Соработката и дружењето е многу потешко со далечинска работа во споредба со заедничката работа во канцеларија.
Според анкети, повеќето работници велат дека сакаат помалку состаноци, и дека тие состаноци се што ги прави помалку продуктивни, 70% од испитаниците се надеваат дека ќе имаат помалку состаноци откако ќе се вратат во канцеларијата .
Според истражувањето, среден менаџер обично поминува 35% од неговиот работен ден на состаноци.
Како да избегнете премногу неделни состаноци?
1.Организирајте го времето
Иако тоа не може да се избегне целосно, треба да одвоите доволно време од два до три часа за работа што бара постојана концентрација. Исто така, треба да одвоите време во кое сте на располагање за состаноци,
2.Инсистирајте на агенда
Агендите имаат дополнителна корист од давањето структура на состанокот.
3.Научете љубезно да ги одбивате состаноците
Сè додека можете да посочите час по час сметка за вашата работа и да ги објасните вашите приоритети, можно е да одбиете состанок затоа што сте премногу зафатени.
4.Бидете сигурни дека вашиот претпоставен го знае вашиот стил на комуникација
На пример, нема ништо лошо во тоа што предлагате двонеделни состаноци наместо неделни или телефонски повик наместо видео разговор.