Промовирани огласи »

Граѓаните годинава последен пат ќе поднесуваат годишна даночна пријава во Управата за јавни приходи за остварени дополнителни приходи во текот на претходната година. Според измените на Законот за персонален данок на доход, кои стапија на сила од 1 јануари оваа година, од следната година, ќе добиваат пополнета годишна даночна пријава што ќе ја издава Управата за јавни приходи, а даночниот обврзник само ќе ја потврдува.

За приходите остварени во 2017 година даночните обврзници може да поднесат годишна даночна пријава до 15 март оваа година. ГДП може да се достави на шалтерите на УЈП, електронски или по пошта. Граѓаните имаат обврска да пријават доколку оствариле приходи од издавање под закуп на станбен објект или хонорар по основ на авторски договор, за остварена добивка од наградна игра над 5.000 денари, дивиденди…. Даночниот обврзник не поднесува годишна даночна пријава доколку остварува приход само од плата, пензија, земјоделска дејност и самостојна дејност.

Во последните години годишна даночна пријава поднесуваат над 400.000 граѓани. Во 2017 година, за 2016 година пријавиле дополнителни приходи 439.689 граѓани кои доброволно пријавиле 173.592.004.847 годишни бруто приходи и 10.133.228.081 персонален данок на доход.

Приходите кои граѓаните ги остваруваат во земјата и во странство се оданочуваат со персонален данок на доход по стапка од 10 проценти. За следната година се најавени промени во персоналниот данок и воведување прогресивна стапка на оданочување, која ќе значи побогатите да плаќаат повеќе.

Се проценува дека планираните промени ќе ја зголемат стапката на наплата на персоналниот данок за 40 проценти.

Согласно законот доколку даночниот обврзник не поднесе даночна пријава до 15 март 2018 година ќе му биде изречена глоба за сторен прекршок. За ненавремено поднесување, односно неподнесување на пријава и за нецелосно пријавени приходи глобата се движи од 100 до 200 евра во денарска противвредност.

На даночните обврзници кои треба да пријават дополнителни приходи до 15 март годинава, исплатувачот на приходите треба до 25 јануари да им издаде пресметка.

Согласно измените на Законот за персонален данок на доход од јануари годинава се воведува нова процедура за пресметување и плаќање на обврските за персонален данок на доход, односно пресметувањето на данокот ќе се врши со поднесување на Електронска пресметка за приход и данок (е-ППД) до Управата за јавни приходи, преку новиот систем е-персонален данок.

Обврска да поднесат електронска пресметка за приход и данок имаат исплатувачи на приходи правни лица, кога исплаќаат приходи по сите основи на физички лица резиденти на Република Македонија и на нерезиденти, освен за исплата на плата на вработени лица, физички лица резиденти кои остваруваат приходи од други физички лица и приходи од странство, освен за приходи од вршење на самостојна дејност, како и физички лица нерезиденти кои остваруваат приходи од други физички лица во Македонија.

Исплатувачите на приходи од 1 јануари 2018 година ќе немаат обврска да му издадат на секој обврзник збирен податок за вкупно платената аконтација, како и да поднесуваат годишни или месечни извештаи ПДД-АДП/ПИ, ПДД-АДП/КД и ПДД-АДП/ДП.

Промовирани огласи »

Јавното претпријатие за јавни паркиралишта „Паркинзи на Општина Центар“отвори посебна телефонска линија за пријавување на несовесно паркирани автомобили односно автомобили паркирани на места означени за лица со посебни потреби.

Од денеска граѓаните ќе можат да ги пријават непрописно паркираните автомобили на места означени за лица со попреченост на директниот телефонски број: 077 410 002. По добивање на повикот, пајак службата на ЈП ПОЦ ќе интервенира веднаш, а на местата каде што нема пристапност ќе се поставуваат блокатори.

Ги повикуваме сите граѓани доколку забележат автомобил паркиран на место означено за лица со посебни потребида алармираат на 077 410 002кај нашите служби. Само со еден телефонски повик ќе им помогнеме на лицата со инвалидитет непречено и нормално функционирање во градот и ќе влијаеме на свеста на возачите да паркираат совесно- изјави В.Д. директорот на ЈП Паркинзи на Општина Центар, Вангел Андрески.

Оваа активнот е дел од кампањата „Паркирај совесно! Не им го одземај паркинг местото на оние на кои им е најпотребно“која има за цел а се подигне свеста на возачите да не се паркираат на места наменети за лица со посебни потреби и да се посочи проблемот со непрописното паркирање низ градот.

Промовирани огласи »

Официјално е! Џеф Безос е најбогат човек на сите времиња бидејќи неговото богатство достигна неверојатни 105,5 милијарди долари.

Мнозинството на неговото богатство доаѓа од Амазон, акциите на компанијата вчера пораснале за 1,4 отсто и додале околу 1,4 милијарди долари во џебот на Безос.

Иако е најпознат по основање на компанијата Амазон, како многу други милијардери, води и други бизниси. Сопственик е на Вашингтон пост и Блу ориџин, компанија која се занимава со приватни пратувања во вселената.

Иако заработил невидено богаство, вели дека не го покренал Амазон само за да се збогати.

Знаев дека кога ќе наполнам 80 години, ќе зажалам поради се ова. Ќе зажалев ако не пробав да учествувам во таа работа која се вика интернет. Знаев дека тоа ќе биде нешто големо, рекол во едно интервју пред неколку години.

Богатството на Безос во 2017 се зголеми за дури 32,6 милијарди долари, што е најголем раст во историјата на Индексот на милијардери на Блумберг на кој второ место го држи Бил Гејтс со 89,1 милијарда долари.

Со зголемување на богатството основачот и шеф на Амазон, се поставува прашањето што планира да направи со тие пари.За разлика од Гејтс или американскиот вложувач Ворен Бафет, Безос засега релативно се одрече од мал дел од своето богатство во корист на сиромашните.

Шефот на Амазон однеодамна и се посвети на филантропијата. Во јуни преку Твитер побара совети за тоа како најдобро да им помогне на другите. Од 2002 година, Безос ги подели акциите во сегашната вредност од околу 500 милиони долари, пресмета Блумберг.

Гејст (62) да не поделереше чиси 700 милиони долари вредни акции на Мајкрософт и поделил речиси три милијарди долари добротвори организации, тој денес убедливо би бил прв на листата најбогати луѓе на светот, тежок околу 150 милијарди долари.

Промовирани огласи »

Раскажувањето на приказни, ситуации е важен дел од тоа да се биде човек и ова е начинот на кои сме ние сите поврзани многу години наназад. Не треба да е изненадување дека брендовите го користат раскажувањето на приказни за поврзување со своите клиенти и проторшувачи. Дури 92% од потрошувачите изјавиле дека би сакале рекламите на брендовите да се чувстуваат повеќе како приказни. 

Ако сакате потрошувачот да го купи вашиот бренд, потребно е да му покажете кои сте навистина. Преку раскажувањето на приказни, лидерите може да ја покажат својата страст кон работата, она што ги прави поразлични и да креираат емпатична врска со потрошувачите која на крајот, ќе доведе до поголеми цифри на продажба. 

Автентични и емоционални 

Раскажувањето на приказна со која може да се поврзат вашите клиенти е предизвик. Луѓето ги сакаат приказните, но не пред искреноста. 91% од потрошувачите ја вреднуваат автентичноста и ја вклучуваат при одлуката за купување од даден бренд. Ако целите кон стекнување доверба кај вашите потрошувачи, осигурајте се дека тоа што го комуницирате е точно. Дополнително, прочитајте уште неколку совети за раскажување на приказна која ќе допре до потрошувачите:

- Гледајте ги вашите потрошувачи како херои

Поставете ги вашите потрошувачи и проблемот кој треба да се реши како центар на вашата наратива. Колку подобро ги разбирате вашите клиенти како и светот во кој живеат, така подобро ќе ги согледате предизвиците и мотивацијата кој водат до тоа вашиот продукт да е совршеното решение за нив. Преку идентификување на предизвиците, вие веднаш ќе се насочите кон тоа зошто вашиот продукт го решава проблемот, како и за мотивацијата која им помага да го надвладеат проблемот. 

Ова може да го направите преку креирање детални персони, не само бледо именување на Персона 2 и Персона 2. Инвестирајте од своето време во истражувања за тоа како навистина изгледа таа Персона за да можете подобро да се посветите на нудење квалитетно решение. 

- Потпирајте се на вашиот бренд и на неговата содржина 

Влијателниот маркетинг се повеќе се вреднува како следната голема точка за брендовите и допир до поторшувачите и додека овие влијателни луѓе го имаат бенефитот на голем број следбеници, тие може да се доста скапи. 

Наместо да се стресирате за пари кои можеби ги немате, охрабрете ги секојдневните корисници да го подигнат нивото за свест за вашиот бренд преку натпревари, хаштази и подароци. Ќе бидете изненадени од тоа колку многу други корисници ќе се потрпрат на искуствата и мислењата на нивните најблиски. 

- Раширете ја вашата содржина на блогови и социјални медиуми 

Наместо да креирате премногу содржина, фокусирајте се на тоа што конкретно ги привлекува вашите потрошувачи. Повеќе од третина од потрошувачите им веруваат повеќе на компаниите кои нудат содржина насочена кон потрошувачите. Централизирајте ја вашата содржина и на подобрете ги односите со потрошувачите, начинот на мерење и сигурност дека вашата содржина му/и зборува на вашиот потрошувач. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »