање во регионот е на аеродромот Фрањо Туѓман - Загреб во Хрватска. Паркирањето на овој аеродром патниците ќе ги чини минимум 87 евра за неделно паркирање.

Најдете ја најдобрата опција

Најдоброто нешто што можете да го направите за да го ублажите стресот на трошоците е однапред да се информирате за понудата и цените на вашиот избран аеродром за долгорочни или краткорочни опции за паркирање и да изберете паркинг што одговара на вашиот буџет и потреби.

Не заборавајте дека некои од поевтините опции ќе ви овозможат да паркирате подалеку од терминалот, па затоа треба да планирате време за да стигнете до терминалот со организирани шатл-автобуси, а на некои аеродроми дури и со воз. Потрудете се да дознаете дали овие дополнителни барања за патување се бесплатни, и ако не, колку ќе ве чини.

Промовирани огласи »

На Балканот, вклучително и во Македонија, во последните десет години има голем недостиг од занаетчии, но недостигаат и возачи, водоинсталатери, електричари, металопреработувачи, готвачи.

Како што пишуваат медиумите во соседна Србија, за некои работни места во земајта, работодавачите даваат месечни плати од 1.000 до дури 3.000 евра!

Огромната побарувачка за одредени професии, а од друга страна и недостигот на работна сила, предизвикаа значителни поместувања на пазарот на трудот, велат експертите.

Милош Турински од Инфостуд за Курир вели дека гледајќи ја структурата на огласите за вработување во овој период, најмногу се огласуваат позициите во областа на трговијата, ИТ, машинството, администрацијата и угостителството.

- Најмногу можности да се вработат имаа продавачите, возачите, магацинските работници, административните работници и трговските луѓе. Од година во година има се поголем недостиг на работна сила, а имаме се помалку занаетчии, возачи, готвачи, фризери, козметичари, ресторани, автомеханичари и градежни работници.

Платите за овие позиции се движеле од минимални до неколку илјади евра, иако тоа изгледа неверојатно. Максималните плати што се огласуваат за продавачите се 250.000 динари, а за трговските работници 350.000 динари - објаснува Турински и додава:

Така, на пример, највисоката плата што се нуди за позицијата готвач во Белград е најмногу 350.000 динари. Плата од 1.000 евра т.е. Месарите и металопреработувачите можат да заработат 120.000 динари, фризерите и козметичарите до 150.000 динари, додека пекарите и автомеханичарите до 200.000 динари. Што се однесува до келнерите, во главниот град заработуваат околу 3.000 динари дневно плус бакшиш, но во денешно време ги имаме се помалку бидејќи тие одат на работа за сезоната, каде што им се нуди бесплатно сместување и храна, плус заработка.

За појаснување, во македонски денари, платите би биле групо половина сума, поточно 250 илјади динари, се 125 илјди денари месечна плата. Додека пак 350 илјади динари се 175 илјади денари. 

Соговорникот на Курир.рс вели дека недостигот е најзабележителен кај занаетчиските занимања, а работодавачите најтешко наоѓале работници во овие области.

Магацински работници се нудат најмногу 150.000, административни работници 180.000, додека на професионалните возачи во патниот товарен транспорт се нудат до 250.000, каде што работодавачите обезбедуваат добри услови бидејќи се знае дека нашите возачи одат преку повисоки плати, а ни недостасуваат 15.000 од нив. Но, не само Србија бележи недостиг од работници, туку оваа слика е присутна и во Европа.

Кај нас тоа што недостасува на Запад само се копира. Сегашната генерација не се запишува во трговските училишта затоа што сака да се занимава со други работи, а не е доволно запознаена дека занаетите се всушност ветувачки работни места кои можат да обезбедат постојана работа и добра заработувачка по завршувањето на средното образование.

Сепак, економистот Александар Стевановиќ вели дека со сегашните плати за суштински мануелни нискоквалификувани работни места, најдобро што можеме да направиме е да увезуваме странци, што вообичаено го правиме.

Дефицитни работни места во соседна Србија и приходи

  • Занимање       Плата
  • Готвач              350.000
  • Возач               250.000
  • Електричар     240.000
  • Водоводџија    240.000
  • Автомеханичар 200.000
  • Бејкер              200.000
  • Магационер    180.000
  • Фризер и козметичар 150.000
  • Метален струг 120.000
  • Месар               120.000
  • * Износите се во српски динари
Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »