Промовирани огласи »

Организацијата за економска соработка и развој објави во кои десет земји е најлесно да се најде работа. 

Земени се во обзир фактори како работна сила, број на жители и број на работни места. 

1. Исланд - можете хонорарно да работите две или три работи 

2. Шведска - невработени кај нив се 7.4% од населението

3. Норвешка - важи за една од најперспективните земји за работа 

4. Колумбија - има работа, но стандардот  е низок

5. Естонија - оваа земја станува лидер во Источна Европа 

6. Русија - економијата им се опоравува од санкции

7. Нов Зеланд - станува позната дестинација за барање работа 

8. Швајцарија - нуди добри плати и пензии 

9. Финска - платите им се одлични 

10. Канада - имаат смао 6.9% невработеност

Промовирани огласи »

Покрај дизелот, наредната година ќе поскапат и цигарите. Според планот за зголемување на акцизата на тутунските производи, од 1 јули идната година, секоја кутија цигари ќе поскапи по најмалку 4 денари. Така ќе биде во наредните 7 години, односно, секоја година цигарите ќе поскапуваат по најмалку 4 денари за една кутија, што значи дека секоја кутија за 7 години ќе биде за 28 денари поскапа.

Цените ќе бидат вакви доколку во меѓувреме поризводителите не решат дополнително да ги коригираат цените. Простор за тоа отвора новата акциза на дизелот кој ќе стане поскап за 3,54 денари по литар, а тоа, ќе ги зголеми трнанспортните трошоци на компа

Промовирани огласи »

Во даден момент, како сопственик на бизнис може да реализирате дека вашиот моментален бренд не функционира. Можеби планираните активности не се одвиваат како што очекувавте или едноставно, потребно ви е обновување. Нова насока не е исклучена можност. 

Пред да почнете да размислувате за ребрендирање, важно е да одлучите дали е вистинскиот потег за вас, а следниве насоки може да ви помогнат во изборот:

1. Вашиот бренд е сличен со останатите - имате потешкотии да го разликувате вашиот бренд од оној на конкуренцијата? Ова може да е знак дека ребрендирањето е вистинскиот потег. Ако луѓето продолжат да не ве разликуваат од останатите брендови, ако немате единствена вредност, тоа може да биде проблематично. Одвојте време да размислете дали вашиот бренд навистина е премногу сличен со веќе постоечки. Ако одговорот е позитивен, размислете како може да ја развиете вашата уникатна вредност и тогаш создадете го вашето брендирање по кое ќе се одвоите од толпата. 

2. Вашиот бренд се развил - Сите ние се менуваме и одиме напред. Истото се случува и со вашиот бренд. Доколку настанале значајни промени, можеби во понудата, производството, начинот на нудење услуги, тоа треба да е вклучено во брендот. Вашиот бренд мора да ги претставува вашите вредности. Создадете порака околу она што сте сега, не она што сте биле

3. Потребен ви е нов изглед и нова порака - Ребрендирањето не секогаш значи насочување кон нешто сосема различно. Понекогаш може да значи дека ви е потребно само нов изглед или креативна, нова порака. Ако ви е потребно освежување, може да започнете од креирање ново лого или промена на боите на постоечкото. За што и да се одлучите, може да привлечете нови клиенти и потрошувачи ако ребрендирате нешто со кое тие може да се поврзат, да најдат сличност. 

4. Вашите постоечки клиенти не се чувстуваат поврзани со Вас - Во некои случаи, можно е да ви е потребно ребрендирање за да ги вклучите вашите потрошувачи. Ребрендирањето миже да е начин на кој вашите клиенти може да се вклучат. Може да им дадете до знаење дека ребрендирањето е вашиот следен потег или уште подобро, дајте им шанса да се вклучат во идеите за вашето ребрендирање. Откријте што е она што им е вредно на вашите потрошувачи и нека тоа биде основа од каде би почнале. Ова е одличен начин да им дадете до знаење на вашите потрошувачи дека се грижите за нив и така, одново да бидат задоволни од Вас. 

Промовирани огласи »

Веќе одамна го поминавте рокот одреден за зголемување на вашата плата, а вашиот претпоставен се чини дека не прави ништо околу тоа прашање. Дури и ако сте свесни дека заслужувате повисока плата, Вие, како и многу други луѓе, може да се двоумите дали да побарате или не. 

Ви стојат три опции на располагање. Може ништo да не правите, но тогаш може да останете со моменталната плата бесконечно. Може да побарате работна позиција која нуди подобра плата, или едноставно, можете да прашате за покачување. Очигледно е дека седењето и чекањето вашиот шеф да го направи првиот потег не вродило со плод, а барањето на нова работа може да донесе дополнителни проблеми кои на никого не му се потребни. 

Искористете некои од следниве совети за како најефикасно да побарате зголемување на вашата плата и да успеете во таа цел:

  • Откријте колку изнесуваат приходите на другите во вашата индустрија 
    • Пред да пристапите на вашиот претпоставен, потребно е да направете мало истражување. Време е да научите за просечниот износ на плата во вашата индустрија за да може да дефинирате дали заработувате помалку отколку што би требало. Може да разговарате со вашите колеги од други компании, но имајте на ум дека разговорот за пари секогаш е непријатен. 

  • Откријте колку би можеле да заработувате 
    • Запомнете дека поради фактори како што се стекнатото образование и искуство, вашата плата може да се разликува од просечната во вашата индустрија или од платите на познаници во истиот сектор. Бидете реални кога размислувате за вашите очекувања. Земете го предвид бројот на години на работење во секторот, вашата едукација и кредибилитет, како и должината на времето за сегашниот работодавец. Земета ја во предвид и локацијата, работните места во поголемите градови вообичаено се платени повеќе отколку работните места во помалите места.
  • Евалуирајте ја финансиската состојба на вашиот работодавач 
    • Бидете внимателни со вашиот тајминг за разговор за зголемување на вашата плата. Воздржете се од разговорот ако вашиот работодавач има финансиски проблеми или ако постои огромна несигурност во индустријата. Додека, како вработен, сте свесни за финансиското здравје на компанијата, не се потпирајте единствено на она што го гледате. Направете мало истражување за компанијата, кое вклучува преглед на финансиски извештаи и следење на бизнис новостите. 

  • Подгответе се
    • Од кога сте сигурни дека тајмингот е вистинскиот за вас, како и сте извршиле истражување, може да се состанете со вашиот претпоставен. Дури и ако вие сметате дека заслужувате, вашиот шеф може тоа да не го забележува. Од вас зависи да го/ја убедите во тоа. Прикажете се во светло како ова да е нова работна позиција и се борите за истата, а не за зголемување на вашата плата. 
    • Најпрво, направете листа на сите ваши достигнувања. Започнете со овие од последниот месец па наназад. Опишете како вашиот работодавец профитирал од вашата работа. Бидете многу специфични. На пример, не изговарајте само дека сте го зголемиле профитот, кажете конкретни бројки. Следно, направете листа на вашите вештини, што е она што ве прави успешен во работата. Вклучете ги вашите меки и тврди вештини. На крај, подгответе се да дадете опис на сите активности кои планирате да ги направете за компанијата во иднина. Запомнете, се е во деталите!
  • Што ако добиете „не“?
    • Пред да влезете во канцеларијата на вашиот претпоставен, размислете за можното сценарио на слушање на „не“ или добивање на покачување многу помало од вашите барања. Дали ќе дадете отказ или ќе почекате и повторно ќе се обидете после некоја недела? Вашиот одговор може да зависи од одговорот на вашиот шеф.
  • Презентирајте 

    • Вашиот шеф може веднаш да ви даде зголемвуање на платата. Тоа би било одлично, зарем не? Можеби нема да биде потребно ништо повеќе од само да го/ја прашате за тоа/, што може да направи да се запрашате зошто тие самите не го направиле на своја волја. Во било кој случај, останете смирени. Емоциите не се на ваша страна и дури може и да наштетат во целиот процес на преговарање. Не ги спомнувајте вашите лични трошоци, затоа што тие не се одговорности на вашиот претпоставен. Во очите на вашиот работодавач, вашата плата е поврзана со тоа како компанијата има корист од вас како вработен/а и ништо со вашите лични потреби.
  • Одговор на „не“
    • Можно сценарио е и следново - вашиот шеф да ве одбие. Што да се прави потоа зависи единствено од одговорот што тој/таа ќе ви го даде. Ако одговори дека ви го одбива барањето поради вашиот перформанс, ваше е да одлучите дали е во право. Ако да, размислете што би можеле да промените кај себеси за подобри резултати. Ако одговорот е не и ако сметате дека ова се само изговори, можеби треба да работите на место каде вашиот труд ќе биде ценет. 

Сепак, откријте дали има простор за работа. Не брзајте со одлуката, можеби заедничката одлука на вашиот шеф да ви помогне во вашата работа може да резултира со подобри резултати за компанијата а тоа да доведе до зголемување на вашата плата, вашата првична цел. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »