Промовирани огласи »

Многумина професионални продавачи или се обидуваат да учат премногу техники на комплетирање на продажба или никогаш не учат ниту една. Оние кои учат премногу се често збунети околу одлучувањето која техника да ја употребат и вообичаено ја користат погрешната. 

Постојат повеќе начини за да „затворите“ продажба и секоја од техниките има своја вредност, место и време кога да се употреби за да биде најефективна. Но, за збунетите професионални продавачи или оние кои се нови во продажба, познавањето на една техника на затворање, може да биде она што ви е доволно. 

  • Упорност

Единствената грешка која многу професионални продавачи ја прават е прераното откажување. Просечната продажба може да се одвива од 3 до 5 обиди за затворање пред конечниот договор да се донеси. Повеќето од луѓето вработени во продажба се откажуваат по првиот или во најдобар случај, по вториот обид за затворање на продажбата. 

Да се слушне „не“ еднаш се чини дека е сосема доволно за многумина во продажба. Но, многу е веројатно дека ќе треба да го слушнете застрашувачкото „не“ неколку пати пред да слушнете „да“. И ако запрете по првото „не“, нема да ја остварете продажбата. 

Потребни се одредени вештини за да го продолжите циклусот на продажба откако ќе слушнете „не“, но од суштинска важност е да продолжете да целите напред. Трикот е во тоа да ги елиминирате аргументите на вашиот клиент со поставување повеќе прашања и нудење на релевантни одговори кои ќе додадат вредност на вашиот продукт или услуга. 

  • Најдобрата техника на комплетирање продажба

Прифаќање на фактот дека неколку пати треба да бидете одбиени за да можете да остварите успешна продажба е клучно за да може да преминете на техниката која ќе ви донесе поголем успех во продажбата. 

Едноставно, прашајте за продажбата. Најдобарата техника на затворање на продажба е едноставно, да прашате за истата. Многумина во продажба прават се поврзано со продажбата, но никогаш не прашуваат за фактичката продажба. Одговараат на прашањата од нивните клиенти, ја покажуваат вредноста на нивните продукти или услуги, ги следат и остваруваат барањата на клиентите и на крајот, никогаш не прашуваат за одлуката.

Зошто е тоа така? 

Вообичаено, продавачите не прашуваат за одлуката затоа што се плашат од одговорот, од слушањето на одговорот „не“. Кога ќе разберете дека е потребно да слушнете неколку одбивања пред да добиете позитивен одговор, тогаш стравот од прашањето за продажбата се намалува. Ако сте доволно самоуверени дека вашиот продукт или услуга ќе ги реши предизвиците со кои се соочува вашиот можен клиент, тогаш поставувањето на прашањето за  затворање на продажбата е ваше право да го остварите. 

  • Примери 

Во продолжение, може да прочитате неколку примери за тоа како да го поставите ова прашање, кои може да ги искористите за да смислите некое ваше, но важно е да ја запомнете целта - затворање на продажбата:

1. Дали може да продолжиме напред со овој договор?

2. Дали има нешто што ве спречува денес да се согласите на овој договор?

3. Дали може да ја слушнам вашата одлука?

4. Дали сте подготвени да продолжиме понатаму со договорот?

5. Дали направив доволно за да го заслужам вашиот одговор?

Промовирани огласи »

Промовирани огласи »

Забележавте дека откако се вработивте, килограмите се таложат и некако се чувствувате надуени? Не сте единствени!

Многу луѓе од светот го искусиле истиот феномен по вработувањето!

Пробавме да најдеме објасниви причини кои придонесуваат за ваквото нешто и наидовме на ова:

Јадете и кога не сте гладни - само заради тоа што сте на бизнис ручек

Велат дека најдобро се договара нешто кога стомакот е полн! Занемарете го ова, испијте кафе или чај наместо да јадете на следниот бизнис ручек или вечера.

Немате план за јадење - јадете тогаш кога ќе имате време или никогаш

На сите ни се случува! Јадеме на кратка пауза кога ќе завршиме со утринските задачи и полната канцеларија. Или пак уште полошо грицкаме по нешто додека работиме.

Работење прекувремено

Премногу обврски носат и прекувремено останување на работното место. Секако ова го пореметува циклусот на вашето тело и телото почнува да складира масти.

Стресот го успорува метаболизмот

Стресот е убиец на здравиот живот! Спортувајте, релаксирајте се и практикувајте барем по една масажа во месецот!

Промовирани огласи »

Многу луѓе поминуваат повеќе време во канцеларијата отколку дома. Значи, нормално е да сакаш да извршиш некоја лична работа на канцеларискиот компјутер. Меѓутоа, не треба да заборавате дека овој уред му припаѓа на вашиот работодавач и најверојатно ќе се следи во големите корпорации. И други колеги можат да пристапат до него.

Од Business Insider советуваат никогаш да не го користите компјутерот во својата работа за лични работи, за да избегнете потенцијално штетни за кариерата ситуации или во најмала рака - неудобни прашања. Советите се однесуваат и на други деловни уреди - паметни телефони, таблети итн., Ако сакате.

1. Не чувајте лозинки за вашите лични профили кога работите на вашиот канцелариски компјутер. Како што веќе напишавме, многу луѓе можат да пристапат до него и ова ќе ја загрози вашата интернет-безбедност.

2. Не се поврзувајте со бесплатни Wi-Fi мрежи додека работите на важни материјали. Да речеме дека го зедовте вашиот лаптоп и работите од друго место. Осигурајте се дека вашата интернет конекција е безбедна, инаку може лесно да ги украде вашите информации.

3. Не дозволувајте вашите роднини и пријатели да работат на вашата канцеларија компјутер или лаптоп. Особено кога станува збор за некоја подолга и посложена акција. Може да бидете во неволја

4. Не чувајте лични податоци и слики на десктоп компјутерот. Папката со слики од Грција може да „си живее“ само на вашиот личен лаптоп.

5. Не користете го компјутерот во канцеларијата за странични активности - втора работа, семеен бизнис, хоби, итн. Тоа е примамливо, но запомнете - вашиот шеф има права над информациите во компјутерот што ви го обезбедил. И најверојатно нема да биде задоволен ако дознае што правите на работа.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »