Замислете дека пред да се качите на лет, авиокомпанија ве замоли да се измерите заедно со рачниот багаж и ви ветува дека само персоналот ќе ги знае тие информации, додека за другите ќе бидат анонимни.
„Финер“ штотуку ја претстави оваа новина со цел да ја подобри проценката на тежината на авионот. Доброволниот систем за мерење за пет дена го поминале 800 патници, а за многумина ваквото барање воопшто не претставува проблем.
Аеродромот во Хелсинки беше првиот во светот кој истакна вакво барање до патниците, а според официјалното образложение, авиокомпанијата собира податоци за просечната тежина на патниците и нивниот рачен багаж „со цел да го балансира авионот и да ги пресмета перформансите. потребни за безбедни летови“.
Како што беше најавено, во текот на зимската сезона планираат да ја популаризираат оваа акција, а во текот на летото уште повеќе да се користи за истите цели. Како што соопштија од финската компанија, тоа со патниците го соопштиле преку анкета на социјалните мрежи и мобилна апликација, а волонтерите кои сакале да учествуваат веднаш се јавиле уште пред да се постави опремата.
Според Paivit Talkvist, постар потпретседател за комуникации на Finner, овој вид на податоци може да се користи за да се одреди каде можат да седат патниците, така што авиокомпаниите секогаш ја пресметуваат тежината на сите во авионот, вклучувајќи го товарот и багажот, како и нивниот центар на гравитација. , според упатствата на Управата за цивилно воздухопловство.
Вообичаено, авиокомпаниите користат директиви за тежина на патниците дадени од Европската агенција за воздухопловна безбедност, но одредени авиокомпании, како што се „Кореј ер“ и превозници од Нов Зеланд, користат сопствени мерења - се наведува.
Финер е уште една авиокомпанија која прави свои мерења од 2018 година, кои мора да се ажурираат на секои пет години. Авиокомпанијата собира податоци и за зимската и за летната сезона, бидејќи нивните преференции за облека се менуваат за да се прилагодат на температурите.
Зимските читања ќе бидат завршени во февруари, а летните во периодот меѓу април и мај, соопштија од оваа компанија, пренесуваат европските медиуми. Оваа компанија во јануари регистрирала 819.800 патници, што покажува дека бројот на патници е зголемен за 0,4 отсто во однос на лани.
Од друга страна, како што наведуваат, факторот на оптоварување на патници на авиокомпанијата е намален за три процентни поени на вкупно 69,2 отсто. Вкупните товарни тони се зголемија за 17,5 отсто на годишно ниво во јануари поради зголемениот азиски и европски капацитет. Приходите од товарни тонски километри се зголемени за 16,3 отсто, објави компанијата.