Расправиите што се случуваат на работа не се секогаш толку негативни како што изгледаат. Не е најважно што е аргументот, туку како ќе реагирате на ситуацијата што ќе влијае на крајниот резултат. Составивме листа на корисни совети за тоа како да управувате со аргументите на работното место.
1. Контролирајте ги вашите емоции.
Постојат одредени линии на однесување кои едноставно не треба да се преминат на работа. Кога ќе се разгорат нервите, треба да работите напорно за да ги контролирате вашите емоции. И, разумно е да се очекува одредено ниво на обѕир и професионализам и од другите. На пример, не е во ред да се повикувате или да кревате глас за време на спор на работа. Наместо тоа, прашањето треба да се дискутира на образложен и логичен начин.
 (14).jpg)
2. Бидете подготвени да се чувствувате разочарани
Идеално, добар компромис значи дека секој се чувствува среќен со исходот. За жал, во реалниот свет, луѓето често мора да се задоволат со нешто што се чувствува речиси спротивно од тоа. Понекогаш добар компромис значи дека двете страни се чувствуваат малку разочарани.
3. Поминете покрај тоа
Откако ќе решите тежок конфликт, важно е свесно да продолжите понатаму. Можеби ќе има смисла да размислите за искуството и да размислите како можете да ги усовршите комуникациските вештини за да го минимизирате деструктивното влијание на идните конфликти. Но, исто така е важно проблемот да се остави во минатото.
4. Внимавајте на јазикот што го користите
Кога се изразувате, обидете се да избегнувате да ги користите зборовите „но“ и „сепак“. Вклучувањето на овие зборови во разговорот ќе го натера другиот да верува дека неговите идеи не се ценети или важни.