Секој бизнис што не промовира средина на заемно почитување, едноставно ќе има постојан обрт на вработените. Постојан недостаток на ценење и заемна почит сигурно ќе го држи вашиот тим за човечки ресурси зафатен со управување на постојани нови вработувања и откази поради незадоволство. Гласините веднаш ќе се рашират, како и секогаш, и ќе му нанесат сериозна штета на угледот на вашата фирма.
Внимателно изберете ги вашите зборови
Забележете ги вашите вработени кога прават работи како што треба. Фалете ги раскошно пред сите, а критикувајте ги ретко насамо. Обидете се да не претерувате од и со двете страни на оваа равенка, но немојте да бидете бавни во споделувањето на добро одработен бонус.
Поставете пример за тоа како изгледа да имате позитивно расположение и покажете благодарност за добро завршената работа. Водејќи на овој начин, ги стимулирате и другите да споделуваат пофални зборови и охрабрувања.
Конструктивната критика е често неопходна за раст и подобрување, но преголема количина од тоа може да биде заморна. Исто така, ќе сакате да бидете внимателни во случај на какви било знаци на микроуправување во вашиот стил на водење. Микро менаџерите испраќаат тивка порака дека не им веруваат на своите вработени, дури и ако добро мислат.
Со зголемувањето на работата на далечина, вашите можности за разговор со вработените ќе бидат поограничени, па искористете ги шансите што ви се даваат. Фокусирајте се на пофалбите на вработените за време на виртуелните состаноци и користете ги каналите за комуникација преку Интернет за да испраќате позитивни пораки еднаш од време на време.
Одолејте на сите форми на исклучување
Внимавајте на „клановите“што се формираат на вашето работно место. Кога вработените ќе започнат да се одделуваат врз основа на описот на работното место, стажот или кој било друг критериум, тоа може брзо да доведе до ерозија на довербата. Доколку се појави раздор меѓу две вкоренети пријателски групи, елиминирањето на неговите деструктивни ефекти ќе оди многу потешко.
Доколку е соодветно на вашиот начин на функционирање, размислете да одржувате кратки, неформални утрински состаноци за да ја подобрите комуникацијата. Интелигентната употреба на софтвер за управување со проекти, исто така, може да им помогне на вработените да добијат подобро разбирање за тоа како секој член на тимот придонесува за заедничка цел. Што и да можете да направите за да ги разбиете „клановите“, ќе помогне во негувањето на меѓусебното почитување.
Друг временски тестиран механизам за промовирање на меѓучовечките односи на вработените низ работни групи е да се биде домаќин на повремени активности за вашиот тим надвор од редовното работно време. Овие настани најдобро функционираат кога се организираат по избор и се забавни. Без разлика дали станува збор за оброк, спортски настан или вечер на игри, идејата е да овозможите настан од интерактивен карактер на кој луѓето навистина сакаат да присуствуваат.
Бидете Транспарентни
Негувањето атмосфера на почит нужно вклучува и нагласување на транспарентноста. Лично, дигурно ви е тешко да почитувате некој што чува многу тајни, а истата динамика е во игра и на макро ниво на работното место. Со промовирање на отвореност и јасна комуникација, заработувате почит демонстрирајќи доверба.
Започнете со тоа што ќе ги направите информациите за компанијата подостапни за вработените. Секој треба да знае каде да бара кога им требаат детали за конкретен проект или иницијатива на компанијата. Подобрениот пристап до информации ги прави вработените да се чувствуваат почитувани затоа што им овозможува да бидат поавтономни, да работат без микроуправување и да преземат сопственост врз нивните перформанси.
Кога давате приоритет на почитта како вредност на компанијата, можеби ќе бидете изненадени од тоа колку брзо вашиот тим станува посилен и се подобруваат вкупните перформанси. Вработените кои се чувствуваат почитувани, најверојатно ќе им го пренесат тоа на другите и помалку ќе се впуштат во негативно интеракции.