Промовирани огласи »

Компанијата одлучи ништо да не препушта на случајноста и да се грижи за она што е важно за своите корисници.

Деновиве Google најави нова „зграда на Кинескиот ѕид“ кога станува збор за заштитата на е-поштата.

Во наредните денови ќе биде воведено дополнително ниво на безбедност за корисниците на Gmail, што треба да ги спречи несаканите луѓе да менуваат некои поставки или да ги препраќаат вашите мејлови на нивните адреси.

Секое сомнително најавување на Gmail ќе резултира со тоа што Google ќе побара од вас да го потврдите вашиот идентитет, односно да им потврдите дека ние сме смениле некои поставки.

Од Google велат дека таканаречените „сомнителни дејствија“ ги поделиле на три случаи.

Првиот е поврзан со филтрите што можете да ги поставите во поставките за е-пошта. Кога креирате нов филтер или менувате постоечки, од корисникот ќе биде побарано потврда на идентитетот.

Вториот случај се однесува на препраќање на е-пошта. Кога ќе се постави нова адреса за препраќање на Gmail, Google ќе одговори и ќе ве замоли да погодите што? Верификација, се разбира.

Третиот случај е тесно поврзан со IMAP пристапот, т.е. за време на овозможување IMAP статус.

Ако нешто ве оптоварува или ве нервира од Google, односно ако во наредните месеци премногу често ќе ве прашуваат дали секогаш се работи за вас, во горниот десен агол имате поставки до кои можете да стигнете со едноставен клик.

Ова ќе ја отвори опцијата „Прикажи ги сите поставки“.

Инаку, Google уште еднаш нагласи дека доколку не одговорите на прашање, односно пишете дека не сте направиле никакви промени, ќе ви испратат „критично безбедносно предупредување“.

Во основата на сите промени лежи желбата на Google не само да ве заштити од се што несакано на е-пошта, туку и да ја зачува целата ваша кореспонденција, слики или документи, без разлика дали се професионални или приватни.

Промовирани огласи »

Последното зголемување на цените на млечните производи е поради неетичко и нефер однесување на некои големи трговски ланци, уверува вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи. Тој вели дека во моментов се прават анализи за поскапувањето на млечните производи кои им се неопходни за да преземат мерки.

Се прават последни анализи. Тоа што го знаеме е дека млечните производи не се зголемени од производителите , туку тоа го  прави притисокот од трговците на крај. Штом ги дознаеме сите факти ќе преземеме мерки. Дали ќе биде замрзнување на цени дали ќе одиме со други мерки ќе утврдиме. Добрите практики во трговијата не се практикуваат во нашата земја и вие и инспекторите со неколку прашања може да видите какво неетично и нефер однесување имаат одредени трговски ланци. Штом ги добиеме резултатите од анализите ќе бидат кажани таквите ланци. Јас не можам да останам нем на нефер практики во трговија, на штета на граѓаните и на мене, рече вицепремиерот Битиќи и нагласи дека Владата нема да толерира одлуки на штета на граѓаните.

Иако тој тврди дека нема параметри за оправдано поскапување на основните прехранбени продукти оти цените на суровините не се зголемени туку напротив се бележи нивен пад, млечните производи, речиси во сите маркети, од овој месец се со поголеми цени. 

Промовирани огласи »

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции од реномирани компании на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

РАГУЗА ГРУП традиција на доверба, 30 години визионери во угостителскиот бизнис во Македонија.

Моментално вработува:

ПРОДАВАЧ/КА - ТЕХНИЧКО ЛИЦЕ

Daily е урбано место во градот каде ќе можете да го доживеете вистинскиот вкус на вашите омилени јадења и пијалаци.

Моментално вработува:

ПОМОШНИК ГОТВАЧ/КА
ГОТВАЧ/КА
КЕЛНЕР/КА
САДОМИЈАЧ/КА

LEAR CORPORATION MACEDONIA компанија која се бави со производство на автомобилски навлаки и седишта во ТИРЗ - Тетово.

Моментално вработува:

PRODUCTION PLANNER
OPERATORË NË PRODHIM
ОПЕРАТОРИ ВО ПРОИЗВОДСТВО

TRANSCOM MACEDONIA е специјализирана компанија за искуство со клиенти, продажба и маркетинг преку гласовни и дигитални канали.

Моментално вработува:

СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ИЗЛЕЗНИ ПОВИЦИ НА ИТАЛИЈАНСКИ ЈАЗИК - РАБОТА ОД КАНЦЕЛАРИЈА ИЛИ ОД ДОМА
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ТЕХНИЧКА ПОДДРШКА НА ГЕРМАНСКИ ЈАЗИК

Кромберг и Шуберт се фокусира на развој и производство на комплексни системи за ожичување за автомобилската индустрија.

Сите активни работни позиции во Кромберг и Шуберт можете да ги најдете ТУКА.

ФАБРИКАТА ФЕЈДОМ во Скопје е се уште организирана како експериментална производствена лента, со 100 вработени и простор од 4,000 квадратни метри, а која произведува околу 6,000 софи годишно.

Моментално вработува:

ТАПЕТАР

EРИ Корпорација ДООЕЛ Битола е компанија со странски капитал и еден од најголемите светски производители и извозници на топлински разменувачи и вентилациски компоненти.

Моментално вработува:

АДМИНИСТРАТОР ВО НАБАВКИ
АДМИНИСТРАТОР ВО ПЛАНИРАЊЕ И ПРОЦЕСИРАЊЕ НА ПОРАЧКИ

B-Watch е најценет и добро познат бренд за продажба и дистрибуција на часовници во Македонија.

Моментално вработува:

АСИСТЕНТ ЗА ПРОДАЖБА СКОПЈЕ
АСИСТЕНТ ЗА ЧОВЕЧКИ РЕСУРСИ

Цементарница УСЈЕ АД Скопје претставува извонреден пример на компанија со одржлив развој. Нашите постојани вложувања во производната технологија, започнување и спроведување на разновидни проекти во сферата на заштитата на животната средина, развој на заедницата и останати проекти во областа на Корпоративната Општествена Одговорност се главните придобивки од нашата филозофија на одржлив развој.

Моментално вработува:

ТЕРЕНСКИ ПОМОШНИК ОПЕРАТОРИ ВО ПОГОН ЗА ПРОИЗВОДСТВО
МАШИНСКИ ТЕХНИЧАРИ ВО ОДДЕЛЕНИЕ ЗА МАШИНСКО ОДРЖУВАЊЕ

Се уште невработени?! Сите останати активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Една од најголемите заблуди за лојалноста на компанијата и задржувањето на вработените е дека тој или таа е лојален затоа што тие работеле за компанијата долги години и на тој начин го застапуваат брендот на вработените. Ова е првата грешка што ја прават повеќето компании и деловни професионалци.

Вработен кој долго време работи за вашата компанија не е нужно лојален, ниту нужно го прифаќа етосот на компанијата или ги поддржува нејзините цели за раст.

  • Лојалните вработени ја поттикнуваат продуктивноста на работното место

Како што споменавме претходно, лојалните вработени веќе имаат природен глад за подобрување и успех. Тие секогаш смислуваат нови начини да се справат со предизвиците на денот и да и помогнат на компанијата да расте.

  • Искуството на клиентот ќе ја направи или скрши корпорацијата

Ако вработениот ја искористува негативната енергија, внимавајте на нив. Лојалниот вработен веќе има почит кон компанијата и ги дава приоритетните вредности таму. Ако клиентите продолжат да имаат негативно искуство од истата личност, тоа може да ја уништи репутацијата на компанијата.

Дури и ако се работи за еден клиент, во некои случаи е потребен само тој еден инцидент за да се тргнат работите и сè да се стави на земја. 

  • Лојалноста го подобрува имиџот на корпорацијата

Вработените се важни повеќе отколку што мислат повеќето луѓе. Повеќе од половина од имиџот на компанијата го градат вработените. На крајот на краиштата, тие се оние што ги прават производите и ги носат под брендот на компанијата. Најлесен начин да се уверите дека ова е присутно на работното место е да се осигурате дека организацијата го објавува она што го сака за возврат.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »