Промовирани огласи »

Академските дипломи, работното искуство, вештините и успехот се информации според кои ќе се квалификува кандидатот за работа. Но, на интервјуата за работа често не се истражуваат емоционалната интелегенција и емоционалната способност на кандидатот. Постојат неколку прашања кои може да му ги поставите на кандидатот за работа и да ја откриете неговата емоционална интелегенција. Одговорите на кандидатите можат да откријат многу повеќе отколку што мислат менаџерите.

Како се справувате кога на работа се ќе ви тргне наопаку?  Дали би побарале помош од вашите колеги? Како се справувате со стрес и притисок на работното место? Кандидатите со висока емоционална интелегенција ќе ги изнајдат најдобрите решенија за нивните проблеми и ќе се потрудат да останат позитивни.

Исто така, тие ќе се чувствуваат слободни да побараат помош од своите колеги и ќе можат одлично да се справат со стресот и притисокот на работа. Кандидатите со висока емоционална интелегенција е многу поверојатно да поставуваат прашања за време на интервјуто и да побараат дополнително време за да формулираат одговор на некое прашање. Додека од друга страна пак, оние кандидати со пониска емоционална интелегенција ќе биде помалку веројатно дека ќе постават прашање за време на интервјуто.

Од друга страна, емоционалната интелигенција може да се развива преку различни вежби и практики. Покрај тоа, невозможно е да се додели резултат, бидејќи петте компоненти врз кои е заснована емоционалната интелигенција не се мерливи или мерливи. Можно е само ние да контролираме дел од овие компоненти и да имаме инвалидитет на друг.

На кратко, мастеринг на емоционалната интелигенција на менаџерите и работниците во една компанија придонесува за подобрување на нивната продуктивност и нивната способност да се прилагодат на постојаните промени во нивното опкружување. Ова претставува придобивка за квалитетот на животот и професионалниот развој, чие ниво може да варира од едно до друго лице.

Промовирани огласи »

Ако се споредат податоците за невработеноста, Србија е најдобра во регионот, а Косово котира најлошо. 

Србија е со најниска невработеност во регионот. Овој податок го објави Светска банка. Но, Косово и БиХ имаат најмногу невработени меѓу државите од Западен Балкан.

Во Косово, држава со 1.739.825 жители, стапката на невработеност е 31,3 отсто, пренесе Радио Слободна Европа. Понатаму, следува БиХ со  3.531.159 жители и со стапка на невработеност од 30,7 отсто. Во Црна Гора, земја со 619.211 жители, стапката на невработеност е 20,1 отсто. Во нашата земја, со 1.836.713 жители, стапката на невработеност е 14,3 отсто. Во соседна Албанија, со 2.829.741 жители, стапката на невработеност е 11,1 отсто, а во Србија, која има 6.834.326 жители, најниска е стапката на невработеност од 8,9 отсто. Инаку, на економски план, за оваа година Меѓународниот монетарен фонд(ММФ) очекува слабеење на инфлацијата. 

Промовирани огласи »

Кога резервирате лет, размислувате ли некогаш кое седиште ќе ве заштити најмногу во итен случај? Најверојатно не.

Повеќето луѓе резервираат седишта за удобност, како што е просторот за нозете или место кое има лесен пристап до тоалетите. Честопати патниците (вклучувајќи го и авторот на оваа сторија на CNN) може да го резервираат своето место што е можно поблиску до предниот дел за да можат побрзо да се симнат.

Ретко резервираме лет со надеж дека ќе добиеме едно од средните седишта во последниот ред. Но, замислете? Овие седишта се статистички најбезбедните во авион.

Патувањето со авион е безбедно

Пред да влеземе во него, треба да повторам дека воздушниот сообраќај е најбезбедниот начин на транспорт. Во 2019 година, имаше нешто помалку од 70 милиони летови на глобално ниво, со само 287 жртви.

Според анализата на податоците од пописот на Националниот совет за безбедност на САД, шансите за смрт во авион се околу 1 на 205.552, во споредба со 1 на 102 во автомобил. И покрај тоа, ние обрнуваме малку внимание на сообраќајните несреќи со фатални последици, но кога слушаме за пад на ATR72 во Непал, тоа е главната приказна на секоја страница со вести.

Нашиот интерес за авионски несреќи може да лежи во тоа што сакаме да разбереме зошто тие се случуваат или какви се шансите тие да се случат повторно. И можеби тоа не е лоша работа, нашата загриженост осигурува дека овие трагични инциденти се темелно истражени, што помага да се зачува безбедното патување со авион.

Искрено кажано, нема вистинска потреба да се грижите за безбедноста кога се качувате на комерцијален лет. Но, ако сè уште го имате тоа досадно прашање во вашата глава, поттикнато од чиста љубопитност, читајте понатаму.

Вреди да се потсетиме дека несреќите по својата природа не се во согласност со стандардите. Во несреќата на United Flight 232 во 1989 година во Сиукс Сити, Ајова, 184 од 269 луѓе во авионот ја преживеаја несреќата. Повеќето од преживеаните седеа зад првата класа, кон предниот дел на авионот.

Како и да е, истрагата на TIME која ги разгледа 35-годишните податоци за авионски несреќи покажа дека средните задни седишта на авионот имаат најниска стапка на смртност: 28%, во споредба со 44% за седиштата на средниот ходник.

И ова логично има смисла. Седењето крајниот ред секогаш ќе ви го обезбеди најбрзиот излез во случај на вонредна состојба, доколку нема оган од таа страна. Но, крилата на авионот складираат гориво, па ова ги дисквалификува средните излезни редови како најбезбедна опција за ред.

Во исто време, да се биде поблиску напред значи дека ќе бидете погодени пред оние во задниот дел, што ни остава со последниот излезен ред. Што се однесува до тоа зошто средните седишта се побезбедни од седиштата до прозорецот или на патеката, односно, тоа е, поради тампонот што го обезбедуваат луѓе од двете страни.

ФОТО: EPA-EFE/JIM HOLLANDER

Промовирани огласи »

„Европа“ е компанија која остава свој белег на голем број генерации и тоа признание гордо го носи повеќе од 140 години, што ја прави една од најстарите компании во кондиторската индустрија на Балканот. Така, пренесувајќи го искуството и зголемувајќи го квалитетот низ повеќе генерации, таа станува она што е денес – стабилна индустриска компанија со производство од околу 5.000 тони годишно и продажба на странскиот и на домашниот пазар.

Моментално се отворени следниве работни позиции:

СОВЕТНИК ЗА МАРКЕТИНГ
ЕЛЕКТРИЧАРИ
ПРАВНИК
РАКУВАЧ НА МАШИНА ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА СЛАТКИ/ ПРОЦЕСЕН ОПЕРАТОР

Се уште сте невработени? Останатите активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА!

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »