Промовирани огласи »

„Мајкрософт“ го надмина „Епл“ по пазарна капитализација и стана највредната компанија во светот чии акции се тргуваат на берзата, бидејќи извештајот за бизнисот на американскиот производител на iPhone не ги исполни очекувањата.

Во тргувањето на Волстрит до 10:30 часот по источно време, „Мајкрософт“ имаше пазарна капитализација од 2,45 билиони долари, додека „Епл“ имаше пазарна капитализација од околу 2,41 билиони долари, пренесува Си-Ен-Би-Си.

„Епл“ објави во четвртокот вечерта дека периодот јули-септември, четвртиот квартал од фискалната година на компанијата, генерирал приход од 83,4 милијарди долари поради проблеми со синџирот на снабдување. На Волстрит се предвидуваше дека ќе изнесува 84,3 милијарди.

Од друга страна, „Мајкрософт“ деновиве објави дека во првиот фискален квартал остварил за 22 отсто поголеми приходи во однос на истиот период лани, што беше најбрзиот раст од 2018 година.

Акциите на „Мајкрософт“ скокнаа за речиси 47 отсто во денешното утринско тргување, додека на „Епл“ поскапеа околу 11 отсто.

 „Епл“ е првата компанија во светот што достигна пазарна капитализација од 1.000 милијарди долари во 2018 година, и првата што го надмина нивото од 2,0 билиони долари минатата година.

„Мајкрософт“ минатата година успеа накратко да го надмине „Епл“ по пазарна капитализација, бидејќи пандемијата предизвика хаос во синџирите на снабдување, а во јуни оваа година достигна пазарна вредност од 2.000 милијарди долари откако за прв пат го објави првото големо ажурирање на оперативниот систем Виндоус во пет години.

Промовирани огласи »

META, компанија порано позната како Фејсбук веќе објави нови врвни слушалки и очила за виртуелна и проширена реалност, под името „Project Cambria“. За последното врвно технолошко достигнување проговори и извршниот директор Марк Цукерберг на конференцијата „Connect 2021“ која се емитуваше во живо и која се фокусираше на Метаверзумот.

Сепак, Цукерберг зборуваше за неколку карактеристики на „Проектот Камбриа“, вклучително и сензорите кои му овозможуваат на аватарот на корисникот да воспостави природен контакт со очите и изразите на лицето во реално време додека е во Метаверзумот.

Слушалките исто така ќе овозможат мешана реалност - поврзување на реалниот и виртуелниот свет за создавање нови средини - со помош на камери кои пренесуваат видео во боја со висока резолуција на екраните на очилата. Измисленото царство ќе им овозможи на луѓето да стават слушалки и очила и да влезат во виртуелниот свет каде што можат да бидат кој било или што било, сето тоа од удобноста на својот дом, пренесува „Дејли мејл“.

Промовирани огласи »

Луѓето припаѓаат на многу религии и имаат различни верувања, а работните места имаат должност да го препознаат и да го поддржат тоа. Постојат неколку едноставни чекори кои компаниите можат да ги преземат за да ги поддржат вработените со религиозни убедувања. 

Знаеме дека, законски, работодавачот никогаш не смее директно да дискриминира вработен врз основа на религија, но индиректната дискриминација врз основа на религија може да произлезе од различни барања, како што се кодовите за облекување или изглед; на пример, неможноста да имате брада или да носите шамија на работното место. Работодавците кои поднесуваат такви барања мора да бидат способни да ги оправдаат со јасен деловен случај, како што е ризик по здравјето или безбедноста.

Објавувањето верски празници во заедничкиот календар на вашето работно место е корисен начин за поддршка на религиозната разновидност на работа, бидејќи може да помогне во едукацијата на персоналот и да им олесни да чувствуваат дека можат да слават религиозни прилики. 

Почитувањето на верските практики на вработениот треба да биде изразено. Не треба да потрошите цело богатство за опремување на соба за молитва за повеќе вери – тоа е само прашање на одредување соодветен простор што може да го користат овие групи. 

Исто така е важно да се осигураме дека работните настани се инклузивни. Да се ​​нуди различна храна е добра практика, бидејќи некои религиозни групи имаат специфични барања за исхрана. 

На крајот на краиштата, иако поединците можат да имаат какви било религиозни гледишта што им се допаѓаат, тие не смеат да ги дискриминираат другите луѓе, без разлика дали во смисла на обезбедување услуги или кршење на сопствените политики за различност на организацијата.

 

Промовирани огласи »

Од компанијата JYSK истото го направиле и во земјите од регионот, па така во Хрватска на вработените им биле исплатени околу 392.000 евра годишен бруто бонус, додека во БиХ сумата е околу 180.000 евра

Како резултат на успешната 2020/2021 финансиска година, JYSK, данскиот малопродажен синџир на своите вработени во Србија им исплатил бонуси кои достигнале суми до речиси 500.000 динари (околу 4.260 евра), за одредени вработени кои работат во продавниците кои оствариле најголем раст на прометот.

Од JYSK Србија наведуваат дека во текот на финансиската 2020/2021 година најуспешен тим со најголем исплатен бонус бил тимот од продавницата во Карабурма, а потоа следуваат тимовите од Maxton центарот во Нови Сад и продавницата JYSK во Краљево.

Многу сум горд на целиот мој тим! Оваа награда првенствено е резултат на квалитетна работа со клиентите, фокусирање на клучните ставки и тимската работа. Најдобро од сè е тоа што секоја година имаме еднакви шанси да добиеме уште поголем бонус и сè е во наши раце, вели Милан Војисављевиќ, менаџер на продавницата JYSK во Карабурма за Bonitet.com.

Од компанијата JYSK истото го направиле и во земјите од регионот, па така во Хрватска на вработените им биле исплатени 2.950.929,86 куни (околу 392.000 евра) годишен бруто бонус, додека во БиХ сумата е 362.987 КМ (околу 180.000 евра), известуваат тамошните медиуми.

Весна Кукиќ Лончариќ, регионален менаџер во JYSK, истакнува дека овој начин на наградување се покажал како исклучително успешен:

JYSK е горд на овој бонусен систем бидејќи веруваме дека ги мотивира нашите вработени, а правилата се многу едноставни и познати на сите. Имено, вработените во секоја наша продавница имаат можност да заработат бонус во согласност со растот на прометот на одредена продавница во однос на претходната година. Тоа значи дека има разлики во исплатениот бонус меѓу самите продавници, а висината на бонусот зависи само од растот на прометот, така што нема горна граница на износот. Овој систем се покажа како многу успешен бидејќи нашите вработени се мотивирани за работа, а бидејќи бонусот за обрт се плаќа врз основа на заедничка работа без разлика на работното место во продавницата, овој модел поттикнува и тимска атмосфера. На крајот имаме задоволни вработени и клиенти кои добиваат најквалитетна услуга, изјави Кукиќ Лончариќ.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »