Промовирани огласи »

Министерката за финансии, Нина Ангеловска, како гостин во МРТ истакна дека средствата кои се собрани од прогресивниот данок пред тој да се замрзне изнесуваат 12 милиони евра, што не кореспондира со проектираната сума.

Ефектите што биле предвидени да се очекуваат од прогресивното оданочување се 25 милиони евра. Но во меќувреме не било земено во предвид дека обврзниците би ги распределувале средствата кон своите блиски и кон странство за да ги избегнат плаќањата, а инаку потенцијалот би бил 40 милиони евра на годишно ниво.

При проектирањето, доколку ги земете податоците од 2018 година и го аплицирате новото даночно решение, потенцијалот е дека би требало да се приберат нови 40 милиони евра, додека претходно беа комуницирани 25 милиони евра. При анализата за шест месеци ако се земе дека милион и 80.000 денари е прагот на годишно ниво, за пола година тој праг е поставен на 540.000 денари за да се видат и оние ефекти од оние каде е засметан данокот, а допрва ќе биде платен. Ако тоа го согледаме ние сме прибрале околу 12 милиони евра, а потенцијалот бил да се приберат 52 отсто повеќе односно нешто над 19 милиони евра. Ова укажува јасно дека тие приходи се изгубени поради промена на однесување на обврзниците, вели Ангеловска.

Таа вели дека во денешни услови кога сива економија се уште не е зауздана на овие обврзници не им е сеедно и се шувствуваат обесправени а и тие луѓе денес полесно од кога било можат да го преселат капиталот  во друг даночен систем и да плаќаат даноци на некоја друга земја наместо на нашата. Најави дека во следниот период ќе се работи на оптимално решение со кое под поволни услови ќе се врати прогресивниот данок во 2023.

На пример имаме едно лице кое зема доход од 100.000 денари, а е единствен кој работи во семејството – жената не работи, децата се мали и на нив практично тие 100.000 денари им се единствениот доход. Имаме друго семејство од четворица возрасни, сите работат и земаат по 50.000 денари секој. Кое семејство е побогато? Треба превид да се земе домаќинството,изјави Ангеловска.

 

 

 

Промовирани огласи »

Со брзина од 150 километри на час се движеле над 13.300 автомобили на скопската обиколница во текот на септември годинава. На патот Тетово – Гостивар, пак, со брзина од 150 километри на час возеле 3.921 возило. Вкупната фреквенција на сите патишта во државава заклучно со септември годинава изнесува 490.735 возила, покажуваат податоците од автоматските и мобилните бројачи што ги поставува на патиштата Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП).

Автоматските бројачи, заклучно со средината на септември, покажуваат просечен годишен дневен сообраќај (ПГДС) со по околу 16.000 возила, а како најоптоварени со сообраќај меѓу државните патишта се делниците Велес – Петровец, Тетово – Гостивар и Миладиновци – Хиподром. По нив со околу 15.000 возила следат Скопје – Тетово, со околу 14.000 Велес – Градско, со околу 13.000 клучката Гевгелија до границата со Грција, Хиподром – Петровец…

ЈПДП има податоци за бројот и категоријата на возилата, брзината со која се движат и сообраќајното оптоварување на 170 патни делници на државните патишта што ги добиваат од автоматските бројачи поставени на 70 локации и од петдневно броење на возилата, во текот на една година со мобилни бројачи на 99 патни делници на државните патишта.

– Тоа ќе бидат показателите, кои заедно со податоците добиени од Системот за управување со патишта (Road Asset Menagment System), врз чија основа во иднина ќе имаме предвид каде и какви рехабилитации треба да се прават, а не според нечии желби, вели за МИА директорот на ЈПДП, Зоран Китанов.


ЈАВНОТО ПРЕТПРИЈАТИЕ ЗА ДРЖАВНИ ПАТИШТА

Најбрзо се вози на скопската обиколница, нови бројачи за брзина и фреквенција

Со брзина од 150 километри на час се движеле над 13.300 автомобили на скопската обиколница во текот на септември годинава. На патот Тетово – Гостивар, пак, со брзина од 150 километри на час возеле 3.921 возило. Вкупната фреквенција на сите патишта во државава заклучно со септември годинава изнесува 490.735 возила, покажуваат податоците од автоматските и мобилните бројачи што ги поставува на патиштата Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП).

Автоматските бројачи, заклучно со средината на септември, покажуваат просечен годишен дневен сообраќај (ПГДС) со по околу 16.000 возила, а како најоптоварени со сообраќај меѓу државните патишта се делниците Велес – Петровец, Тетово – Гостивар и Миладиновци – Хиподром. По нив со околу 15.000 возила следат Скопје – Тетово, со околу 14.000 Велес – Градско, со околу 13.000 клучката Гевгелија до границата со Грција, Хиподром – Петровец…

ЈПДП има податоци за бројот и категоријата на возилата, брзината со која се движат и сообраќајното оптоварување на 170 патни делници на државните патишта што ги добиваат од автоматските бројачи поставени на 70 локации и од петдневно броење на возилата, во текот на една година со мобилни бројачи на 99 патни делници на државните патишта.

– Тоа ќе бидат показателите, кои заедно со податоците добиени од Системот за управување со патишта (Road Asset Menagment System), врз чија основа во иднина ќе имаме предвид каде и какви рехабилитации треба да се прават, а не според нечии желби, вели за МИА директорот на ЈПДП, Зоран Китанов.

Со тоа, како што појаснува, ќе имаат слика за сите идни активности. Оптоварувањето, зависно дали е големо или не, ќе покаже каков асфалт треба да се користи при активностите. Тешкиот сообраќај оштетува и многу е важно да се знае со каква густина се става асфалт на одредена локација. Тоа покажува каде, колку и како треба да се рехабилитира и реконструира, прецизира Китанов.

 ЈПДП почна да ги поставува автоматските бројачи од мај годинава. Во коловозот се  поставени сензори (индуктивни јамки и пиезо-сензори), со кои се врши мерење на должината на возилата и бројот на осовините на возилата, што е основа за категоризирањето на возилата во девет. Со автоматските бројачи на возила се вршат мерења на 70 локации, перманентно, односно 24 часа 365 дена во годината. Проектот за кој е потпишан договор во 2017 година е во вредност од 550 илјади евра.

Со мобилни бројачи, пак, се вршат мерења на помалку фреквентните патишта. Тие се поставуваат на столбови на сообраќајни знаци и се оставаат 24 часа да собираат податоци, по што се исчитуваат и бројачот се поставува на друга локација. Тоа се прави пет дена во годината и се добиваат податоци за број на возила кои се движат по патот, пет категории на возила, како и брзина со која се движат. Детекцијата ја вршат со радарски систем. Со нив се заменува досегашното рачно броење.

– За целата патна мрежа на државните патишта имаме податоци за бројот на возила, категоријата и за брзината на движење. Податоците за брзината се користат за подобрување на безбедноста во сообраќајот, а ќе ги даваме на Министерството за внатрешни работи затоа што токму брзото возење е главна причина за сообраќајните несреќи, објаснува Кирил Каркалашев, помошник-раководител во секторот за одржување и наплата на патарина во ЈПДП.

Обновени 500 километри пат, тендери за нови 19 делници

Покрај податоците од автоматските и мобилните мерачи во подготовката на Програмата за рехабилитација на државните патишта ќе се земат предвид и наодите од проектот Систем за управување со патишта. Сите досегашни расположливи податоци за патиштата во дигитална форма се прегледани и трансформирани во новиот референтен систем и се прегледни во РАМС-системот. Извршени се мерења на целокупната патна мрежа од 4.384 километри, како и мерење на тежината на возила во движење на 20 различни локации со цел да се утврди видот и интензитетот на сообраќајното оптоварување.

Изминатите две години се обновени 500 километри патишта. Заклучно со октомври беше завршена рехабилитацијата на 12 патишта со вкупна должина од 118 километри и вкупна вредност од 14,4 милиони евра, заеднички проект со Светска банка.

Кон средината на месецов треба да бидат заокружени проектите за подобрување на состојбата на 19 патни делници низ цела држава во должина од 334 километри, по што ќе стартуваат тендерските постапки. Активностите на терен се планираат за почетокот на новата градежна сезона. Тие се спроведуваат со програмата од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), а финансиската конструкција изнесува 68 милиони евра.

Во тек е објава на тендери за реконструкција на 12 моста и изградба на четири нови, на Пчиња и на Вардар.

Нов закон за автопатот Кичево – Охрид, тендерски постапки за Кичево – Гостивар и Скопје – Блаце

Реализацијата на капиталните инвестиции на ЈПДП заклучно со септември годинава изнесува над 60 проценти, но тие не влегуваат во капиталните расходи на Буџетот. За најкрупниот тековен проект на ЈПДП, автопатот Кичево – Охрид, во собраниска процедура е Предлог-закон за гаранција од нашата држава на обврските по Договорот за заем за дополнително финансирање меѓу Експорт-импорт банката на Кина и ЈПДП. На таа автопатска делница досега има прогрес на градежните работи од 75 проценти, а пробиени се 96 проценти од трасата. Првите километри од Врбјани до Охрид треба да бидат готови наредната година, а целиот проект до крајот на јуни 2021 година.

Според најавите, до крајот на годинава треба да биде заокружена тендерската постапка за изградба на првата делница од автопатот Кичево – Гостивар, на потегот од Кичево до село Букојчани, а градежните работи да стартуваат кон средината на идната година. На 29 месецов, пак, треба да заврши повторениот тендер за првата фаза од автопатот Скопје – Блаце.

MИА

Промовирани огласи »

Поради развојни цели на компанијата, ПРОЕКТ 42 има потреба од ДИПЛОМИРАН ПРАВНИК со работно место во Куманово: https://kariera.mk/job/9boTbadnkEq0XIzofy7uuw/pravnik

Allocate Software има потреба од HR BUSINESS PARTNER: https://kariera.mk/job/vWrbMQ2kOE2qAVd3s1BbJg/hr-business-partner

Фасилити Менаџмент Сервицес со отворени повеќе работни места: 

Дени Интернационал има потреба од вработување на ВОЗАЧИ со работно искуство: https://kariera.mk/job/9tkjZiPDo02flkMBoI1kTw/vozachi

БЕ-ДА Логистик е една од лидерските компании на Балканот кога е во прашање транспорт и има потреба од АГЕНТ ЗА ТРАНСПОРТ И ЛОГИСТИКА: https://kariera.mk/job/1Z5US5ggHk-HoPmfME7NXg/agent-za-transport-i-logistika

Поради проширување на својот тим и задоволување на потребите на своите коминтенти, Никоб објавува оглас за вработување на СЕРВИСЕРИ МОНТЕРИ ЗА ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА И ОДРЖУВАЊЕ НА БЕЗБЕДНОСНИ СИСТЕМИ: https://kariera.mk/job/paxmyYYNK0iMhuNHUGiYgA/serviseri-monteri-za-implementacija-i-odrzhuvanje-na-bezbednosni-sistemi

Канела Прима вработува ДЕКОРАТЕР/КА за декорација на торти и колачи: https://kariera.mk/job/uVTIl_R_JEOTtrKpqsKL_Q/dekorater-ka

Промовирани огласи »

MICROSOFT Јапонија соопшти дека продажбата е зголемена за скоро 40% за време на експериментот во кој персоналот работеше четиридневна недела на целосна плата.
Канцелариите беа затворени секој петок во август 2019 година и со полно работно време на персоналот им беше даден „специјален одмор“, кој беше платен.
Состаноците беа ограничени на максимум 30 минути и разговорите преку Интернет беа охрабрени како алтернатива за лице в лице.

Јапонија има некое најдолго работно време во светот.


„Одморете паметно“
Анкетата за 2017 година сугерираше дека скоро четвртина од јапонските компании имаат вработени кои работат повеќе од 80 часа прекувремено месечно, честопати неплатени.
Microsoft's Work Life Choice Challenge 2019 Microsoft лето беше популарно со 92% од персоналот што го анкетираше по настанот.
За време на едномесечното испитување, потрошувачката на електрична енергија е намалена за 23% и печатењето хартија за 59% во однос на август 2018 година, соопшти „Мајкрософт“.
Технолошкиот гигант соопшти дека планира да спроведе втор предизвик за работа за живот, оваа зима, но нема да го понуди истото „специјално отсуство“.
Меѓутоа, персоналот ќе биде охрабрен да „одмори умно“, се вели во извештајот.

“Шест дена”
Спротивно на тоа, Jack Ма, ко-основач на кинескиот онлајн шопинг гигант Алибаба, има закупено 12-часовно работно време.
Во април 2019 година, тој ја опиша шемата „996“, во која работниците прават смени од 09: 00-21: 00, шест дена во неделата, како „благослов“.
Во извештајот нарачан од Лабуристичката партија во Велика Британија се сугерира дека четиридневната работна недела ќе биде „нереална“.
„Иако некои луѓе се присилени да работат пократко време отколку што сакаат, повеќето луѓе се принудени да работат подолги часови отколку што сакаат“, се вели во извештајот. објавен во септември, рече.

Многу работници сметаат дека одат со скратено работно време или ги намалуваат нивните денови, значи дека тие завршуваат да мора да исцедат иста количина на работа во времето што го имаат.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »