Промовирани огласи »

Дигиталниот маркетинг се развива повеќе од било кога и стратегиите кои функционираат за вашиот бренд може да бидат бескорисни три месеци од сега. И покрај ова, постојат одредени маркетинг стратегии кои може да им се случат дури и искусните маркетери.

1. Прифатете го откажувањето преку аналитиките

Во денешното дигитално време, агилноста е многу важна. Брендовите мора да бидат подготвени да дадат чекор наназад доколку нивните моментални тактики не функционираат. 

Како да знаете дали не функционираат? Аналитики. Која содржина добива најмногу кликови. Како вашите потрошувачи се поврзуваат со вашата содржина? Кои кампањи се особено успешни, а кои не? 

Успешните брендови потребно е да направат две нешта

  • Водете сметка за аналитиките за да може да донесувате одлуки основани на проверени податоци
  • Бидете подготвени да ги отфрлите стратегиите кои не функционираат - со други зборови, не жртвувајте премногу и пробајте нови, креативни пристапи

2. Креирање содржина само поради „креирањето содржина“

Содржинскиот маркетинг е основата на секоја дигитална маркетинг стратегија, но тоа не значи дека треба да пишувате блог по блог само за да добиете видливост на брендот. 

Ако не ја креирате содржината со спефицична цел - да привлечете повеќе клиенти, да ја стабилизирате вашата креативност или за да ја зголемите продажбата на вашиот најнов продукт, на пример - вие само се вртите во место. Поставувањето на јасни цели ќе го води креирањето на вашата содржина, ќе ве поттикнува за добивање нови идеи, правилно таргетирање на вашата публика и на крајот, привлекување полојални клиенти. 

3. Игнорирање на вашите клиенти 

Многу се мали шансите дека ќе постои маркетинг тим или бренд кој доброволно ќе прифати дека ги игнорира своите клиенти.Меѓутоа, многу компании го прават тоа без да бидат свесни. Вашите клиенти ви кажуваат што најмногу им се допаѓа од вашиот дигитален маркетинг секој ден - преку аналитиките. Ако не ги прегледувате аналитките и се прилагодувате соодветно, тогаш губите многу вредна информација. 

Ако вашите потрошувачи се поврзуваат со вашиот бренд на социјалните медиуми, но вие не се поврзувате со нив, тогаш вие ги игнорирате вашите клиенти. Ако давате фидбек на кого не обрнувате внимание, вие ги игнорирате вашите клиенти. 

4. Не инвестирајте во вашиот e-mail маркетинг

Е-mail маркетингот е еден од најдобрите начини да „влезете во умот“ на вашиот потрошувач, единствено ако го работите правилно. Потребен е многу труд, особено на почетокот и многу брендови не инвестираат доволно време во овој маркетинг за да ги видат вистинските резултати. Постојат повеќе начини за да се поврзите со вашите клиенти преку мејл: 

  • Поставете еден мејл само за клиентите кои никогаш не купиле ваш производ/услуга
  • Креирајте друг мејл за да им се заблагодарите на клиентите кои веќе се поврзани со вашиот бренд
  • Создадете уште еден мејл за да ги охрабрите клиентите кои се претплатиле на вашите мејлови да ја посетат вашата веб страна и сл. 

Секој бренд прави привремени дигитални маркетинг грешки, но избегнувањето на поголемите може да ви заштеди квалитетно време и главоболки

Промовирани огласи »

Тимот на KARIERA.mk во соработка со Програмата за зголемување на пазарната вработливост - ИМЕ на Швајцарската Агенција за Развивање и Соработка, имплементирана од Свисконтакт и ПРЕДА Плус, организираат:

Работилница за поврзување на побарувачката и понудата на ИТ специјалисти

Голем број компании се соочуват со проблемот за пристап до соодветно квалификувани ИТ кадри. Оваа индустрија забележува доста интензивни промени во последните 10 години низ светот, а и во Македонија. Секојдневно се зголемува побарувачката на ИТ кадри, а капацитетот на креирање на истите во Македонија е лимитиран. Земајќи го ова во предвид, ИМЕ заедно со KARIERA.mk ја организираат оваа работилница на која ќе се изврши презентација на првичните наоди од анализата на понудата на услуги/продукти за регрутација на ИТ специјалисти, како и на моделите за поврзување и адаптација на овие услуги. 

Целта на работилницата е следнава:

  • Поврзување на различни чинители за нивен придонес кон надминување на јазот помеѓу побарувачка и понуда во ИТ кадрите
  • Дискусија за можностите за соработка и вмрежување
  • Разгледување на моменталните понуди
  • Понуда на програмите од едукативните институции

Работилницата ќе се одржи на 06.12 (среда), во Хотел Парк во Скопје со почеток од 10 часот. Доколку сте заинтересирани за учество контактирајте не на [email protected] или на 077 888 722.

Промовирани огласи »

Премиерот на Словачка, Роберт Фицо, помина осумчасовна ноќна смена во фабрика во северниот дел на Братислава за да покаже солидарност со работниците кои бараат повисоки плати.

На акцијата на Фицо му претходеше протест од германски инвеститор, претставен од германско-словачката комора за трговија и индустрија, против законот за поголема плата за ноќна работа изготвен од владата.

На една од најголемите конкурентни предности на Словачка - флексибилни и релативно економски услови за работа во текот на ноќта и за време на викендите - и се заканува со еднократна ликвидација, се вели во соопштението на комората. Здружението на работодавачи на Словачка се приклучи на протестот.

Според проектот на социјалдемократите на Фицо, за секој час од ноќната работа на основната плата, премијата од 1,40 евра ќе биде додадена. До сега, работниците добиле дополнителен 50 центи додаток за еден час ноќна работа, што е една петтина од законски минималната стапка.

Проектот предвидува дека работата во неделата треба да се плати двојно, а не со 50% зголемување на договорениот час.

Промовирани огласи »

Ја засадиле аронијата на земјиште кое го наследиле. Закупиле стар погон и со помош на мајстори направиле нова технологија. Првите садници ги купиле од мештаните во Горен Милановац а првите сокови ги произвеле од сировини увезени од Полска. Бизнисот го развивале без кредит и помош на државата, вложувајќи ја својата заштеда. Заедно со кумовите ја основале фирмата „Аронија Вита“ и создале семеен бизнис од кој денес живеат две семејства-Богичевиќ и Неделковиќ.

Афинитетот и љубовта кон здравиот начин на живот, интересот за огрански производи и заборавени стари билни култури беа мотив да започнеме со приватен бизнис. Со тоа и желбата за економска самостојност, која може да ја понуди приватниот бизнис, доведоа до идејата за основања на фирмата Аронија Вита,  раскажува Софија Богичевиќ.

Идејата за бизнис со аронија ја добиле случајно. Некој донел сок од аронија од странство, тие ја пробале и им се допаднало. Тргнале во потрага по садници.Во тоа време аронијата не била регистрирана на листата сорти на нивното Министерство за земјоделие, но успеале да дознаат дека кобинатот „Таково“ од Горен Милановац во 70-тите години на минатиот век експериментално увезувал извесна количина садници. Нивните засади биле неупотребливи но во тој крај аронијата се проширила па пронашле мештани кои ги имале.

Велат во бизнисот ја вложиле заштедата која не била голема сума, но во бизнисот велат мора константно да вложувате. За среќа сепак не морале да земаат кредити, а за да почне некој бизнис не му треба многу, раскажуваат тие.

Им порачуваат на сите кои планираат да се занимаваат со приватен бизнис, добро да размислат која им е целната група. Таму каде е купувачот тука ќе имаш што да продадеш. Купувачот диктира што ќе произведува некој. Бидејќи за обратна варијанта е потребен огромен маркетинг. Тоа го можат мултинационалните компании кои креираат побарувачка. Кога се во прашање мали бизниси, потребно е да се види каде е побарувачката смета Софија.

Целата сторија прочитајте ја тука.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »