Промовирани огласи »

Американската компанија Зутоби, која е специјализирана за едукација за безбедностa на патиштата и обука на возачи, спроведе нова студија за најбезбедните и најопасните земји за возење.

Листата вклучува 53 земји ширум светот, но во неа ја нема Македонија, за разлика од останатите држави од Балканот. Во анализата се земени следниве индикатори- ограничување на брзината на автопатиштата, користењето на безбедносниот појас, ограничувањето на количеството алкохол во крвта и степенот на смртност во сообраќајот. Така е изработена листата на десетт најопасни и десетте најсигурни земји во светот.

Најопасна земја за возење е Јужна Африка, која има многу низок безбедносен индекс, само 3,41 поени од 10. Се проценува дека во оваа земја има 22,2 смртни случаи во сообраќајот на 100.000 жители, а само 31 отсто од патниците на предните седишта се врзани со безбедносни појаси.
Втора земја на листата на најопасни е Тајланд со само 4,35 поени. Тоа е затоа што има една од најниските стапки на користење на безбедносните појаси, но и фактот дека мотоциклите се главното транспортно средство што се користи во земјата.

Додека Јужна Африка и Тајланд се уште се земји во развој, третото место на листата го зазема САД, кои добија само 5,03 од 10 поени. Причината за ова е што 29 сообраќајни жртви се припишуваат на алкохол, што е бројка што се совпаѓа со границата на високата концентрација на алкохол во крвта што ја забележале возачите таму: 0,08 проценти.

Според Зутоби, Аргентина се наоѓа на четвртото место на неславната листа, а уште еден впечатлив податок што го покажува студијата е многу голем пораст на стапката на смртност од сообраќајни несреќи во Индија, од 15,6 на 22,6 отсто на 100.000 жители. Тоа е зголемување за повеќе од 50 проценти.
Шестата и седмата најопасна земја за возење и двете со индекс 5,63/10 се Хрватска и БиХ, и се единствените две европски земји на листата на најопасни бидејќи на последните три места од десет се Малезија, Перу и Боливија.

Од друга страна, водечката земја по безбедност е Норвешка, со оценка 8,20 од 10. Оваа нордиска земја има многу ниска стапка на смртност во сообраќајот, а употребата на безбедносниот појас е широко распространета, што ги објаснува добрите резултати.

Втора најбезбедна земја за возење е Исланд со 8,05 поени. Интересно е што во оваа земја ограничувањето на брзината е поставено на 90 km/h, што е очигледно пониско од просекот на земјите кој е 120 km/h.

Третото место меѓу најбезбедните е Естонија, која постигна 7,90, благодарение на една од највисоките стапки на употреба на сигурносни појаси (97,3 проценти), додека границата на концентрација на алкохол во крвта кај возачите е една од најниските: 0,02 проценти. По нив следат Јапонија и Молдавија со оценки 7,88 и 7,73, што значи дека четири од петте најбезбедни земји во светот се на Стариот континент.

Промовирани огласи »

На колку работни места имате аплицирано во последниот период? На колку интервјуа бевте повикани до сега? Доколку одговорот на овие прашања ве загрижува, KARIERA.mk е тука да го олесни твојот пат до работната позиција од соништата! Разгледај ги опциите, можеби твоето ново работно место е токму меѓу нив.
 

Прекрасниот ресторан RAGUSA360 вработува:

Ресторанот КАЛАБАЛАК има потреба од персонал:

Ако сте економист и барате работа СИЛК РОУД БАНКА вработува на следниве позиции:

МЕРЕ маркети се трети по големина Руски ланец на маркети кој работи од 2009 година, под брендот СВЕТОФОР во Русија.Присутни сме во повеќе од 20 земји меѓу кои се Шпанија ,Кина,Германија,Србија итн. Моментално вработуваат на следниве работни позиции:

Прекрасниот хотел DOUBLE TREE BY HILTON го зголемува својот персонал за работа и вработува на следниве позиции:

 Танцов Фитнес Клуб Сонриса вработува  ИНСТРУКТОРИ ПО ТАНЦ/ПИЛАТЕС/ЗУМБА/ОРИЕНТАЛЕН СТОМАЧЕН ТАНЦ

CASINO STAR има потреба од ОПЕРАТОРИ

Балкан Мастер Скопје има продавници во Скопје во кои се продаваат производи на италијански моден бренд со повеќе од 40 години традиција. Поради тоа, се бараат ПРОДАЖНИ АСИСТЕНТИ со полно (40 часа) или скратено работно време (20 или 25 часа), со следниве квалификации:

РЕСОРТ МАВРОВО со многу отворени работни позиции:

Сите активни огласи во моментов погледни ги на KARIERA.mk 

Промовирани огласи »

Google Maps има нова алатка за Immersive view која го комбинира Street View и фотографии направени од воздух за да овозможи виртуелно истражување на градовите. Со новиот Immersive View ќе можете да видите каква е некоја населба, какви ресторани има, па дури и да имате чувство како да сте биле таму пред и физички да го посетите.

Значи, ако патувате на некоја нова локација или откривате некои локални знаменитости, новата опција ќе ви помогне да донесете најинформирани одлуки пред и да тргнете на пат, велат од Googlea Maps.

Опцијата е многу слична на 3D начинот на работа на Apple Maps, кој беше лансиран уште минатата година. Новата алатка на Google беше најавена на конференцијата I/O.

Google Maps беше создаден за да им помогне на луѓето во навигацијата до дестинацијата каде што тргнале. Оттогаш еволуираше и стана најдобар сопатник кога треба да пронајдете совршено место за јадење или да добиете информации за некоја локална компанија.

Благодарение на напредокот на компјутерскиот вид и вештачката интелигенција, кои овозможуваат спојување на Street View и фотографии од воздух, успеавме да создадеме водат, дигитален модел на светот, да ви претставиме целосно нов начин на истражување со Google Maps, порачаа од Google.

Корисниците можат виртуелно да истражуваат градови одозгора пред да дојдат до некоја улива или зграда, а потоа да се спуштат на нивото на самата улица. Апликацијата има и корисници информации со можност за промена на времето за да видите како изгледа едно исто место ноќе или дење или во различни временски услови.

Immersive View за почеток ќе го има во Лос Анџелес, Лондон, Њујорк, Сан Франциско и во Токио подоцна годинава, а повеќе градови доаѓаат наскоро, порачаа од Google.

(Daily Mail)

Промовирани огласи »

Марко Бислимовски, претседателот на Регулаторната комисија за енергетика, на денешната прес-конференција подетално ги најави промените на тарифниот систем на плаќање на електричната енергија од страна на домаќинствата, со што богатите потрошувачи, доколку и натаму трошат високо количество на струја, ќе го плаќаат по цена блиску на пазарната, што во моментов е многу поскапо.

Станува збор за најголеми измени во тарифниот систем во историјата, во соработка со електротехничкиот и машинскиот факултет. Ќе се воведат четири или три блок-тарифи и нема да важат за евтината струја. Ние ќе биде првата таква земја во регионот која ќе примени блокови само за скапа струја, бидејќи сметаме дека евтината струја треба да остане без никакви ограничувања затоа што тоа му одговара и на нашиот електроенергетски систем, најави Бислимовски.

Првиот човек на регулаторот додаде дека втората сигурна работа е дека највисокиот блок на цената ќе биде многу блиску до пазарната. 

Тоа го правиме заради 17 домаќинства кои трошат 10 отсто од вкупната потрошувачка со 330 милиони киловатчасови. Тие ќе плаќаат цена блиску до пазарната.  Во изминатиот период и тоа што го имавме како ресурс јагленот се повеќе се намалува и со оваа мерка ќе се намали потрошувачката и ќе започнеме со рационална потрошувачка, прецизираше тој.

Искуствата велат дека во Србија 20 години има блок-тарифи и постојат три зони - зелена дп 350 киловатчасови, сина - од 350 до 1.600 киловатласови и црвена со над 1600 потрошени киловатчасови.  Косово има поделба до 800 и над 800 киловатчасови, додека во Албанијаво завршна фаза е одлуката за плаќање до 700 и над 700 киловатчасови.

Ние ќе одиме со три или четири блока за поголем опфат на граѓани кои имаат минимална потрошувачка и да опфатиме повеќе ранливи групи и домаќинства кои немаат друга опција на греење освен електричната, што во најголем дел е во речиси сите градови надвор од Скопје, истакна Бислимовски.

Анализите на РКЕ покажуваат дека 21,9 отсто од граѓаните месечно трошат до 100 киловатчасови, а 7 отсто од домаќинствата трошат над 1.000 киловатчасови. Просечна потрошувачка е 410 киловатчасови на месечно ниво. Според актуелната проекција, 53 отсто од граѓаните би влегле во скапа а 47 проценти од нив во евтина тарифа. 

Во изминатиот период се прават подлабоки анализи за структурата за потрошувачката со единствена цел да имаме појасна слика за опфатот и поделбата на блоковите, за да бидеме социјално праведни и да ја намалиме енергетската сиромаштија, заклучи Бислимовски.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »