Промовирани огласи »

Работниот стрес е чест проблем со кој многумина се соочуваат денес. Причините за него можат да варираат од недостаток на рамнотежа меѓу работа и приватен живот до големи професионални обврски.

Еве пет од најчестите причини за работен стрес:

1. Преголем обем на работа

Една од најчестите причини за стрес на работа е големиот број задачи и кратките рокови. Кога треба да завршите многу задачи за кратко време, често се јавува чувство на преплавеност и исцрпеност. Ова може да води до чувство на беспомошност и намалување на продуктивноста, особено ако немате доволно ресурси или поддршка.

2. Нереални очекувања од претпоставените

Кога очекувањата од претпоставените се нејасни или нереални, вработените се чувствуваат под притисок и несигурност. Ова води до дополнителен стрес, бидејќи не знаете како да ги задоволите барањата или кои задачи се приоритетни. Јасната комуникација со претпоставените е клучна за да се намали овој вид на стрес.

3. Недостаток на контрола и автономија

Многу луѓе се чувствуваат стресно кога немаат контрола над начинот на кој ја извршуваат работата. Недостатокот на автономија може да доведе до фрустрација и чувство на немоќ, бидејќи не можете да ги донесете потребните одлуки или да го користите сопствениот пристап кон задачите. Ова е чест проблем кај вработените кои работат во строги хиерархии и немаат флексибилност.

4. Нараснати конфликти со колегите или претпоставените

Проблемите со колегите или претпоставените исто така можат да бидат значаен извор на стрес. Неразбирањата, недоразбирањата и различните стилови на комуникација можат да предизвикаат непријатна работна атмосфера. Долгорочните конфликти, особено ако не се решени, можат да доведат до намалена мотивација и продуктивност.

5. Недостаток на баланс помеѓу работата и приватниот живот

Кога работата зазема премногу од вашето време и енергија, страда вашиот приватен живот, што може да води до прегорување и стрес. Неспособноста да се постигне рамнотежа помеѓу професионалните и приватните обврски го зголемува стресот и ги намалува продуктивноста и задоволството од работата.

Како да се справите со стресот на работа?

Справувањето со работниот стрес бара комбинација од лични и професионални стратегии. Практикувањето на техники за релаксација, јасна комуникација со претпоставените и организирање на работните обврски може да помогнат да се намали стресот. Ако се соочувате со сериозен стрес, размислете за поддршка од професионален советник или ментор кој може да ви помогне да ја одржите мотивацијата и да го постигнете потребниот баланс.

Промовирани огласи »

Во 2005 година, Стив Џобс дознал дека Adobe активно регрутира вработени од Apple. Неговиот одговор кон тогашниот извршен директор на Adobe, Брус Чизен, бил директен и остар. Во е-пошта со наслов „Recruiting“, Џобс напишал:

„Брус, Adobe регрутира од Apple. Веќе вработиле една личност и контактираат многу повеќе. Имам политика со нашите регрутери да не регрутираме од Adobe. Очигледно вие имате поинаква политика. Еден од нас мора да ја смени својата политика. Ве молам, известете ме кој.“

Чизен одговорил со предлог да не регрутираат високи директори (Senior Director/VP), а останатите вработени да останат достапни за регрутирање. Џобс не бил задоволен и контрирал дека неговите регрутери би можеле да пристапат до сите вработени на Adobe кои не се на тие високи позиции. Оваа размена станала дел од јавни документи поврзани со антимонополска тужба во 2010 година, која завршила со исплата од 415 милиони долари од страна на неколку технолошки компании, вклучувајќи ги Apple и Adobe.

Промовирани огласи »

Соларната енергија работи преку фотоелектричниот ефект, каде што сончевите фотони ги активираат полупроводниците, обично силициум, и создаваат електрична струја. Соларните панели се состојат од соларни ќелии што го насочуваат протокот на електрони за стабилна струја, а за да ја претворат директната струја (DC) во наизменична (AC), што ја користи вашиот дом, соларниот систем вклучува инвертори.

Предностите на соларната енергија вклучуваат ниска потреба за одржување, намалени сметки за струја и пониска јаглеродна емисија. Сепак, соларната технологија има и недостатоци, како што се високата почетна цена и влијанието врз животната средина при производството и инсталацијата, особено поради користењето на фосилни горива и уништување на природни површини.

Иднината на соларната енергија е ветувачка со зголемени истражувања за подобрување на ефикасноста, правење помали и пофлексибилни соларни панели и развој на соларни прозорци што можат да ги направат урбаните средини самодоволни.

Промовирани огласи »

Од денеска до 15 март возачите во возилата со учествуваат во јавен сообраќај на патиштата задолжително да поседуваат пропишана зимска опрема.

Министерството за внатрешни работи ги информира граѓаните дека од 15 ноември до 15 март, согласно одребите од “Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата“ (Сл.весник на Р.М. бр. 169/15, 226/15, 55/16, 11/18, 83/18 и 191/18), и Законот за изменување на Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 98/19, 302/20 и 122/21), возилата кои учествуваат во јавен сообраќај на патиштата задолжително треба да поседуваат пропишана зимска опрема, соопштуваат од МВР.

Согласно одребите од Правилникот за задолжителна опрема на возилата, за безбедно учество во сообраќајот на патиштатa како зимска опрема на моторните возила се подразбира:

За моторни возила кои не надминуваат 3.500 кг.

  • зимски пневматици на сите четири тркала, со минимална длабочина на шарите на нагазниот слој по обем и широчина од четири милиметри;
  • пневматици со летен профил на сите четири тркала со длабочина на нагазниот слој по обем и широчина, со минимум од најмалку 4 мм., ако возилото во приборот поседува синџири за снег со адекватна големина за погонските тркала или други соодветни помагала.

За моторни возила со погон на четири тркала (4x4):

  • зимски пневматици на сите четири тркала, со минимална длабочина на шарите на нагазниот слој по обем и широчина од 6 мм;
  • пневматици со летен профил на сите четири тркала со длабочина на нагазниот слој по обем и широчина со минимум од најмалку 4 мм., ако возилото во приборот поседува синџири за снег и во случај кога имаат постојан погон, синџири за снег треба да имаат најмалку за задната осовина, а во случај на преклоплив погон, синџири за снег треба да имаат најмалку на постојано вклучената осовина.

За моторни возила кои надминува 3.500 кг:

  • зимски пневматици на погонските тркала со минимална длабочина на шарите на нагазниот слој по обем и широчина од 6 мм.
  • пневматици со летен профил на сите четири тркала, со длабочина на шарите на нагазниот слој, по обем и широчина со минимум 4 мм, ако возилото во приборот има синџири за снег со адекватна големина за погонските тркала или други соодветни помагала;
  • автобуси и товарни моторни возила кои поради технички причини не можат да постават синџири за снег на погонските тркала треба да имаат зимски пневматици на погонските тркала и прирачен алат - лопата.

Од МВР појаснуваат дека зимски пневматици се оние пневматици кои на својата бочна страна имаат ознака „MS”, “M+S”, “M & S” и знак на снегулка на стилизирана планина со три врва.

Согласно одредбите од Правилникот за задолжителна опрема на возилата, во патниот сообраќај на возилата е забрането поставување на пневматици со клинци.

Апелираме до возачите да се придржуваат кон законската обврска за поседување на зимска опрема, бидејќи така овозможуваме непречено и безбедно одвивање на сообраќајот на патиштата во зимски услови.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »